Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biało biało, czyli na co komu ... quattro :)


T-żółw

Rekomendowane odpowiedzi

eeeeee cfaniaki z Q :decayed: więcej Wam pali, części droższe, przyspieszenie gorsze itd :gwizdanie: a wszystko to żeby się poślizgać przez 2tyg w roku :decayed: :decayed:

Zima w tym roku dosć uciążliwa wiec przyda sie na dłuzej niz 2tyg :naughty: mrozy śniegi, a pomyśleć w tamtym roku o tej porze był najcieplejszy styczeń w ciagu ilus tam lat :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

eeeeee cfaniaki z Q :decayed: więcej Wam pali, części droższe, przyspieszenie gorsze itd :gwizdanie: a wszystko to żeby się poślizgać przez 2tyg w roku :decayed: :decayed:

Zapomniałeś o bezpieczeństwie a to chyba najważniejsze, kwestia zabawy spada tutaj na drugi plan, chociaż fakt, to jest przyjemne :). Pali pewnie więcej, ale niewiele, różnica w przyspieszeniu jest 0,4s do 100, części też się przecież co tydzień nie wymienia, zatem...no sam sobie odpowiedz. W każdym razie kto się zarazi wirusem Q nigdy się z tego nie wyleczy :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów :decayed:

kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!!

BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski.

co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy :tongue4: ) pozdro dla posiadaczy :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów :decayed:

kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!!

BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski.

co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy :tongue4: ) pozdro dla posiadaczy :quattro:

Oj chyba przesadziłeś z tym spalaniem :) No chyba, że specjalnie szukasz tych zakrętów i noga w podłogę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chyba przesadziłeś z tym spalaniem :) No chyba, że specjalnie szukasz tych zakrętów i noga w podłogę :)

masz racje specjalnie szukam, spalanie wtedy takie to w normie :kox:

a dokladnie wjazd na równice w ustroniu albo droga na salmopol w wisle

tam nie trzeba szukac zakretów tam trzeba szukać przyczepności :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem czasami w lato srednia 10l na100 :naughty:

A mówili że 1,9 mało pali :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi wiesz jak to jest pierwsze pare tygodni po modach w silniku :wink4:

:naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak poważnie, to chcę opisać Wam sytuację w której tak naprawdę poczułem co znaczy Quattro dla bezpieczeństwa. Pamiętacie jak tak padał śnieg chyba parę dni...? Więc jechałem z Bydgoszczy do Brodnicy. Jezdnia wyglądała tak... generalnie cała w śniegu tylko 4 pasy wyjeżdżone od kół, między kołami śnieg, na środku drogi śnieg, oczywiście pokaźna warstwa tak, że podbijało przy zmianie pasa. Wszystkie ośki, oczywiście sznureczkiem za piaskarką lub innym zawalidrogą, ponieważ próba wyprzedzenia w takich warunkach dla ośki oznaczała walkę z utrzymaniem auta w linii prostej, ponieważ tył auta na tych śniegowych koleinach żył własnym życiem. Ja mogłem sobie spokojnie pozwolić na wyprzedzanie i jazdę w granicach stówki, oczywiście troszkę tam czasem rzuciło d*pą ale niewielka konterka załatwiała sprawę i wtedy naprawdę poczułem, że mam bezpieczne auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów :decayed:

kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!!

BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski.

co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy :tongue4: ) pozdro dla posiadaczy :quattro:

bokiem to nawet na latam a i w lecie nie ma problemu z ruszaniem, w zakretach tez sie klei :cool1:

jednak w zimie quattro jest górą, zreszta wszystkie 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro daje rade w naprawdę trudnych warunkach

wczorajsza trasa KG - Poznań totalny luzik 120 :evil: sie leciało, a powrót masakra wleką sie zawalidrogi 40 i tak ciągiem po 5-6 aż nerwy brały no i co w takiej sytuacji ...

redukcja i gaz , fakt trochę pływał na boki przy pełnym gazie ale Quattro to Quattro

pozd dla wszystkich właścicieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podobnie jak inni też chcę się pochwalić moimi skromnymi filmikami z driftowania na śniegu.Sorry za jakość ale kręcone iphonem,więc jakość nie jest super :confused4:

Oto linki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podobnie jak inni też chcę się pochwalić moimi skromnymi filmikami z driftowania na śniegu.Sorry za jakość ale kręcone iphonem,więc jakość nie jest super :confused4:

Oto linki:

parking sggw :cool1: :cool1: ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...