Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wstawiam i moje. Jak chcesz to sobie porównaj ;-)

DYNAMICZNE:
Grupa 001, 031: http://vaglog.com/log_233271.html
Grupa 011, 020: http://vaglog.com/log_233276.html
Grupa 004, 114: http://vaglog.com/log_233275.html
Grupa 003, 118: http://vaglog.com/log_233274.html
Grupa 002, 115: http://vaglog.com/log_233273.html
Grupa 032, 033: http://vaglog.com/log_233272.html

Soft w bex jest idiotoodporny jak mi to napisał ktoś z kim konsultowałem. Diagnoza była taka że pompa jest do wymiany. Nie wiem czy dopatrywać się tej nieszczesnej pompy czy nie. BEX nie ma czujnika egt dlatego domyslnie ulewa silnik zeby nie dało się przekroczyc temperatury krytycznej. A skoro ulewa to chciał nie chciał czasy wtrysku będą wieksze. Ale czy aż tak duże rzędu 18ms to ci nie powiem.

Opublikowano

Ogólnie to masz ładne logi..

Ja zaryzykuje może z tą pompą.. czekam na Walbro( zamówiona 2 tygodnie temu), w sumie jak będę miał lpg to mega sprawna pompa paliwa nie jest aż tak potrzebna.

Opublikowano (edytowane)

ale to kupujesz siemens vdo czy coś ińszego??

aaa sory nie doczytałem :)

Edytowane przez stachu86
Opublikowano (edytowane)

Walbro 255 lph GSS342. Ma wydajność 255 l/h i ciśnienie 6.5 bara.
Jak nie będzie różnicy w audi to ja wrzucę do Hondy ;) co nowa pompa to nowa pompa.

o taka:

http://www.topendpower.pl/p/pl/wal-gss342/pompa+paliwa+walbro+255+lph+high+pressure+gss342.html



Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano

Ok ale pompa bedzie pracowac na 4bar bo tyle da regulator cisnienia. To nie jest problem dla niej bo chyba w innym punkcie pracy sie ustawi.

Opublikowano

Ok ale pompa bedzie pracowac na 4bar bo tyle da regulator cisnienia. To nie jest problem dla niej bo chyba w innym punkcie pracy sie ustawi.

Wiem wiem, że na 4 bar :D

Robiłeś u siebie test ciśnienia na listwie?

Opublikowano

Nie badalem bo nie nam czym.

daj znać jak czy Ci ta pompa przypasuje. bo cena d*py nie urywa a zawsze lepiej jak jest zapas ;-)

Opublikowano

Nie badalem bo nie nam czym.

daj znać jak czy Ci ta pompa przypasuje. bo cena d*py nie urywa a zawsze lepiej jak jest zapas ;-)

Podobno trzeba przerabiać troszkę kosz..

Opublikowano (edytowane)

I jak pompa dotarła?

Jak będziesz robił montaż to wklej jakieś foty

Idąc twoim śladem wymieniłem aku

moje logi na seryjnych wtryskach i seryjnym sofcie

Paliwo v-power

http://vaglog.pl/log_234011.html

Edytowane przez czechcu
Opublikowano (edytowane)

Ładny masz przepływ powietrza :)
A jak kanały 032 i 033?



Pompa zamonotwana.. Walbro Gss342... Roboty na cały dzień...

oto logi:

http://vaglog.pl/log_234986.html

Zapłonów nie cofa :D , czasy wtryskó chyba ok, ale w kanale 033 od 4300 zaczyna znowu brakwoać paliwa.. moze to kwestia jakieś nieszczelności?

Zrobiłem taki test:

Jechałem sobie spokojnie na 3 biegu,, Gaz w 1/4 i tak przyspieszałem do 5000 tysi i sonda pokazuje idealnie, dopiero jak dam gaz do dechy to tak się dzieje ze pokazuje sporo na +.. Zatem moze nieszczelnosc? jak myślicie.?

Ogólnie auto jedzie bardzo fajnie :)

Edytowane przez sambo
Opublikowano (edytowane)

Ładny masz przepływ powietrza :)

A jak kanały 032 i 033?

Pompa zamonotwana.. Walbro Gss342... Roboty na cały dzień...

oto logi:

http://vaglog.pl/log_234986.html

Zapłonów nie cofa :D , czasy wtryskó chyba ok, ale w kanale 033 od 4300 zaczyna znowu brakwoać paliwa.. moze to kwestia jakieś nieszczelności?

Zrobiłem taki test:

Jechałem sobie spokojnie na 3 biegu,, Gaz w 1/4 i tak przyspieszałem do 5000 tysi i sonda pokazuje idealnie, dopiero jak dam gaz do dechy to tak się dzieje ze pokazuje sporo na +.. Zatem moze nieszczelnosc? jak myślicie.?

Ogólnie auto jedzie bardzo fajnie :)

Brak cofania super!! Teraz możesz stroić

zrób loga 031 to po afr będzie widać co się dzieje z paliwem

Edytowane przez czechcu
Opublikowano (edytowane)

Brak cofania super!! Teraz możesz stroić

zrób loga 031 to po afr będzie widać co się dzieje z paliwem

002, 031, 033: http://vaglog.pl/log_235079.html

Edytowane przez sambo
Opublikowano

Na kanale 002 masz 18.72ms i to na nowej pompie paliwa. Nie powinny byc nizsze wartosci?

Opublikowano

Powinny.. Nie wiem co jest powodem takiego wyniku.. Może nowy filtr paliwa Bosch nie domaga..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Albo lipny filtr paliwa. Albo zalepione wtryski.

Czytalem gdzies na forum ze tylko filtr aso sprawdza sie. Nie wiem na ile w tym prawdy ale ludziska pisaly z mann knecht zakladali i byly problemy.

Opublikowano (edytowane)

Mam Bosch'a.. W weekend robię test cisnienia

Ciśnienie zrobione.. 5.2 bara na biegu jałowym, a podczas jazdy spada do 3.3

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano

zawsze powinno być 4 więc ten filtr masz chyba zły

Opublikowano

Zamówię w audi filtr paliwa dla pewności.

Próbowałem zrobić tez test szczelności dolotu, jednak nie udał mi sie. Nie mogłem napompować powyżej 0.3 bara.. Słyszałem jedynie bulgotanie oleju. Musze ulepszyć konstrukcje :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Sambo napisz mi jaki jest kod tego filtra z aso i ile ma odejsc na przewody. Sam musze zmienic ten filtr.

Opublikowano

Ja nie mam quatrro wiec mój kod to: 8E0 201 511 L i mam 4 odejścia.

W quatrro są dwa kody:

8E0 201 511 J - 4 odejścia

8E0 201 511 D - 3 odejścia (chyba)

Najlepiej zadzwonić do ASO to Ci po VIN powiedzą albo wejść pod auto i zobaczyć jaki masz teraz :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...