goodeye 0 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam, Pytanie jak wymienić czujnik położenia wałka rozrządu. Czy do wymiany konieczny jest demontaż skrzyni biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 A niby co może mieć wymiana czujnika położenia wałka rozrządu do demontażu skrzyni biegów ? Przecież on zazwyczaj znajduje się z przodu i na górze silnika ( głowica ) Co do szczegółów , to napisz jaki masz silnik , bo 1B to już dawno wyszły z mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodeye 0 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Sorry pomyłka laika, Silnik BRE i chodzi o czujnik położenia wału korbowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 prawdopodobnie trzeba zrzucić skrznię G28 http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 w 1.8T BFB trzeba odkręcić filtr oleju i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodeye 0 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Dzięki za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzk1979 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witam, A panowie w b5 1,8 T silnik APU czujnik położenia wału również znajduje się z prawej strony stojąc przodem do auta pod filtrem oleju ? I czy trzeba koniecznie zdejmować filtr żeby wymienić czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Koledzy przy wymianie czujnika położenia wałka rozrzadu musiałem gdzieś szarpnąć przewód od czujnika wału korbowego i teraz nie chce mi odpalać auto i sypie błedem od tego czujnika kabel jest uszkodzony tuz przy kostce tak że nawet nie ma jak tego polutować i mam zamówiony już drugi nowy tylko nie wiem jak się zabrać o wymiany co trzeba zdemontowac i gdzie szukać tego czujnika dokładnie. Pacjent to Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 140KM Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Przy filtrze oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 a masz może jakieś zdjęcie lub cos podobnego gdzie dokładnie ? A powiedz co muszę wyjac aby sie do niego dostać czy może bez ruszania czego kolwiek da się go wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 złączka znajduje się po lewej stronie przy skrzyni biegów/pod filtrem oleju, łatwiej będzie się do niego dostać demontując filtr ze wspornikiem. ale się da bez tego. pytanie czy uszkodzony przewód czujnika czy odcinek wiązki komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 uszkodzony jest przewód tuz przy samej wtyczne czyli tej szarej kostce. mam zamówiony uzywany ori czujnik wiec nie mam zamiaru tegolutowac tylko wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 temat już ogarnięty czujnik wymieniony i jednak z dojściem do niego w silniku BPW nie jest prosty a to dlatego że jest Webasto i piec troszke miejsca zawala ale tak jak wczesniej kolega napisał wyjecię filtra paliwa i wyjecie podstawy tego filtra oraz wyjecie kawałka dolotu i do czujnika mamy dojście swobodne i możemy wtedy wymienić bez problemu i przy okazji poprowadzić kabel od niego tak jak szedł fabrycznie w zapinkach ładnie bo jest dojsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się