Lunatyk Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 No i u mnie niestety jest mało znacząca poprawa nie wiem czy przypadkiem pompa nie jest uszkodzona.Chłopaki dajcie znać czy w zbiorniczku podczas pracy powinna być cisza i spokój? Czy wszystko gotuje się. U mnie jest właśnie cisza a słyszałem że powinno się gotować
barneius Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 u mnie po założeniu nowych opon zimowych drgania o dziwo ustały...
marcintuchola Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r? Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania?
woj0 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r? Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania? I co kolego ogarnąłeś ? wymieniłeś wąż ? czy może coś innego było przyczyną ? Edytowane 30 Lipca 2016 przez woj0
g0tony Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?
beny2303 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 To by drgało i tłukło na każdych wybojach i dziurach. Czuł byś to zdecydowanie. Czy na suchej nawierzchni jest tak samo, bo śnieg mimo to daje mniejszy opór.
sikszak Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 15 godzin temu, g0tony napisał: Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu? u mnie było tak samo. Widać było jak drga koło przy kręceniu kierownicą. Wymiana węża u mnie pomgła
resiak82 Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 Witam. Również mam problem z drganiami kierownicy. Według etki mam przewód 8K1422893CT lub 8K1422893CB. We wcześniejszych wątkach wyczytałem, że sprawe powinno załatwić wymiana na nowszy 8K1422893R. Czy próbował ktoś z kolegów wymienić samemu ten przewód? Czy jest to skomplikowana wymiana?
woj0 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Panowie spróbujcie dolać "Power steering fluid" STP, ma właściwości smarujące i w sumie to pomaga nie jest idealnie ale OK.
jacek_pinek Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Witam panowie odświeże temat mam podobny problem jak w temacie przy maksymalnym skręcie czy to w prawo czy to w lewo nie tylko na postoju są wyczuwalne drgania( dość mocne)na kierownicy plus taki dziwny opór dodam jeszcze ze nie ustępują podczas zwiększenia obrotów ... są one bardziej odczuwalne podczas jazdy do tylu jak do przodu ktoś może miał podobny przypadek Dodam ze posiadam audi a4b8 z 2011 r 3.0 tdi servtronic z góry dzięki za infoPs. Moj mechanik coś wspominał o tylnim moście a konkretnie chodziło mu o dyfer czy ktoś wie moze jakie oznaczenie miałby moj waż z 2011 r jeśli to by o niego chodziło Edytowane 8 Maja 2018 przez jacek_pinek
Resideent Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 Panowie jak z wymianą tego przewodu .Czytając na forum jednym pomaga drugim nie bardzo .Mam praktycznie te same objawy co u was i na pocżatek chciałbym zmienić ten wąż.Czy do wymiany potrzeba specjalnych narzędzi ,kanału itp?Czy można to zrobić z góry ?
kawowy19 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Czy w benzynie jest taka sama sytuacja??? Że ten wąż może takie cyrki robić
Resideent Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Myślę że benzyna czy diesel to to samo .Wspomaganie raczej się niczym nie różniło.
kawowy19 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 nr mojego węża to 8K1 422 893 DB, mam benzyne z servotronikiem czy on też zamienia się na 8R1 422 893 R??? czy na jakiś inny? jest jakaś specjalna procedura wymiany płynu a potem odpowietrzania w servotroniku???
kawowy19 Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Mój wąż zamienia się na nr 8k1 422 893DP Nowy w serwisie 1100zł więc troche przesada. Nigdzie nie mogę znaleźć używki. Czy ktoś się orientuje czy wąż od diesla o nr 8R1 422 893R będzie pasował do benzyny? Wyglądają bardzo podobnie itd ale czy w środku może byc jakaś różnica albo na końcówce która idzie do pompy? Tylko to mnie zastanawia bo diesel pewnie deczko inaczej ma pompę przy silniku, z drugiej strony sam przewód jest elastyczny itd. więc może pasuje p&p?
misio19881 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Witam. Mam takie same objawy ale dodatkowa przy diagnostyce wyskoczył błąd: P158600 - - - - ELEKTROZAWORY ZAMONTOWANE NA SILNIKU ELEKTROHYDRAULICZNYM, ZWARCIE OBWODU DO B+ Czy to z tym coś wspólnego?
pezet6 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Witam, mam te same problemy, czy ktoś ogarnął temat z 2.7tdi, czy wąż od 2.0 tdi będzie pasować do 2.7tdi? Tylko takie są w sprzedaży na allegro
Resideent Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) Witam ... Ja również zmagam się z problemem drgań kierownicy a wolnych obrotach .Zgodnie z tym co na forum trzeba wymienić wąż,ale pytanie który ?Nr: 8 czy nr: 10 ?Widzę w etce ,że moje węże mają wogóle inne numery niż te które są podane na forum czyli : Przewód nr : 8 to 8K1422893DB Przewód nr: 10 to 8K1422891AJ Na jakie przewody lub który przewód należy spróbowac zmienić oraz z jakim oznaczeniem będzie pasował? Edytowane 26 Lipca 2018 przez Resideent
pezet6 Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy
Resideent Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 13:43, pezet6 napisał: raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się