stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Wstawiam i moje. Jak chcesz to sobie porównaj ;-) DYNAMICZNE:Grupa 001, 031: http://vaglog.com/log_233271.htmlGrupa 011, 020: http://vaglog.com/log_233276.htmlGrupa 004, 114: http://vaglog.com/log_233275.htmlGrupa 003, 118: http://vaglog.com/log_233274.htmlGrupa 002, 115: http://vaglog.com/log_233273.htmlGrupa 032, 033: http://vaglog.com/log_233272.html Soft w bex jest idiotoodporny jak mi to napisał ktoś z kim konsultowałem. Diagnoza była taka że pompa jest do wymiany. Nie wiem czy dopatrywać się tej nieszczesnej pompy czy nie. BEX nie ma czujnika egt dlatego domyslnie ulewa silnik zeby nie dało się przekroczyc temperatury krytycznej. A skoro ulewa to chciał nie chciał czasy wtrysku będą wieksze. Ale czy aż tak duże rzędu 18ms to ci nie powiem.
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Ogólnie to masz ładne logi.. Ja zaryzykuje może z tą pompą.. czekam na Walbro( zamówiona 2 tygodnie temu), w sumie jak będę miał lpg to mega sprawna pompa paliwa nie jest aż tak potrzebna.
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) ale to kupujesz siemens vdo czy coś ińszego?? aaa sory nie doczytałem Edytowane 23 Września 2015 przez stachu86
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Walbro 255 lph GSS342. Ma wydajność 255 l/h i ciśnienie 6.5 bara.Jak nie będzie różnicy w audi to ja wrzucę do Hondy co nowa pompa to nowa pompa. o taka: http://www.topendpower.pl/p/pl/wal-gss342/pompa+paliwa+walbro+255+lph+high+pressure+gss342.html Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 23 Września 2015 przez sambo
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Ok ale pompa bedzie pracowac na 4bar bo tyle da regulator cisnienia. To nie jest problem dla niej bo chyba w innym punkcie pracy sie ustawi.
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Ok ale pompa bedzie pracowac na 4bar bo tyle da regulator cisnienia. To nie jest problem dla niej bo chyba w innym punkcie pracy sie ustawi. Wiem wiem, że na 4 bar Robiłeś u siebie test ciśnienia na listwie?
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Nie badalem bo nie nam czym. daj znać jak czy Ci ta pompa przypasuje. bo cena d*py nie urywa a zawsze lepiej jak jest zapas ;-)
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Nie badalem bo nie nam czym. daj znać jak czy Ci ta pompa przypasuje. bo cena d*py nie urywa a zawsze lepiej jak jest zapas ;-) Podobno trzeba przerabiać troszkę kosz..
czechcu Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) I jak pompa dotarła? Jak będziesz robił montaż to wklej jakieś foty Idąc twoim śladem wymieniłem aku moje logi na seryjnych wtryskach i seryjnym sofcie Paliwo v-power http://vaglog.pl/log_234011.html Edytowane 1 Października 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Ładny masz przepływ powietrza A jak kanały 032 i 033? Pompa zamonotwana.. Walbro Gss342... Roboty na cały dzień... oto logi: http://vaglog.pl/log_234986.html Zapłonów nie cofa , czasy wtryskó chyba ok, ale w kanale 033 od 4300 zaczyna znowu brakwoać paliwa.. moze to kwestia jakieś nieszczelności? Zrobiłem taki test: Jechałem sobie spokojnie na 3 biegu,, Gaz w 1/4 i tak przyspieszałem do 5000 tysi i sonda pokazuje idealnie, dopiero jak dam gaz do dechy to tak się dzieje ze pokazuje sporo na +.. Zatem moze nieszczelnosc? jak myślicie.? Ogólnie auto jedzie bardzo fajnie Edytowane 5 Października 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Ładny masz przepływ powietrza A jak kanały 032 i 033? Pompa zamonotwana.. Walbro Gss342... Roboty na cały dzień... oto logi: http://vaglog.pl/log_234986.html Zapłonów nie cofa , czasy wtryskó chyba ok, ale w kanale 033 od 4300 zaczyna znowu brakwoać paliwa.. moze to kwestia jakieś nieszczelności? Zrobiłem taki test: Jechałem sobie spokojnie na 3 biegu,, Gaz w 1/4 i tak przyspieszałem do 5000 tysi i sonda pokazuje idealnie, dopiero jak dam gaz do dechy to tak się dzieje ze pokazuje sporo na +.. Zatem moze nieszczelnosc? jak myślicie.? Ogólnie auto jedzie bardzo fajnie Brak cofania super!! Teraz możesz stroić zrób loga 031 to po afr będzie widać co się dzieje z paliwem Edytowane 5 Października 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Brak cofania super!! Teraz możesz stroićzrób loga 031 to po afr będzie widać co się dzieje z paliwem 002, 031, 033: http://vaglog.pl/log_235079.html Edytowane 6 Października 2015 przez sambo
stachu86 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Na kanale 002 masz 18.72ms i to na nowej pompie paliwa. Nie powinny byc nizsze wartosci?
sambo Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Powinny.. Nie wiem co jest powodem takiego wyniku.. Może nowy filtr paliwa Bosch nie domaga.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Albo lipny filtr paliwa. Albo zalepione wtryski. Czytalem gdzies na forum ze tylko filtr aso sprawdza sie. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludziska pisaly z mann knecht zakladali i byly problemy.
sambo Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Mam Bosch'a.. W weekend robię test cisnienia Ciśnienie zrobione.. 5.2 bara na biegu jałowym, a podczas jazdy spada do 3.3 Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 10 Października 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 zawsze powinno być 4 więc ten filtr masz chyba zły
sambo Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Zamówię w audi filtr paliwa dla pewności. Próbowałem zrobić tez test szczelności dolotu, jednak nie udał mi sie. Nie mogłem napompować powyżej 0.3 bara.. Słyszałem jedynie bulgotanie oleju. Musze ulepszyć konstrukcje Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Sambo napisz mi jaki jest kod tego filtra z aso i ile ma odejsc na przewody. Sam musze zmienic ten filtr.
sambo Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 Ja nie mam quatrro wiec mój kod to: 8E0 201 511 L i mam 4 odejścia. W quatrro są dwa kody: 8E0 201 511 J - 4 odejścia 8E0 201 511 D - 3 odejścia (chyba) Najlepiej zadzwonić do ASO to Ci po VIN powiedzą albo wejść pod auto i zobaczyć jaki masz teraz Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się