Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drżenie drążka zmiany biegów - poducha skrzyni


Kub83a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zauwazyłem ze drązek zmiany biegów nie jest sabliny

podczas szybkiego wciśniecia gazu są wyczuwalne oraz zauważalne ruchy

Czy to wskazuje na wymianę poduchy/poduch skrzyni biegów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana poduchy nic nie da ,drążek drga jak powstaną luzy na jabłku przy skrzyni lub przy drążku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge sie z Toba zgodzić greg

ewidentnie wskazania sa na poduche bo...

w momencie szybkiego wcisniecia gazu jadac np na 2 biegu drązek zmiany biegów odchodzi do tyłu o kolejne 2 - 3mm po odpouszczeniu gazu wraca na swoje miejsce i tak za kazdym razem

nie są to ciągłe drgania np kiedy auto parcuje na biegu jaowłym tylko w momencie ruszania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem na ori poduchy pod motorem, jablko na pasie przednim i lape skrzyni, a lewarek i tak wykonuje drobne ruchy, urok ulozenia silnika wzdluznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak polega wyzej. Ja miałem wymienione 2 poduchy skrzyni w samym ASO. No i nadal trochę widać drgania... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie urwana poduszka nie ma wiele wspólnego z ruszającym się lewarkiem,przyczyny trzeba szukać w mocowaniu lewarka i połączeniu cięgna zmiany biegów ze skrzynią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem urwaną poduchę skrzyni, po zmianie na nową lewarek dalej latał,zmieniłem jabłko na skrzyni i czy przyśpieszm czy hamuje lewarek jest w jednej pozycji, jedynie co się zmieniło po zmianie poduszki to ,że nie ma stuknięcia przy ruszaniu do przodu i tyłu

wymieniałeś to w ASO czy w normalnym warsztacie - jakie koszta wymiany jabłka skrzyni + sama częśc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem całą skrzynię ,w starej jabłko miało duży luz ,w kupionej wszystko sztywne ,wszystko wymieniałem sam więc nie podam ci jakie koszta są z tym związane,wymiana samego jakłka to prosta sprawa ,co do ceny części chyba kolega turzol kupował może pamięta ile kosztowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem, że takie drgania mogą też oznaczać luzy na przegubie wewnętrznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos podac jakies numerki czesci odnosnie tego jablka i ewentualnie w skrocie, jak sie do tego zabrac ?

tutaj masz podane nr ,koszt ok 50zł w Aso

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/253213-wymiana-wybieraka/?hl=wybieraka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I faktycznie jest roznica po wymianie? Co konkretnie sie zmienia/polepsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wymianilem dwa zestawy naprawcze jeden w wybieraku, drugi ten przy skrzyni a luz dalej został, wydaje mi się, ze ma go juz widzik w skrzyni, da sie jakos to usztywnic czy tylko wymiana skrzyni mnie czeka?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez kufel26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko,żeby wymienić dwa podane elementy o nr 8E0711118 i 8D0 711 279 wystarczy zdemontować mieszek,i wszystko zrobię od góry,czy trzeba dobierać się od dołu auta przy skrzyni biegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko od góry zrobisz tylko musisz popiołke wyjać żeby bez przeszkód się tam dostać (jak masz 2 DIN radio to musisz najpierw je wyjąć później klimatronik i dopiero popiołke) jak to zrobisz to po odkręceniu osłony cały mechanizm masz jak na dłoni :)

proponuję ci odkręcić drążki od zmiany biegów i 4 wkręty torx żebys sobie całość wyjął na stół :) później tylko wyregulowanie drążków Ci zostanie :)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w benzynie 5 biegów też tak jest czy tam nie ma zestawy naprawczego? Zmiana biegów działa mi dość nieprecyzyjnie, ciężko jakby coś haczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...