Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przepiananie LPG na PB podczas startu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem przy gwałtownym starcie przełącza mi LPG na benzynę tak jak by brakowało gazu bez znaczenia ile go jest w butli.

Myślałem ze to filtry zasyfione ale po wymianie nic się nie zmieniło.

Gdzie można szukać problemu ?

Da się coś stwierdzić co może być nie tak czy trzeba pod kompa podpinać?

Opublikowano

Dzieje się to na wysokich obrotach? Jeżeli tak, możliwe że masz ustawie odcięcie gazu w zbyt niskim przedziale obrotów.

Jedź spokojnie cały czas przyspieszając (na jednym biegu do końca obrotów), jeżeli będzie przerzucać na pb, to tu bym szukał problemu.

Wydziergane z mojego G2

Opublikowano (edytowane)

Może to być tez spowodowane dużym spadkiem ciśnienia przy bucie / żle dobranym reduktorem do mocy.Trzeba by było podłączyc pod kompa i oblukać w czasie jazdy. Jakie masz graty?

Edytowane przez gacek585
Opublikowano (edytowane)

Graty to

Sterownik to KME G3

Reduktor to Zavoli Zeta A/S teoretycznie do 250 koni

Wtryski to coś takiego link x 2 bo to V

Dziwi mnie trochę jeszcze redukcja przewodu z fi 8 do fi 6 przed samym zaworem z filtrem widać to tu --> post 12 ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305562-filtrgazu/

Może któreś z tych rzeczy być przyczyną ?

Edytowane przez Robero321
Opublikowano

Heh zavoli zeta do takiego silnika?? Ty to montowałeś? Jechałeś na oszczędność? dobrze że chociaż przewód z butli puszczony fi8. A więc tak do spokojnej jazdy może być ale przy butowaniu nie wyrabia. Załóż porządny reduktor z wejsciem gazu fi8 i podwójnym wyjsciem fazy lotnej i po kłopocie. Wtryski mogą być nie jest to baracuda ale sam na takich latam i jest OK. Reduktor mam taki i lata http://allegro.pl/lpg-reduktory-18860?order=p&string=KME+gold&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-mt-0519

Opublikowano

Nie to nie ja zakładałem już to siedziało.

Z tego co pamiętam to przy wymianie filtra chyba gazownik obniżył ciśnienie bo wcześniej nie było to aż tak dokuczliwe.

To mówisz żeby wymienić reduktor

Opublikowano

Ja bym na twoim miejscu tak zrobił. Z tym że KME Gold jest wiekszy i może ci nie pasować w to samo miejsce. Ja mam reduktor z tej samej strony co ty z tym że na dole komory, dojście od dołu. Mam kme golda używke na oddanie , mozna go sobie zregenerować i wyjdzie taniej mi się nie chciało w to bawić i kupiłem nowy.

Opublikowano

Dzięki też wezmę nowego na dole mam webasto może być problem żeby je tam wcisnąć trzeba będzie pokombinować

Opublikowano

Cześć. Ja miałem podobnie, przy depnięciu przełączało mi na PB. Gazownik zwiększył mi ciśnienie w reduktorze bo było za małe i jest już ok.

Opublikowano

a pamiętasz może na ile Ci zwiększył ?

Opublikowano

Nie tak szybko , zwiększenie ciśnienia spowoduje obniżenie mnożnika a co za tym idzie będzie trzeba zmniejszyć dysze wtrysków, ciśnienie optymalne powinno być w granicy od 1 do 1.2 bara to wtryski dłużej pożyją. Z mojego doświadczenia wiem że gazole partacze potrafią się nie przejmować mnożnikiem i dyszami i jakoś to tam ustawiają i niby to jeździ ale silnik dostaje w dupe.

Opublikowano

Dzieki za info wymiana na KME GOLD rozwiazała problem. Zavoli po pewnym czasie nie miał już swojej wydajnosci i nie wyrabiał

Teraz smiga jak powinno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...