Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] Kod Błędu P0102 Check Engine mrugająca dioda świec !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Jakiś czas temu pojawiła się kontrolka Check Engine i mrugająca dioda świec żarowych (Audi, B7 2.0 TDI 140 KM BPW ) Silnik - brak mocy większe spalanie . Po pierwszym podłączaniu do komputera pierwszego mechaniora wyskoczył mu błąd przepływomierza , wymieniłem na używany oryginalny , niestety nadal to samo stwierdziłem że przysłali mi wadliwą , przysłali mi drugą sprawdzoną i znów to samo . Po ponownym podłączeniu do komputera wyskoczył błąd przepływomierza oraz niskie ciśnienie doładowania ....co dalej ?

Edytowane przez maciek711
Opublikowano (edytowane)

P0102 - jeszcze nic nie znaczy konkretnie -numer błedu - np:P0102 (003) - od przepływki moze byc kilka błedów i kazdy co innego znaczy.

niech mechanik - elektryk sprawdzi wiązkę elektryczna na przejście - odłączyć złącze elektryczne od przepływki i od ECU silnika i sprawdzić czy czasem z 1 z 5 przewodów nie ma przerwy - może jakiś gryzoń wszedł pod maskę i coś nadgryzł.... albo wziać jakiegos szpikulca i podoginac piny we wtyczce.nie wydaje ci sie dziwne - 3 przepływki aby były zrypane...??

Edytowane przez SotoM
Opublikowano (edytowane)

dokładnie, dziś odłączyłem całkowicie złącze od przepływki , żadnej różnicy w jeździe ....?

Parę dni temu ładowałem akumulator bez zdejmowania klem . Błędy zauważyłem zaraz po odpaleniu samochodu ...nie wiem czy ma to jakiś związek ? czy zbieg okoliczności

Edytowane przez maciek711
Opublikowano

postaraj sie o konkretny numer błędu / błedów... mozna bedzie cos pomóżdżyć...

Opublikowano

Problem moze lezec w regulacji sztangi turbiny musisz zrobic logi i zobaczyc na 100% cos z turbo jak jest niskie cisnienie doladowania

Opublikowano

1. podaj dokladne dane bledu.

2. logi statycznwe i BS grup 003 i 011 by cos podpowiedzialy.

3. problem pojawil sie po ladowaniu akumulatora?

Problem moze lezec w regulacji sztangi turbiny musisz zrobic logi i zobaczyc na 100% cos z turbo jak jest niskie cisnienie doladowania

i z tego powodu pojawia sie blad przeplywomierza?

napraw nalezy dokonywac metodycznie, a nie chaotycznie.

zmiana dlugosci silownika turbiny to niezbyt dobra rada...

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, sztanga siłownika turbiny się raczej sama nie przestawiła, a jak do tej pory na tym ustawieniu było dobrze, to kręcąc nią dołożymy sobie tylko więcej niewiadomych :decayed::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Sprawdź czujnik stopu, zobacz czy światła stopu świecą sie bez przerwy lub czy żeby zadziałały światła musisz wcisnąć do końca a nie jak to sie odbywa normalnie po delikatnym wciśnięciu hamulca. Pozdro

Opublikowano

Żeby zakończyć temat okazało się że brakuje bezpiecznika !!!!(mechanik taka metoda by powrócić ?) ...... ktoś wyjął bezpiecznik który powodował takie błędy. Po włożeniu bezpiecznika wszystko w normie .

Opublikowano (edytowane)

Dobre sobie, do licha , kto kradnie bezpieczniki ? :decayed:

Ale pierwsza zasada przy problemach z elektryką mówi sprawdź bezpieczniki i zasilanie na urządzeniach powodujących problemy :hi::naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

kompletnie nie spodziewałem się braku bezpiecznika

Opublikowano

Witam, podepnę się pod temat, wczoraj wsiadając do samochodu i rozruchu zapaliły się światła cofania samoczynnie, bezpiecznik 31 wyciągam zapala się kontrolka świec i mruga po wpięciu ustaje ale zapala się światło cofania. Błąd jaki się pokazuje po wyciągnięciu bezpiecznika p0102 żadnego innego błędu nie znajduje w vcds, pytanie czy to czujnik padł na skrzyni? 

Opublikowano (edytowane)

Najprawdopodobniej. 

Przekonasz się o tym, odpinając złącze czujnika.

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano
6 minut temu, Tomnik napisał(a):

Najprawdopodobniej. 

Przekonasz się o tym, odpinając złącze czujnika.

Czujnik po prawej stronie? Wiesz może czy przy quattro trzeba dużo rzeczy dookoła rozkręcić aby się do niego dostać? 

Opublikowano
6 godzin temu, Majervip napisał(a):

Czujnik po prawej stronie?

Nie wiem. Nie jestem mechanikiem, nie miałem sposobności poznać B7 od tej strony.

6 godzin temu, Majervip napisał(a):

Wiesz może czy przy quattro trzeba dużo rzeczy dookoła rozkręcić aby się do niego dostać? 

Jak wyżej.

 

Być może będzie mogła Ci pomóc Etka, a na pewno Elsa Online :

 

WWW.KOLHOSNIKI.RU

Wersja online oprogramowania Elsa lub elsawin dla Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Wszystkie stare i świeże bazy w jednym Elsaweb.

 

 

Opublikowano
19 godzin temu, Tomnik napisał(a):

Nie wiem. Nie jestem mechanikiem, nie miałem sposobności poznać B7 od tej strony.

Jak wyżej.

 

Być może będzie mogła Ci pomóc Etka, a na pewno Elsa Online :

 

WWW.KOLHOSNIKI.RU

Wersja online oprogramowania Elsa lub elsawin dla Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Wszystkie stare i świeże bazy w jednym Elsaweb.

 

 

Dzięki za pomoc, trochę trudności przy wymianie, ale olej nie wyciekł a nowy czujnik z vernet działa już prawidłowo, problem znikł 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...