miferA4B5 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Siemka. Moglibyście przeanalizować moje logi ? czasem auto potrafi złapać tryb awaryjny (z moich obserwacji nie podaje wtedy podcisnienia na turbo) Oto logi : statyczne http://vaglog.pl/log_219864.html http://vaglog.pl/log_219865.html http://vaglog.pl/log_219866.html http://vaglog.pl/log_219867.html http://vaglog.pl/log_219868.html http://vaglog.pl/log_219869.html http://vaglog.pl/log_219870.html http://vaglog.pl/log_219871.html BS http://vaglog.pl/log_219881.html http://vaglog.pl/log_219882.html http://vaglog.pl/log_219883.html dynamiczne http://vaglog.pl/log_219891.html http://vaglog.pl/log_219892.html http://vaglog.pl/log_219893.html http://vaglog.pl/log_219894.html http://vaglog.pl/log_219895.html http://vaglog.pl/log_219896.html
miferA4B5 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 EGR mam zaslepiony, to cos zmienia? ktos tu zagląda w ogóle?
Galetto Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 czasem auto potrafi złapać tryb awaryjny Auto leci cały czas na overbooście więc nie ma się co dziwić. Nie grzebał nikt nic przy sztandze zaworu WG??
miferA4B5 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to..
Galetto Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Robiłeś coś przy aucie przed tym jak zauważyłeś problem??
miferA4B5 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 wymiana plecionki... po wymianie cofka znikla wlasnie, ale raz przed ta wymianal tez ten notlauf sie pojawil
Galetto Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to.. po wymianie cofka znikla wlasnie Możesz po polsku pisać?? W aucie siedzi seryjny soft??
miferA4B5 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 To powietrze ktore ten zawor upuszcza przestalo byc slychac po wymianie plecionki, tak seryjny soft
Galetto Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 powietrze ktore ten zawor upuszcza Ale on nic nie upuszcza. Wydłuż sztangę przy turbo około 1,5 obrotu i wtedy zrób log dymamiczny i BS grupy 011.
miferA4B5 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Czyli mam wkrecić sztangę o 1,5 obrotu tak? Czy wykrecic ? Edytowane 8 Czerwca 2015 przez miferA4B5
miferA4B5 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ok, odezwe sie po logach, a pompki, przeplywka ok?
Galetto Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Pompki ujdą w tłumie Trochę BIP za wysoki na 3 garze. Przepływka pod koniec trochę zaniża, ale dawki nie tnie.
miferA4B5 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 A swoja droga, jak wydluze sztange to przytne doladowanie, ale na wszystkich obrotach, nie tylko na tych na ktorych przeladowuje?
Galetto Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tak, ale po to jest N75, aby sterować zmienną geometrią. U Ciebie i tak on za wysoko idzie. Po wydłużeniu sztangi może się okazać, że doładowanie wróci do normy, a N75 zbliży się do wypełnienia bliskiemu ori.
miferA4B5 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Dobra w sobote lub niedziele jade do kolegi, ogarniemy ten kat synchronizacji, sztange wydluzymy i zrobie logi (ktore grupy robic?oprocz tej 011 o ktorej juz pisales) A z tymi pompkami i przeplywka cos dzialac czy narazie niech bedzie? Edytowane 11 Czerwca 2015 przez miferA4B5
Galetto Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Ja nic nie pisałem o synchronizacji Ale osobiście dałbym ją na około -1 i wtedy zalogował wtryski. Jak BIP będzie wysoki to można poprawić wtyczki na pompkach. Przepływki nie ma co ruszać, a co do logów to w tej chwili najważniejszy to doładowanie. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez Galetto
miferA4B5 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2015 Aa to na innym forum pisali.. zrobie tak jak mowisz odezwe sie z logami No i Turbo klinkło... szukam AWX'a
ciahciah Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) widać było w logach że turbo się kończy, grzało powietrze za bardzo i skoki do 2500obr świadczą że wirnik jest nadwątlony, zrobił się lżejszy i bardzej agresywnie się rozpędza, a wydech przelot jeszcze bardziej przyspieszył zgon, teraz nic za turbo nie hamuje spalin wiec winik jeszcze bardziej jest agresywnie napędzany, większe napręzenia na wałku turbo to szybszy koniec turbo, po zmianie turbo wymiana oleju mile widziana, jest więcej usterek ale o tym później Edytowane 17 Czerwca 2015 przez ciahciah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się