Kowi87 163 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 eeeeee cfaniaki z Q więcej Wam pali, części droższe, przyspieszenie gorsze itd :gwizdanie: a wszystko to żeby się poślizgać przez 2tyg w roku :decayed: Zima w tym roku dosć uciążliwa wiec przyda sie na dłuzej niz 2tyg mrozy śniegi, a pomyśleć w tamtym roku o tej porze był najcieplejszy styczeń w ciagu ilus tam lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 eeeeee cfaniaki z Q więcej Wam pali, części droższe, przyspieszenie gorsze itd :gwizdanie: a wszystko to żeby się poślizgać przez 2tyg w roku :decayed: Zapomniałeś o bezpieczeństwie a to chyba najważniejsze, kwestia zabawy spada tutaj na drugi plan, chociaż fakt, to jest przyjemne . Pali pewnie więcej, ale niewiele, różnica w przyspieszeniu jest 0,4s do 100, części też się przecież co tydzień nie wymienia, zatem...no sam sobie odpowiedz. W każdym razie kto się zarazi wirusem Q nigdy się z tego nie wyleczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 mówię tak bo zazdroszczę... ale tylko zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dansli 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!! BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski. co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy ) pozdro dla posiadaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!! BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski. co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy ) pozdro dla posiadaczy Oj chyba przesadziłeś z tym spalaniem No chyba, że specjalnie szukasz tych zakrętów i noga w podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dansli 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Oj chyba przesadziłeś z tym spalaniem No chyba, że specjalnie szukasz tych zakrętów i noga w podłogę masz racje specjalnie szukam, spalanie wtedy takie to w normie a dokladnie wjazd na równice w ustroniu albo droga na salmopol w wisle tam nie trzeba szukac zakretów tam trzeba szukać przyczepności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja mialem czasami w lato srednia 10l na100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja mialem czasami w lato srednia 10l na100 A mówili że 1,9 mało pali :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Kowi wiesz jak to jest pierwsze pare tygodni po modach w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Kowi wiesz jak to jest pierwsze pare tygodni po modach w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ale tak poważnie, to chcę opisać Wam sytuację w której tak naprawdę poczułem co znaczy Quattro dla bezpieczeństwa. Pamiętacie jak tak padał śnieg chyba parę dni...? Więc jechałem z Bydgoszczy do Brodnicy. Jezdnia wyglądała tak... generalnie cała w śniegu tylko 4 pasy wyjeżdżone od kół, między kołami śnieg, na środku drogi śnieg, oczywiście pokaźna warstwa tak, że podbijało przy zmianie pasa. Wszystkie ośki, oczywiście sznureczkiem za piaskarką lub innym zawalidrogą, ponieważ próba wyprzedzenia w takich warunkach dla ośki oznaczała walkę z utrzymaniem auta w linii prostej, ponieważ tył auta na tych śniegowych koleinach żył własnym życiem. Ja mogłem sobie spokojnie pozwolić na wyprzedzanie i jazdę w granicach stówki, oczywiście troszkę tam czasem rzuciło d*pą ale niewielka konterka załatwiała sprawę i wtedy naprawdę poczułem, że mam bezpieczne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 pozatym wierzcie mi warto miec Q nawet dla tych 2 tygodni w zimie kiedy to spalanie z 6 litrów wzrasta do 8-9 litrów kazdy łuk pełnym bokiem - to jest zycie!!! BTW Q nawet w lecie jest bardziej stabilne w zakretach od oski. co do rozpedzania oska równiez w lecie traci bo zanim ruszy pobuksuje sobie troche w miejscu( w przypadku wysokiej mocy ) pozdro dla posiadaczy bokiem to nawet na latam a i w lecie nie ma problemu z ruszaniem, w zakretach tez sie klei jednak w zimie quattro jest górą, zreszta wszystkie 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik123 3 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Quattro daje rade w naprawdę trudnych warunkach wczorajsza trasa KG - Poznań totalny luzik 120 sie leciało, a powrót masakra wleką sie zawalidrogi 40 i tak ciągiem po 5-6 aż nerwy brały no i co w takiej sytuacji ... redukcja i gaz , fakt trochę pływał na boki przy pełnym gazie ale Quattro to Quattro pozd dla wszystkich właścicieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ATJ 116PS quattro 6 biegów ---> bedzie już niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam.Podobnie jak inni też chcę się pochwalić moimi skromnymi filmikami z driftowania na śniegu.Sorry za jakość ale kręcone iphonem,więc jakość nie jest super Oto linki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam.Podobnie jak inni też chcę się pochwalić moimi skromnymi filmikami z driftowania na śniegu.Sorry za jakość ale kręcone iphonem,więc jakość nie jest super Oto linki: parking sggw :cool1: ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dokładnie tak-Nowoursynowska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dokładnie tak-Nowoursynowska hehe no szkoda ze nie wiedziałem podjechał bym pokibicować :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tu moje ślizganie :> Quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Nic szczególnego jak oska :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się