Kub83a 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Witam Zauwazyłem ze drązek zmiany biegów nie jest sabliny podczas szybkiego wciśniecia gazu są wyczuwalne oraz zauważalne ruchy Czy to wskazuje na wymianę poduchy/poduch skrzyni biegów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 wymiana poduchy nic nie da ,drążek drga jak powstaną luzy na jabłku przy skrzyni lub przy drążku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kub83a 0 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 nie moge sie z Toba zgodzić greg ewidentnie wskazania sa na poduche bo... w momencie szybkiego wcisniecia gazu jadac np na 2 biegu drązek zmiany biegów odchodzi do tyłu o kolejne 2 - 3mm po odpouszczeniu gazu wraca na swoje miejsce i tak za kazdym razem nie są to ciągłe drgania np kiedy auto parcuje na biegu jaowłym tylko w momencie ruszania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamresinski 1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Ja wymienilem na ori poduchy pod motorem, jablko na pasie przednim i lape skrzyni, a lewarek i tak wykonuje drobne ruchy, urok ulozenia silnika wzdluznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu Edytowane 1 Czerwca 2015 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi sline 1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Tak jak polega wyzej. Ja miałem wymienione 2 poduchy skrzyni w samym ASO. No i nadal trochę widać drgania... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Dokładnie urwana poduszka nie ma wiele wspólnego z ruszającym się lewarkiem,przyczyny trzeba szukać w mocowaniu lewarka i połączeniu cięgna zmiany biegów ze skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kub83a 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu wymieniałeś to w ASO czy w normalnym warsztacie - jakie koszta wymiany jabłka skrzyni + sama częśc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 wymieniałem całą skrzynię ,w starej jabłko miało duży luz ,w kupionej wszystko sztywne ,wszystko wymieniałem sam więc nie podam ci jakie koszta są z tym związane,wymiana samego jakłka to prosta sprawa ,co do ceny części chyba kolega turzol kupował może pamięta ile kosztowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1911 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja w moim mam wymienione poduszki a też są delikatne drgania na drążku, widocznie takie to musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Gdzieś czytałem, że takie drgania mogą też oznaczać luzy na przegubie wewnętrznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ? tutaj masz podane nr ,koszt ok 50zł w Aso http://a4-klub.pl/index.php?/topic/253213-wymiana-wybieraka/?hl=wybieraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 I faktycznie jest roznica po wymianie? Co konkretnie sie zmienia/polepsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 nie lata drążek zmiany biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Witam posiada ktoś może fotostory wymiany tej tulei plastikowej która odpowiada za te drgania lewarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kufel26 5 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Witam wymianilem dwa zestawy naprawcze jeden w wybieraku, drugi ten przy skrzyni a luz dalej został, wydaje mi się, ze ma go juz widzik w skrzyni, da sie jakos to usztywnic czy tylko wymiana skrzyni mnie czeka? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Listopada 2016 przez kufel26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mam pytanko,żeby wymienić dwa podane elementy o nr 8E0711118 i 8D0 711 279 wystarczy zdemontować mieszek,i wszystko zrobię od góry,czy trzeba dobierać się od dołu auta przy skrzyni biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) wszystko od góry zrobisz tylko musisz popiołke wyjać żeby bez przeszkód się tam dostać (jak masz 2 DIN radio to musisz najpierw je wyjąć później klimatronik i dopiero popiołke) jak to zrobisz to po odkręceniu osłony cały mechanizm masz jak na dłoni proponuję ci odkręcić drążki od zmiany biegów i 4 wkręty torx żebys sobie całość wyjął na stół później tylko wyregulowanie drążków Ci zostanie Edytowane 21 Grudnia 2016 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 1 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 a w benzynie 5 biegów też tak jest czy tam nie ma zestawy naprawczego? Zmiana biegów działa mi dość nieprecyzyjnie, ciężko jakby coś haczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się