Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biało biało, czyli na co komu ... quattro :)


T-żółw

Rekomendowane odpowiedzi

w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4

:no: ogien i juz lecisz bokiem :naughty:

proste :kox: pedał w podłoge i juz d*pa ucieka na bok :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4

:no: ogien i juz lecisz bokiem :naughty:

zależy co pod maska :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4

:no: ogien i juz lecisz bokiem :naughty:

zależy co pod maska :decayed:

Silnik :polew: :polew: :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

na śniegu tak

reszta to już napęd na tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

na śniegu tak

reszta to już napęd na tył

Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga :kwasny: auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem :wink4: jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic :) Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam. zostaję i tak przy ośce :przebiegly: też wszędzie wjedzie i zawsze wyjedzie, tyko trzeba wiedziec jak :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w q trza najpierw puścić gaz szarpnąć kierownicą i wtedy w piz... :tongue4

:no: ogien i juz lecisz bokiem :naughty:

zależy co pod maska :decayed:

Silnik :polew: :polew: :decayed:

Taki

Xf7g0.jpg :mysli::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga :kwasny: auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem :wink4: jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic :) Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu

ale wg mnie i tak szkoda auta na suchym :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:no: to jest R10 ja mam V6 :decayed:[br]Dopisany: Styczeń 28, 2010, 08:17:55 _________________________________________________

Na smiegu to latam jak chce,mokry asfalt na drodze mozna delikatnie bokami .Ale na suchym to juz inna liga :kwasny: auto wazy 1660kg ze mna ponad 1730kg wiec nawet nie próbowalem :wink4: jak bede mial kiedys jakis plac to mozna sprawdzic :) Na suchym to jedynie slidy z ostrego startu albo z rolki na pierwszym biegu

ale wg mnie i tak szkoda auta na suchym :wink4:

Zgadzam sie ale czasem mozna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

na śniegu tak

reszta to już napęd na tył

Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie :)

przykro mi to mówić, ale sie nie znasz :decayed:

miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie

zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

na śniegu tak

reszta to już napęd na tył

Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie :)

przykro mi to mówić, ale sie nie znasz :decayed:

miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie

zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd

No tak ale mówimy o kontroli i łatwości wyjścia z poślizgu a nie o zawodach driftu. Tam celowo mają tylny napęd, żeby te boki były jak najgłębsze i przy możliwie niskich prędkościach, co oczywiście nie oznacza, że to jest łatwe do kontrolowania :) Przykładem niech tu będą rajdy WRC, gdzie już dawno RWD odeszły w zapomnienie na rzecz 4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, nie trudno wprowadzić auto w poślizg czy to będzie FWD,RWD czy Q, chodzi o to, żeby ten poślizg był jak najbardziej kontrolowany(czytaj: "przyjemny") i łatwy do wyjścia i tutaj napędu Quattro nic nie przebije! :evil:

na śniegu tak

reszta to już napęd na tył

Nie tylko na śniegu, na suchym również, tylko tu niech Ci odpowie Pan TUKAN, on ma kompetencje (czytaj: 265KM), żeby powiedzieć Ci, że jesteś w błędzie :)

przykro mi to mówić, ale sie nie znasz :decayed:

miałem quattrówy i mam rwd wiec wiem co mówie

zresztą wpisz sobie na YT słowo drift i zobacz jaki w wiekszosci samochody mają napęd

No tak ale mówimy o kontroli i łatwości wyjścia z poślizgu a nie o zawodach driftu. Tam celowo mają tylny napęd, żeby te boki były jak najgłębsze i przy możliwie niskich prędkościach, co oczywiście nie oznacza, że to jest łatwe do kontrolowania :) Przykładem niech tu będą rajdy WRC, gdzie już dawno RWD odeszły w zapomnienie na rzecz 4x4

mieszasz strasznie, a wydaje mi sie że niepotrzebnie

jedno pytanie: miałeś samochód z napędem na tył ?

jeśli nie to nie ma o czy gadać, bo po prostu z racji tego że masz quattro masz też klapki na oczach i bedziesz chwalił swoje

jeśli miałeś to i tak Ci nie uwierze że Q na suchym lepiej wprowadzić w poslizg i go kontrolować ( z przyjemnością ) niż rwd :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mówię o wyprowadzaniu z poślizgu a nie wprowadzaniu w niego ;) Nie rozumiemy się... Napisałem w pierwszym wątku, że wprowadzić w poślizg auto jest łatwo bez względu na napęd, a mi chodzi o kontrolę auta w poślizgu i samo z niego wyjście. I tutaj nie ma bata na Q co poparłem tym, że w rajdach WRC najskuteczniejszymi są auta 4x4 bez względu czy to będzie na śniegu, asfalcie czy szutrze. Paniał czy dalej odbijamy piłeczkę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mówię o wyprowadzaniu z poślizgu a nie wprowadzaniu w niego ;) Nie rozumiemy się... Napisałem w pierwszym wątku, że wprowadzić w poślizg auto jest łatwo bez względu na napęd, a mi chodzi o kontrolę auta w poślizgu i samo z niego wyjście. I tutaj nie ma bata na Q co poparłem tym, że w rajdach WRC najskuteczniejszymi są auta 4x4 bez względu czy to będzie na śniegu, asfalcie czy szutrze. Paniał czy dalej odbijamy piłeczkę? :)

skonczyłem dyskusję na ten temat bo nie odpowiedziałes na moje pytanie wiec sam sobie na nie odpowiedziałem :wink4:

chętnie zobacze jak bez problemu SAM wprowadzasz auto w poślig i je kontrolujesz z przyjemnością :decayed: bo co innego przekonac sie o czyms na własnes skórze, a co innego gadać tak bo słyszałem, widziałem w tv czy wydaje mi sie

koniec z mojej strony OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie mam takiego doświadczenia jak Ty, bo za młody jestem, ale wyobraź sobie, że miałem do czynienia z RWD i FWD i zdanie swoje podtrzymuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu moje ślizganie :>

Quattro :good:

Kolega mimo Q w sumie nic tu nie pokazał, takie rzeczy to ośką zrobi bez problemu, jak trafie na typa to nagram jak golfemIII w kombi na prostej leci cały czas bokiem trzymając go na jednej stronie bez tańca, dla mnie mega akcja jak na ośke :shocked:

I takie coś to już jest coś :good:

A4 Avant też tak potrafi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...