skrab Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 To f-ki dostana po d*pie. tąpniete z LG g3
soolek Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Może tak, może nie. Pod wzgledem techniki na pewno.Pod względem designu na pewno (7 jest ładna), natomiast wszyscy krytykują tak ogólnie wygląd wnętrza, że jest chiński, dużo chromu, że wygląda trochę tandetnie. Tylko, że to jest wrażenie zanim tego dotniesz... Jak już dotkniesz, to jednak doceniasz...
kivlov Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Nowa 7 jest piekna! ciekawe jaka bedzie 5.
soolek Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=193&t=291117
Orzeł Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 no i pojawiło się światełko w tunelu............ jak myślicie - warto wywalić DPFa i robić powiedzmy realnie 470-480 PS czy zostawić ten setup co jest na seryjnej sprężarce z DPFem i nie drżeć przy wyjeździe za granicę?
marcinch001 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 no i pojawiło się światełko w tunelu............ jak myślicie - warto wywalić DPFa i robić powiedzmy realnie 470-480 PS czy zostawić ten setup co jest na seryjnej sprężarce z DPFem i nie drżeć przy wyjeździe za granicę? Dpf najgorsze zło często olej miesza się z paliwem i smarowanie jest pogorszone .
Damian Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Orzeł ty przypadkiem nie masz jeszcze Białej e60????
kivlov Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Co to za rakieta? Kurcze 500km? Zalezy jak czesto jeździsz za granice, ja mam DPF i nie mam żadnych problemów, ale nie modyfikuje auta.
KmK Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 no i pojawiło się światełko w tunelu............ jak myślicie - warto wywalić DPFa i robić powiedzmy realnie 470-480 PS czy zostawić ten setup co jest na seryjnej sprężarce z DPFem i nie drżeć przy wyjeździe za granicę? Czy to hybryda TC500 z TC-Performance ? Ta ich e60 35d 486ps musi konkretnie jechać!
Orzeł Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Orzeł ty przypadkiem nie masz jeszcze Białej e60???? Nie. Mam bialego fiata i od niedawna S4 B5, z udokumentowanym przebiegiem 127 kkm ktore bedzie roslo w sile i dawalo duuuuuzo frajdy z jazdy Co to za rakieta? Kurcze 500km? Zalezy jak czesto jeździsz za granice, ja mam DPF i nie mam żadnych problemów, ale nie modyfikuje auta. Za granica jestem bardzo rzadko jednak jest jakies ryzyko. Dpf ma sie dobrze ale juz teraz blokuje jakies 20 koni mocy wiec kolejny etap to jego usuniecie i dopiero wieksze turbo no i pojawiło się światełko w tunelu............ jak myślicie - warto wywalić DPFa i robić powiedzmy realnie 470-480 PS czy zostawić ten setup co jest na seryjnej sprężarce z DPFem i nie drżeć przy wyjeździe za granicę? Czy to hybryda TC500 z TC-Performance ? Ta ich e60 35d 486ps musi konkretnie jechać! Dokladnie tak. Niebawem maja wrzucic efekty strojenia F10 na tej turbinie - poczekamTymczasem dzisiaj w niemczech zabraklo mi skali na licznikach - maksymalne wskazanie to 261 km/h. Na szczescie GPS sie nie blokuje photo hosting Na wiecej zabraklo miejsca a BMka miala jeszcze sporo sil Edytowane 18 Października 2016 przez Orzeł
KmK Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 F10 powinno złamać barierę 500ps Kusząca propozycja
kivlov Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Ja pierdizle zadbaj o dobre opony przy takich prędkosciach.
Orzeł Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Conti sport contact 6 ma technologie do 350 wiec jest zapas
MARCIN607 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Temat esy prosimy jak będziesz miał chwilę bo pewnie będzie grubo.
kivlov Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 S4 czy BMW daje lepsza frajdę na chwilę obecną?
Orzeł Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Trudno te auta do siebie jakkolwiek porównać. BMW to rodzinne komfortowe auto na dlugie wyprawy, a S4 maly glosny rozrabiaka
Ogi Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Ja bym juz mocniej nie grzebal tym bardziej jesli piszez ze masz s4 do zabawy a to rodzinny samochod. To co masz i tak robi juz przeciag, szkoda wywalac dzialajacy dpf, w koncu jest on tam z konkretnego powodu. I te dalsze mody to już mi o sztukę i rzeźbiarstwo zahacza po co psuc sobie niezawodny i pewny samochód ?? A co do 550d to jezdziles nim ?? Mnie rozczarowal, dupohamowani mowila ze jest niewiele lepiej niz 535d, chcesz wiecej mocy bierz s6 4.0TFSI .
puzonX Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Trudno te auta do siebie jakkolwiek porównać. BMW to rodzinne komfortowe auto na dlugie wyprawy, a S4 maly glosny rozrabiaka skoro ok. 400 konne BMW z planami na więcej to "rodzinne komfortowe auto na długie wyprawy" to strach pomyśleć co będzie z S4 który ma być rozrabiaką co do wywalenia DPF'a: skoro 5 to "rodzinne..." to chyba nie ma ciśnienia na wyniki bo do zabawy jest co innego chyba że chcesz zrobić najmocniejszą w Polsce "5" w dieslu wtedy na zagraniczne wycieczki będzie albo stres albo inne auto Edytowane 20 Listopada 2016 przez puzonX
Orzeł Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 S4 ma w tej chwili 405 ps i 530 Nm, ale wyszlo przy strojeniu pare rzeczy do poprawy i musi czekac w kolejce u mechanika . Biorąc pod uwagę, ze waga to ok 1550 kg powinno byc ciekawie . Ostatnio widzialem, ze w PL juz jest s4 z moca 800+ wiec możliwości są . Jak tylko ogarne Audiczke to zaloze nowy temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się