MichałA4 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam Panowie potrzebuje pomocy w najbliższym czasie czeka mnie demontaż tunelu środkowego wymiana kosza z wersji 1 DIN na 2 DIN oraz wymiana obudowy ręcznego, problem polega na tym że nigdy tego nie rozbierałem poza montażem podłokietnika do którego wystarczyło wyciąć odpowiedni otwór Podpowiedzcie jakie klucze będą mi do tego potrzebne i na co zwrócić uwagę żeby czegoś nie urwać jak to mam w zwyczaju , osobnym tematem jest fakt że będę przekładał bebechy ze swojego klimatronika do obudowy z A4 B7 wersja 2 DIN i jak ktoś robił podobny zabieg to również prosił bym o jakieś wskazówki. Ciekawi mnie również ile czasu potrzebował bym na taką przekładkę , warunki blokowe nie pozwalają na wiele , szukałem podobnych tematów na forum ale nie ma tego za wiele więc liczę na Wasze doświadczenia. Z góry dziękuję za pomoc
rafi10612 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Samo wyjecie tunelu jest bardzo latwe czy tez recznego. Jakbys cos nie wiedzial to pisz PW to napewno pomoge
MichałA4 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dzięki kolego za schemat przeglądałem go również w necie ale czy może wyciągałeś tunel u siebie długo może się zejść z takim zabiegiem i demontazem potem montażem kosza?
ancymonek77 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ja u siebie w 30 min zdemontowałem bez wyciągania siedzen
turzol Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dokładnie , podmiana tunelu to godzina roboty bez pośpiechu. Co do podmiany frontu klimatronika to na audizine jest fajny tutorial w tym temacie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MichałA4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 O dzięki Artur napewno poszukam, w końcu nadeszła pora żeby zapakować Twój tunel do auta he he muszę pomyśleć jeszcze nad wiazkami do podswietlania popielniczek i podlokietnika skoro to tak w miarę idzie.
Dawid1996 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Siemka mam takie pytanie czy jak wyciągnę klapkę o nr 5 Bo bd miał dostęp bo walczę z zapalniczą bo nie chce się otwierać ?
MichałA4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Siemka mam takie pytanie czy jak wyciągnę klapkę o nr 5 Bo bd miał dostęp bo walczę z zapalniczą bo nie chce się otwierać ? Kolego jako taki tak naprawdę ta zapalarka ma jeszcze od spodu dwie srobki które trzeba jakoś odkręcić żeby ją wyjąć, będzie Ci ciężko to zrobić nie mając tunelu na stole zwłaszcza że twój problem leży w mechanizmie zapalniczki a jest to wszystko razem złożone i praktycznie bez wyjecia całej zapalniczki nic nie zrobisz . Spróbuj zerknąć jak to wygląda po zdjęciu ramki gałki zmiany biegów ona wychodzi dość prosto nie ma żadnych zatrzaskow a jedynie jest na wcisk wystarczy otworzyć popielniczke i mocniej pociągnąć za przód ramki. Edytowane 24 Czerwca 2015 przez MichałA4
rafi10612 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dokladnie. Trzeba 2 srubki torx odkrecic i wtedy wychodzi
soul87 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego...
MichałA4 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego... He he ja podejrzewam że też co najmniej tyle czasu mi się z tym zejdzie, sprawdzę to za tydzień montując wszystko
rafi10612 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 ja kiedys godzine walczylem ze zdjeciem plastiku oslaniajacego dzwignie recznego...Tez mialem napoczatku z tym problem a teraz tylko srubokret od strony galki i do gory podwazam i wyskakuje
Robero321 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Panowie jaki numer ma część oznaczona nr 5 bo w ASO oczywiście nie wiedzą
ancymonek77 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Panowie jaki numer ma część oznaczona nr 5 bo w ASO oczywiście nie wiedzą Tu masz kolory soul (czern) 8E0863276B6PS swing (ciemnoszary) 8E0863276B26Z błękit maritim 8E0863276B3ZQ twist (beż) 8E0863276B4QC jasnoplatynowy (szary) 8E0863276BEC3
MichałA4 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Panowie no i poszło Jak się okazało nie był to jakiś skomplikowany zabieg na początku zacząłem od zdemontowania tylnej popielniczki i jej osłonki następnie wymontowałem podłokietnik odkręcając jedną śrubkę przytwierdzającą go do "łapy" aby tunel nam wyszedł niezbędne jest odkręcenie jeszcze jednej śruby przytrzymującej go od strony mocowania podłokietnika. Następnie wymontowałem popielniczkę przednią, radio oraz klimatronik który zamocowany jest jedynie na wcisk i daje się bez problemu wyjąć, potem wyjąłem ramkę gałki zmiany biegów co dało mi dostęp do śrubek mocujących tunel do nadwozia, po ich odkręceniu i odkręceniu mocowań w przestrzeni na nogi tunelu pozostało jedynie wyjęcie zaślepki pod rączką ręcznego i odkręcenie mocowania tej zaślepki które blokowało wyjęcie tunelu przez uchwyt ręcznego , po tym zabiegu tunel miałem już obok auta Wyjęcie kosza oraz zamiana go na 2 DIN również była bardzo prosta, a mianowicie trzyma się on na 4 śrubkach, 2 na dole kosza po prawej i lewej stronie od zewnątrz a 2 w górnej części kosza od wewnątrz (w przestrzeni za radiem). Zamocowanie nowego tunelu, kosza oraz przeróbka klimatronika zajęła mi jakieś 2,5 h tak że jak na pierwszy raz chyba nie jest źle. Całości dopełnił montaż RNS-E wreszcie teraz jakoś to się prezentuje. image url Edytowane 6 Lipca 2015 przez MichałA4
razorsl Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 A tak z ciekawosci ile kosztuje nowy tunel?
turzol Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 A tak z ciekawosci ile kosztuje nowy tunel? 650zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się