Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 TDI AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

masz egr do czyszczenia

Opublikowano

EGR mam zaslepiony, to cos zmienia?

ktos tu zagląda w ogóle?

Opublikowano

czasem auto potrafi złapać tryb awaryjny

Auto leci cały czas na overbooście więc nie ma się co dziwić. Nie grzebał nikt nic przy sztandze zaworu WG??

Opublikowano

Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to..

Opublikowano

Robiłeś coś przy aucie przed tym jak zauważyłeś problem??

Opublikowano

wymiana plecionki... po wymianie cofka znikla wlasnie, ale raz przed ta wymianal tez ten notlauf sie pojawil

Opublikowano

Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to..

po wymianie cofka znikla wlasnie

Możesz po polsku pisać??

W aucie siedzi seryjny soft??

Opublikowano

To powietrze ktore ten zawor upuszcza przestalo byc slychac po wymianie plecionki, tak seryjny soft

Opublikowano

powietrze ktore ten zawor upuszcza

Ale on nic nie upuszcza. ;)

Wydłuż sztangę przy turbo około 1,5 obrotu i wtedy zrób log dymamiczny i BS grupy 011.

Opublikowano (edytowane)

Czyli mam wkrecić sztangę o 1,5 obrotu tak? Czy wykrecic ?

Edytowane przez miferA4B5
Opublikowano

wykręcić kolego

Opublikowano

Ok, odezwe sie po logach, a pompki, przeplywka ok?

Opublikowano

Pompki ujdą w tłumie ;) Trochę BIP za wysoki na 3 garze.

Przepływka pod koniec trochę zaniża, ale dawki nie tnie.

Opublikowano

A swoja droga, jak wydluze sztange to przytne doladowanie, ale na wszystkich obrotach, nie tylko na tych na ktorych przeladowuje?

Opublikowano

Tak, ale po to jest N75, aby sterować zmienną geometrią. U Ciebie i tak on za wysoko idzie. Po wydłużeniu sztangi może się okazać, że doładowanie wróci do normy, a N75 zbliży się do wypełnienia bliskiemu ori.

Opublikowano (edytowane)

Dobra w sobote lub niedziele jade do kolegi, ogarniemy ten kat synchronizacji, sztange wydluzymy i zrobie logi (ktore grupy robic?oprocz tej 011 o ktorej juz pisales) A z tymi pompkami i przeplywka cos dzialac czy narazie niech bedzie?

Edytowane przez miferA4B5
Opublikowano (edytowane)

Ja nic nie pisałem o synchronizacji ;) Ale osobiście dałbym ją na około -1 i wtedy zalogował wtryski. Jak BIP będzie wysoki to można poprawić wtyczki na pompkach.

Przepływki nie ma co ruszać, a co do logów to w tej chwili najważniejszy to doładowanie.

Edytowane przez Galetto
Opublikowano

Aa to na innym forum pisali.. zrobie tak jak mowisz :) odezwe sie z logami

No i Turbo klinkło... szukam AWX'a

Opublikowano (edytowane)

widać było w logach że turbo się kończy, grzało powietrze za bardzo i skoki do 2500obr świadczą że wirnik jest nadwątlony, zrobił się lżejszy i bardzej agresywnie się rozpędza, a wydech przelot jeszcze bardziej przyspieszył zgon, teraz nic za turbo nie hamuje spalin wiec winik jeszcze bardziej jest agresywnie napędzany, większe napręzenia na wałku turbo to szybszy koniec turbo, po zmianie turbo wymiana oleju mile widziana, jest więcej usterek ale o tym później

Edytowane przez ciahciah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...