Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[AFN] Nie odpala i nie świeci się kontrolka od świec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Mam problem z moim autem :)

wyjechałem dziś z garażu i zgasiłem auto po godzinie postoju audi nie zapala. Kontrolka świec żarowych się nie załącza, vag nie chce połaczyc się z silnikiem. wymieniłem przekaźniki 202 i 219 ale nic nie pomogło. bezpieczniki wszystkie ok. Dodam jeszcze że rozrusznik normalnie kręci. Macie jakieś pomysły co się zepsuło? :kwasny:

Opublikowano

A wcześniej vag się łączył? Może to coś z imo??

Opublikowano

wcześniej łączył się bez problemowo. A jak sprawdzic czy to przez imo? :)

Opublikowano

Kontrolka imo nie miga czasem? Jeśli po kluczyku zaświeci i potem zgaśnie to jest ok.

Opublikowano

I tak się dzieje, zapala się i gaśnie ;) już sam nie wiem ci jest nie tak...

Opublikowano

Nie masz moze jakiegos alarmu?

Opublikowano

No właśnie moja pompka od podcisnienia która zamyka drzwi nie obsługuje alarmu więc raczej to nie to :/ macie jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano

Alarm może być dokładany. Spróbuj na plaka zapalić ;x

Opublikowano

Na plakacie pali ;) nie posiada ktoś schematu instalacji świec zdrowych?

Plaku

Opublikowano

Problem nie leży w świecach, bo przy obecnych temperaturach, to one wcale nie są potrzebne, żeby TDI zagadało.

Po pierwsze sprawdź, czy masz zasilanie na zaworze N109 przy pompie. Do sprawdzenia też skrzynka ECU, czy gdzieś przypadkiem wilgoci nie złapała.

Sprawdź też zasilanie ECU:

- na pinach 1 i 27 powinieneś mieć masę

- na pinie 47 powinno być zasilanie po kluczyku

- na pinie 2 i 28 po kluczyku powinno być zasilanie z przekaźnika 219

Dodatkowo do sprawdzenia sterowanie przekaźnika 219. Z ECU na pinie 33 powinna wychodzić masa do sterowania tego przekaźnika.

Jak to wszystko wykluczysz, to będziemy szukać dalej ;)

Opublikowano

Zawór n109 ma zasilanie cały czas.

Pin nr. 47 tam prąd jest po po zapłonie i bez wyciągniętym kluczyki.

Na pinie nr 2 i 28 nie ma wgl pradu

Pin 33 masa jest ale słabe przewodnictwo.

ECU suche. 1 i 27 jest masa

Teraz jeszcze raz sprawdzam i zamiast plusa jest - na zawoze od pompy.

Opublikowano

Podaj napięcie na pin 2 i sprawdź, czy zagada.

Opublikowano

Słychać że na pompie że zawór się otwiera i prąd tam jest ale nie zapala. Raz tylko jak by chwycił ale tylko jedna sekcje.

Opublikowano

Podałeś napięcie na pin 2 w ECU?

Opublikowano

Tak podałem. teraz dałem radę połączyc się vag-iem i wyskoczyły takie błędy:

00550

00532

00626

Opublikowano

Z ECU łączysz się tylko, kiedy podasz napięcie na pin 2?

Opublikowano

Tak. Jak jest prąd na 2 to komputer połączy się z silnikiem i jestem w stanie odczytać błędy

Teraz doszedł błąd 01117

Opublikowano

Z tego co do tej pory wyszło, to wgląda na to, że problem może leżeć w przekaźniku 219, a konkretnie w jego sterowaniu. Przekaźnik ten jest sterowany masą, która pochodzi z pinu 33 w ECU. Pisałeś wcześniej, że na tym pinie jest słaba masa, więc to może być przyczyną. Żeby wyeliminować sam przekaźnik, to możesz podać osobną masę na końcówkę 86 przekaźnika i wtedy powinien on "cyknąć".

Opublikowano

skoro na plaka odpala to problem jest z paliwem jest zapowietrzony odkreć śrubkę na filtrze zalej po czubek ropy poluzuj nakrętki na wtryskach możesz zapodać plaka i kręć chyba że błąd 550 kąt po za regulacją ścina klin na wale

Opublikowano

podałem mase na przekaźnik i słychac jego cyknięcie i na pompie też słychac. auto chwyta i gaśnie. tak jak by zapaliło na 1 może 2 tłoki i wgl nie odpala. za następnym kręceniem znowu to samo. Masz jakiś jeszcze pomysł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...