Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] 1.8 T + stage 2/H&R -40/K03RS6!/BIXY/NAVI/DRL/CLH/MAGNAFLOW 3"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A no widzisz ciśnienie Wporzadku a na zimnym nie słychać napinacza, na 99% niestety ale prawdopodobnie wypalone zawory może rozwiąże to problem szarpania

OGLADAC W APLIKACJI YOUTUBE NIE NA STRONIE INTERNETOWEJ

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

a jakie cisnienie oleju miales???

Opublikowano

Około 2 na wolnych powyżej 3 tys 5

Opublikowano

to cisnienie ok

Opublikowano (edytowane)

Edit

auto naprawione! ntestowalem dzisiaj,mechanik wczoraj. Mechanik zaslepil sai,przepylwke wyczyscil,filtr powietrza wymieniony bo nowy o dziwo zarabany byl olejem (?) no i wiazka do przepylwki pogryziona byla. Zrobione !

d600644f2f780bfca4d04610ac963f71.jpg

I z tego co najbardziej mnie cieszy

86c5dd0b02971943bf172295a58923ae.jpg

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

teraz sie zacznie zabawa :decayed:

Opublikowano (edytowane)

f3ad567c3583a2d549daca4914f22874.jpg

Albo takie co myślicie, znajomy ma w b7.miazga. Jak wypada 18 plus -40?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

18+ -40 to koza, najlepiej wypada jakies -60-80 wizualnie, wtedy masz obnizenie 60-62cm opona nie chowa sie jeszcze w nadkolach

Opublikowano (edytowane)

Jutro przyjdzie zawias. Hr kit jednak bo sportline nie dojdzie. Zawsze mogę sprężyny zmienić. Aczkolwiek czytałem że są sztywne i dobrze auto trzyma się drogi.oczywiście z amorami .

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Z lampami to zrób od razu bixa, mega róznica.

Opublikowano

Bix czyli Xeon na drogowych również? Trzeba kolejny komplet xenonow?

Ok co do turba to już wszystko wiem,Łukasz13 jak zwykle pomógł na pw.Chyba nie znam lepszego spec od niego tutaj ☺

Ktoś mi napisze moze czy warto inwestować w filtr stozkowy?

Opublikowano

nie trzeba, w bixenonie tylko soczewka jest inna

nie warto inwestowac w filtr stozkowy

Opublikowano (edytowane)

Ok.
Musze uporządkować ten temat .
Z nowości to turbo juz na pokładzie i kit H&R plus popychacze,simeringi,uszczelniacze.to z mechaniki.wpadł również system bose lecz z sedana .
Sami zobaczycie jak zamontowane są głośniki tylne.Na pewno kupię do tego jeszcze powerbassa M124.Teraz gdy silnik zrobiony juz prawie prawie to już z górki. Musze dać felgi do odnowienia,bixy zrobię no i do stage 2 zostało tylko fmic i strojnie


Edit.Myślę nad modułem coming leaving home,da rade ogarnąć?
No i H&R na pokładzie, powiem tak dla mnie jest po prostu zajedwabiscie ,prowadzenie to jest no przepaść ,1ba to ponton. zdjęcia dla porównania

Jak wyglądało i jak teraz

Przed

bbe49bfdd63ec8e8c712692660161251.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/18/023a3fe822185b12460ca787959b5ee5.jpg[/img
2d81771fc7005d5ecbe26394a3899bb4.jpg
Po
3c7df58ae7cb9cdbdf0cd53928850c59.jpg
Przed
673c0940796f00c2d2853252c27e5225.jpg
Po
d798a94d1ecadc9536be1399c52d0dfe.jpg

78c56bb636794c29b120bbb3db43ce67.jpg

2daef73d0e3995e798406f2f226e51af.jpg

nie wiem czy sprężyn nie zmienię na przód na sportle eibach by lepiej przód siadl
Stay hungry!
Jeszcze wiele się zmieni


Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


Co ciekawe,na przodzie miałem 1BE a tyl 1ba,co mozna zauwazyc na zdjeciach jak bylo przed. Sam sie zastanawialem czemu tak przod nisko jest

edit

Mały drag racing z laguną 190 konna,wciągnieta przy predkosci 160 km/h

a6 c5 2.8 V6 192(?) KM quattro nie miał szans nawet z .2.7 TDI 180 km a6 c6 avant(Manual) kumpla,z którym rowniez sie sciaglem no ale zaden nie przysporzył mi kłopotów.

Nawet b7 budzie 2.7 Tdi,lzejszy niby od a6 c6 no ale nie dał rady(automat)


083528086d07d35944b95a16863f9be9.jpg

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
Edit

Jak na złość,xenon powiedział papa.Juz wcześniej blyskal sobie,lecz dziś błyska tak jakby nie mogl zapalić .Z tego powodu w następnym tyg lampy lecą do gwertego na mody.Nowe xenony plus bixy wyższa półka. Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Właśnie weź mi powiedz kolego bo mi jedna przetwornica mruga.

Wyglądało to tak ze np dojeżdżałeś do np skrzyżowania wtedy delikatnie przyhamowując jest błysk????

Ostatnio czesto tak mam i nawet 2 razy lampa zdechła ale po ponownym właczeniu z powrotem na jakiś czas było ok.

Założyłem dzienne to moze zime przelata....

Opublikowano

Dokładnie miałem to samo,hamulec i błysk. Prawdopodobnie przetwornica,no i ECU mnie o tym informuje nawet.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Ale i tak xenon gazu nie ma,to może też być sam zanik, przełożyć z działającej przetwornice i daj znac

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Żarnik już przełożylem i dalej to samo.'

Musze przetwornice zamienic dla pewnosci.

Nawet ostatnio dałem lampe do elektro i gostek rozbroil mnie bo powiedział ze musz mu pokazać co sie pierdzieli a on mi ten uklad czy co tam bedzie zmieni :facepalm:

Swoją drogą trzeba coś poszukac bo 300zł wycelowac za 1 przetwornice to nie mało.

Opublikowano

Jakie 300,po drugie ori są do d*py.pytaj gwertego ja za zanik z przetwornicami dam kolo 400 zł plus bixy

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Spoko zapytam ale poczekam az zdechnie na amen :decayed:

Opublikowano

No mój zdechł,na piękny róż swieci

Opublikowano

U mnie mruga a z czasem gasnie i tyle.

Rozowego nie ma hmmmm...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...