kicaj112 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Witam Mam problem z moim autem wyjechałem dziś z garażu i zgasiłem auto po godzinie postoju audi nie zapala. Kontrolka świec żarowych się nie załącza, vag nie chce połaczyc się z silnikiem. wymieniłem przekaźniki 202 i 219 ale nic nie pomogło. bezpieczniki wszystkie ok. Dodam jeszcze że rozrusznik normalnie kręci. Macie jakieś pomysły co się zepsuło?
jacek70 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 A wcześniej vag się łączył? Może to coś z imo??
kicaj112 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 wcześniej łączył się bez problemowo. A jak sprawdzic czy to przez imo?
jacek70 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Kontrolka imo nie miga czasem? Jeśli po kluczyku zaświeci i potem zgaśnie to jest ok.
kicaj112 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 I tak się dzieje, zapala się i gaśnie już sam nie wiem ci jest nie tak...
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 No właśnie moja pompka od podcisnienia która zamyka drzwi nie obsługuje alarmu więc raczej to nie to :/ macie jeszcze jakieś pomysły?
karaluch8 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Alarm może być dokładany. Spróbuj na plaka zapalić ;x
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Na plakacie pali nie posiada ktoś schematu instalacji świec zdrowych? Plaku
Lukasz_N Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Problem nie leży w świecach, bo przy obecnych temperaturach, to one wcale nie są potrzebne, żeby TDI zagadało. Po pierwsze sprawdź, czy masz zasilanie na zaworze N109 przy pompie. Do sprawdzenia też skrzynka ECU, czy gdzieś przypadkiem wilgoci nie złapała. Sprawdź też zasilanie ECU: - na pinach 1 i 27 powinieneś mieć masę - na pinie 47 powinno być zasilanie po kluczyku - na pinie 2 i 28 po kluczyku powinno być zasilanie z przekaźnika 219 Dodatkowo do sprawdzenia sterowanie przekaźnika 219. Z ECU na pinie 33 powinna wychodzić masa do sterowania tego przekaźnika. Jak to wszystko wykluczysz, to będziemy szukać dalej
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zawór n109 ma zasilanie cały czas. Pin nr. 47 tam prąd jest po po zapłonie i bez wyciągniętym kluczyki. Na pinie nr 2 i 28 nie ma wgl pradu Pin 33 masa jest ale słabe przewodnictwo. ECU suche. 1 i 27 jest masa Teraz jeszcze raz sprawdzam i zamiast plusa jest - na zawoze od pompy.
Lukasz_N Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Podaj napięcie na pin 2 i sprawdź, czy zagada.
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Słychać że na pompie że zawór się otwiera i prąd tam jest ale nie zapala. Raz tylko jak by chwycił ale tylko jedna sekcje.
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tak podałem. teraz dałem radę połączyc się vag-iem i wyskoczyły takie błędy: 00550 00532 00626
Lukasz_N Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Z ECU łączysz się tylko, kiedy podasz napięcie na pin 2?
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tak. Jak jest prąd na 2 to komputer połączy się z silnikiem i jestem w stanie odczytać błędy Teraz doszedł błąd 01117
Lukasz_N Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Z tego co do tej pory wyszło, to wgląda na to, że problem może leżeć w przekaźniku 219, a konkretnie w jego sterowaniu. Przekaźnik ten jest sterowany masą, która pochodzi z pinu 33 w ECU. Pisałeś wcześniej, że na tym pinie jest słaba masa, więc to może być przyczyną. Żeby wyeliminować sam przekaźnik, to możesz podać osobną masę na końcówkę 86 przekaźnika i wtedy powinien on "cyknąć".
goldi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 skoro na plaka odpala to problem jest z paliwem jest zapowietrzony odkreć śrubkę na filtrze zalej po czubek ropy poluzuj nakrętki na wtryskach możesz zapodać plaka i kręć chyba że błąd 550 kąt po za regulacją ścina klin na wale
kicaj112 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 podałem mase na przekaźnik i słychac jego cyknięcie i na pompie też słychac. auto chwyta i gaśnie. tak jak by zapaliło na 1 może 2 tłoki i wgl nie odpala. za następnym kręceniem znowu to samo. Masz jakiś jeszcze pomysł?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się