Yasieck Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Czyli jak rozumieć ze IMO blokuje? a dwa pozostałe znaczą ze przepływka nie żyje? Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
ja74687 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 pierwszy to tak immo blokuje A te dwa no wskazują na przepływkę, ale ja bym jeszcze podmienił od kogoś
jacek70 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sorry imo blokuje? Przecież przy imo to silnika nie odpali.?????
Yasieck Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Z tym IMO to może ma związek ze czasem jak chce odpalić to mruga ja dwie żółte kontrolki i czasem musze wymagać z piec razy kluczyk żeby odpalić, zamówiłem oryginalna bo mam wyłożona jakąś krafta, zobaczymy. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sprawdź połączenie na kostce 2pin pod obudową kiery. Często na niej nie łączy.
Yasieck Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Ooo dzięki a dokładniej? Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Ans Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Miałem tak w 1.8T jak przepływka umarła że spalał mi 18 l /100 potem jak ręką odjął
Yasieck Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Głupia przepływka a ja wymieniłem filt powietrza, filtr paliwa, świece, listwę wtryskową, olej w skrzyni, klocki i tarcze, olej w silniku, płyn chłodniczy, hamulcowy i wspomagania rury dolotu i kurde rozrząd, filtr kabinowy i nie używam klimy a nawet odciazylem auto ze zbędnych klamotow nie wspominając o powrocie do 195/60 z czyszczeniem przepustnicy & adaptowaniem i nie pali mniej! Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
ja74687 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sorry imo blokuje? Przecież przy imo to silnika nie odpali.????? No tak immo blokuje, a dokładniej jak sam napisałeś nie wczytuje, lub błędnie wczytuje kod znajdujący się w pestce immo. Dziwi mnie tylko że jak wiedziałeś o tym, to po co zadawać takie pytanie ?? I jeżeli jest błąd to zapene kiedyś kolega mógł mieć problem z odpalaniem samochodu tylko popsrtu tego nie napisał, błąd sam z siebie nie wyskoczy, czasami (ale bardzo rzadko) zdarza się że przy przełączeniu zapłonu, źle wczyta kod, wyskoczy błąd a już przy próbie odpalenia wczyta go już poprawnie i silnik zaskoczy, ale to zależy od box-a immo Nawet jak by kolega nie miał problemów z odpalaniem, to warto się tym problemem zająć Yasiecki - zrób jak Ci jacek70 doradził, spr. połączenie do pętli immo przy stacyjce Może trzeba dogiąć konektory bo się rozciągnęły i warto też przeczyścić styki Jak nie pomoże, to istnieje też możliwość że poprostu pestka w kluczyku pada, ale to się rzadko zdarza
Yasieck Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Wymieniłem przepływkę i praca silnika wróciła do normy ale spalanie nie zbytnio zmalalo, co jeszcze mogę zrobić w tym kierunku, dziękuję bardzo za wyczerpujące wypowiedzi na temat błędów, na dniach zajmę się immo. Pozdrowienia. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się