Boosman Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam.Czas przedstawić moją bryczke , mianowicie A4 : ) Rok 1999 Silnik 1.6 Klima , abs , xenony itp : ) Zawieszenie gwitnowane , i poszła na dól i tutaj mały problemik przy takim obniżeniu przy skrecaniu jak jade w dwójke delikatnie mi obciera , za miekki gwint (MTS) ? czy może gumy usztywniające włożyć , czy podnieśc do góry Komentować wady i zalety , i jakie tu Alu widzicie, bo ja jakiś grafit z rantem hm ??
sebidi Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Siema ładny polift jednak wrzucił bym znaczek w grill ori chrom ale to kwestia gustu .jakie masz opony i koła że na takim setupie obciera. ...???co do felgi w graficie z rantem wg mnie super pomysł do srebrnej budy Ja mam tak i mi się widzi lecz oczywiście kwestia gustu .....szerokości i bezawaryjnosci P.s tak wiem koza Edytowane 25 Maja 2015 przez sebidi
Boosman Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 225/45/17 dobrze czy źle ? ET 35 8J na zakrecie np obciera , jak proste koła to nie , tylko jak koło skrecone to o rant co by poradzic ? Ładnie wyglada , ale gleby brakuje u Cb : )
sebidi Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Ja mam takie same felgi z tym ze ooony 215/50 Wydaje mi się ze te 225 za szerokie na gwint u kuzyna tez było 225 i tarlo w zakrętach po zmianie na 215 nastała cisza i można było jeszcze zejść w dół Przed zmianą opon w Kuzaja b5 potrafiło wywinac blotnik i trzeba było zaklepywac et 35 jest mocno wystawione do zewnątrz w stosunku do ori dedykowanych kółek aczkolwiek wg mnie najlepiej wygląda bo nie potrzeba dystansow felgi są praktycznie na równo z blotnikiem
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Wiec zmienic na nowe gumy 215/50 ? To pewnie nawet lepiej się jeździc będzie bo na koleinach jest ciężko no i profil 50 troche wiecej gumy zobaczymy niedlugo kupie oponki i dam znac a co wy panowie na to gdyby lampy przód w Black
damianw412 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Będzie to samo co na 225/45 czyli balon obcierający. Jak masz gwint to pakuj koło 18'
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 I na 18 bedzie spokoj ? Nawet przy glebie?
sebidi Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Będzie to samo co na 225/45 czyli balon obcierający. Jak masz gwint to pakuj koło 18' U kuzyna nie trze na 215....18 i 1.6..proszę cię. .na 17 juz ledwo jedzie
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) a duża ma glebe kuzyn ? , nie jestem za 18 , 17 świat na ten silnik : ) i mi taki silnik wystarczy do zabawy mam samuraia Edytowane 26 Maja 2015 przez Boosman
Sebastiano87 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Żadne grafiti sriti itd, psikaj na czarny mat i zobaczysz jaka kosa (czyt. gansterka) będzie. Ma taką samo tylko ze jeszcze srebne obwódki w szybach i czarna felga robi robote.
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Te felgi na czarny mat ? myslisz że było było ładnie ? masz foto swojej ? Ja myślałem nad tym Albo takie , tylko środek w grafit pomalowac : ) Edytowane 26 Maja 2015 przez Boosman
sebidi Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 a duża ma glebe kuzyn ? , nie jestem za 18 , 17 świat na ten silnik : ) i mi taki silnik wystarczy do zabawy mam samuraia Musze zmierzyć ale palca nie wsadzisz pomiędzy blotnik a opone
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 no własnie tak bym chciał wiec musze opony zmienic tak ?
sebidi Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 225 jest za szerokie na 17 8j nawet 205 zakładają..18 cali nie bierzemy pod uwagę bo ten 1.6 to już na 17' ma pod górkę .chociaż ja tam nie narzekam wyroslem juz z szybkich i wściekłych :-)
Boosman Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 ja też wyrosłem z gleba i tak nie poszlejemy , a przynajmniej za 80zł robie prawie 400km tu i tam sie szlajam Oki wiec szukam gum 215
sebidi Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Jak znajdziesz 205 to jeszcze lepiej mniejsze opory toczenia mini naciąg i możliwość zejścia niżej Edytowane 26 Maja 2015 przez sebidi
Boosman Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 205/50/r17 ? Tez mnie przekonuje srebrny znaczek , jutro bedzie : ) ) Panowie a 18 ? jaka opona ? 215/45/r18 ? bedzie ok ??
Boosman Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Znaczek silver jest ,klubowa naklejka również,wieczorem beda foty. Wczoraj ulecial krociec od parownika czekam na nowy;) I nie wiem co z tymi felgami czy coś z rantem czy te na grafit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się