Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i u mnie niestety jest mało znacząca poprawa nie wiem czy przypadkiem pompa nie jest uszkodzona.
Chłopaki dajcie znać czy w zbiorniczku podczas pracy powinna być cisza i spokój? Czy wszystko gotuje się.

U mnie jest właśnie cisza a słyszałem że powinno się gotować

Opublikowano

u mnie po założeniu nowych opon zimowych drgania o dziwo ustały...

Opublikowano

Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r?

Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania?

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r?

Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania?

I co kolego ogarnąłeś ? wymieniłeś wąż ? czy może coś innego było przyczyną ?

Edytowane przez woj0
Opublikowano

Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu  w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?

Opublikowano

To by drgało i tłukło na każdych wybojach i dziurach. Czuł byś to zdecydowanie. Czy na suchej nawierzchni jest tak samo, bo śnieg mimo to daje mniejszy opór. 

Opublikowano
15 godzin temu, g0tony napisał:

Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu  w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?

u mnie było tak samo. Widać było jak drga koło przy kręceniu kierownicą. Wymiana węża u mnie pomgła

Opublikowano

Witam. Również mam problem z drganiami kierownicy. Według etki mam przewód 8K1422893CT lub 8K1422893CB. We wcześniejszych wątkach wyczytałem, że sprawe powinno załatwić wymiana na nowszy 8K1422893R. Czy próbował ktoś z kolegów wymienić samemu ten przewód? Czy jest to skomplikowana wymiana?

   
Opublikowano

Panowie spróbujcie dolać "Power steering fluid" STP, ma właściwości smarujące i w sumie to pomaga :) nie jest idealnie ale OK. 

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie odświeże temat mam podobny problem jak w temacie przy maksymalnym skręcie czy to w prawo czy to w lewo nie tylko na postoju są wyczuwalne drgania( dość mocne)na kierownicy plus taki dziwny opór dodam jeszcze ze nie ustępują podczas zwiększenia obrotów ... są one bardziej odczuwalne podczas jazdy do tylu jak do przodu ktoś może miał podobny przypadek Dodam ze posiadam audi a4b8 z 2011 r 3.0 tdi servtronic z góry dzięki za infoPs. Moj mechanik coś wspominał o tylnim moście a konkretnie chodziło mu o dyfer czy ktoś wie moze jakie oznaczenie miałby moj waż z 2011 r jeśli to by o niego chodziło 

 

Edytowane przez jacek_pinek
Opublikowano

Panowie jak z wymianą tego przewodu .Czytając na forum jednym pomaga drugim nie bardzo .Mam praktycznie te same objawy co u was i na pocżatek chciałbym zmienić ten wąż.Czy do wymiany potrzeba specjalnych narzędzi ,kanału itp?Czy można to zrobić z góry ?

Opublikowano

Czy w benzynie jest taka sama sytuacja??? Że ten wąż może takie cyrki robić

Opublikowano

Myślę że benzyna czy diesel to to samo .Wspomaganie raczej się niczym nie różniło.

Opublikowano

nr mojego węża to 8K1 422 893 DB, mam benzyne z servotronikiem

czy on też zamienia się na 8R1 422 893 R???

czy na jakiś inny?

jest jakaś specjalna procedura wymiany płynu a potem odpowietrzania w servotroniku???

 

 

Opublikowano

Mój wąż zamienia się na nr 8k1 422 893DP 

Nowy w serwisie 1100zł więc troche przesada. Nigdzie nie mogę znaleźć używki. Czy ktoś się orientuje czy wąż od diesla o nr 8R1 422 893R będzie pasował do benzyny?

Wyglądają bardzo podobnie itd ale czy w środku może byc jakaś różnica albo na końcówce która idzie do pompy?  Tylko to mnie zastanawia bo diesel pewnie deczko inaczej ma pompę przy silniku, z drugiej strony sam przewód jest elastyczny itd. więc może pasuje p&p?

 

Opublikowano

Witam. Mam takie same objawy ale dodatkowa przy diagnostyce wyskoczył błąd:

P158600 - - - - ELEKTROZAWORY ZAMONTOWANE NA SILNIKU ELEKTROHYDRAULICZNYM, ZWARCIE OBWODU DO B+

Czy to z tym coś wspólnego? 

Opublikowano

Witam, mam te same problemy, czy ktoś ogarnął temat z 2.7tdi, czy wąż od 2.0 tdi będzie pasować do 2.7tdi?

Tylko takie są w sprzedaży na allegro 

Opublikowano (edytowane)

Witam ...

 

Ja również zmagam się z problemem drgań kierownicy a wolnych obrotach .Zgodnie z tym co na forum trzeba wymienić wąż,ale pytanie który ?Nr: 8 czy nr: 10 ?Widzę w etce ,że moje węże mają wogóle inne numery niż te które są podane na forum czyli :

Przewód nr : 8 to 8K1422893DB

Przewód nr 8.jpg

 

Przewód nr: 10 to 8K1422891AJ

Przewód nr 10.jpg

 

Na jakie przewody lub który przewód należy spróbowac zmienić oraz z jakim oznaczeniem będzie pasował?

Bez tytułu2.jpg

Edytowane przez Resideent
Opublikowano

raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy

Opublikowano
W dniu 27.07.2018 o 13:43, pezet6 napisał:

raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy

Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...