maciek711 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Witam Jakiś czas temu pojawiła się kontrolka Check Engine i mrugająca dioda świec żarowych (Audi, B7 2.0 TDI 140 KM BPW ) Silnik - brak mocy większe spalanie . Po pierwszym podłączaniu do komputera pierwszego mechaniora wyskoczył mu błąd przepływomierza , wymieniłem na używany oryginalny , niestety nadal to samo stwierdziłem że przysłali mi wadliwą , przysłali mi drugą sprawdzoną i znów to samo . Po ponownym podłączeniu do komputera wyskoczył błąd przepływomierza oraz niskie ciśnienie doładowania ....co dalej ? Edytowane 28 Maja 2015 przez maciek711
SotoM Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) P0102 - jeszcze nic nie znaczy konkretnie -numer błedu - np:P0102 (003) - od przepływki moze byc kilka błedów i kazdy co innego znaczy. niech mechanik - elektryk sprawdzi wiązkę elektryczna na przejście - odłączyć złącze elektryczne od przepływki i od ECU silnika i sprawdzić czy czasem z 1 z 5 przewodów nie ma przerwy - może jakiś gryzoń wszedł pod maskę i coś nadgryzł.... albo wziać jakiegos szpikulca i podoginac piny we wtyczce.nie wydaje ci sie dziwne - 3 przepływki aby były zrypane...?? Edytowane 28 Maja 2015 przez SotoM
maciek711 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) dokładnie, dziś odłączyłem całkowicie złącze od przepływki , żadnej różnicy w jeździe ....? Parę dni temu ładowałem akumulator bez zdejmowania klem . Błędy zauważyłem zaraz po odpaleniu samochodu ...nie wiem czy ma to jakiś związek ? czy zbieg okoliczności Edytowane 28 Maja 2015 przez maciek711
SotoM Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 postaraj sie o konkretny numer błędu / błedów... mozna bedzie cos pomóżdżyć...
oomichalekoo Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Problem moze lezec w regulacji sztangi turbiny musisz zrobic logi i zobaczyc na 100% cos z turbo jak jest niskie cisnienie doladowania
Musashi Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 1. podaj dokladne dane bledu. 2. logi statycznwe i BS grup 003 i 011 by cos podpowiedzialy. 3. problem pojawil sie po ladowaniu akumulatora? Problem moze lezec w regulacji sztangi turbiny musisz zrobic logi i zobaczyc na 100% cos z turbo jak jest niskie cisnienie doladowania i z tego powodu pojawia sie blad przeplywomierza? napraw nalezy dokonywac metodycznie, a nie chaotycznie. zmiana dlugosci silownika turbiny to niezbyt dobra rada...
piotrsob1 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Dokładnie, sztanga siłownika turbiny się raczej sama nie przestawiła, a jak do tej pory na tym ustawieniu było dobrze, to kręcąc nią dołożymy sobie tylko więcej niewiadomych Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
Rafikk1983r Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Sprawdź czujnik stopu, zobacz czy światła stopu świecą sie bez przerwy lub czy żeby zadziałały światła musisz wcisnąć do końca a nie jak to sie odbywa normalnie po delikatnym wciśnięciu hamulca. Pozdro
maciek711 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Żeby zakończyć temat okazało się że brakuje bezpiecznika !!!!(mechanik taka metoda by powrócić ?) ...... ktoś wyjął bezpiecznik który powodował takie błędy. Po włożeniu bezpiecznika wszystko w normie .
piotrsob1 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Dobre sobie, do licha , kto kradnie bezpieczniki ? Ale pierwsza zasada przy problemach z elektryką mówi sprawdź bezpieczniki i zasilanie na urządzeniach powodujących problemy Edytowane 27 Września 2015 przez piotrsob1
maciek711 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 kompletnie nie spodziewałem się braku bezpiecznika
Majervip Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 Witam, podepnę się pod temat, wczoraj wsiadając do samochodu i rozruchu zapaliły się światła cofania samoczynnie, bezpiecznik 31 wyciągam zapala się kontrolka świec i mruga po wpięciu ustaje ale zapala się światło cofania. Błąd jaki się pokazuje po wyciągnięciu bezpiecznika p0102 żadnego innego błędu nie znajduje w vcds, pytanie czy to czujnik padł na skrzyni?
Tomnik Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) Najprawdopodobniej. Przekonasz się o tym, odpinając złącze czujnika. Edytowane 5 Marca 2023 przez Tomnik
Majervip Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 6 minut temu, Tomnik napisał(a): Najprawdopodobniej. Przekonasz się o tym, odpinając złącze czujnika. Czujnik po prawej stronie? Wiesz może czy przy quattro trzeba dużo rzeczy dookoła rozkręcić aby się do niego dostać?
Tomnik Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 6 godzin temu, Majervip napisał(a): Czujnik po prawej stronie? Nie wiem. Nie jestem mechanikiem, nie miałem sposobności poznać B7 od tej strony. 6 godzin temu, Majervip napisał(a): Wiesz może czy przy quattro trzeba dużo rzeczy dookoła rozkręcić aby się do niego dostać? Jak wyżej. Być może będzie mogła Ci pomóc Etka, a na pewno Elsa Online : Elsa online. ElsaWin. ElsaWeb. WWW.KOLHOSNIKI.RU Wersja online oprogramowania Elsa lub elsawin dla Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Wszystkie stare i świeże bazy w jednym Elsaweb.
Majervip Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 19 godzin temu, Tomnik napisał(a): Nie wiem. Nie jestem mechanikiem, nie miałem sposobności poznać B7 od tej strony. Jak wyżej. Być może będzie mogła Ci pomóc Etka, a na pewno Elsa Online : Elsa online. ElsaWin. ElsaWeb. WWW.KOLHOSNIKI.RU Wersja online oprogramowania Elsa lub elsawin dla Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Wszystkie stare i świeże bazy w jednym Elsaweb. Dzięki za pomoc, trochę trudności przy wymianie, ale olej nie wyciekł a nowy czujnik z vernet działa już prawidłowo, problem znikł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się