Robberto Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 Tez myslalem ze moze miec na to wplyw poziomu paliwa ale, niestety czy pelny czy rezerwa jest tak samo, co do parkowania to raczej parkuje na niewielkim wzniesieniu
kuebk Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Sprawdz cisnienie na listwie w trakcie odpalania.
Romeck Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Parkujesz na niewielkim wzniesieniu i może ci sie paliwo cofac do zbiornika i musisz tak dlugo krecic az napompujesz paliwo... zaparkuj odwrotnie auto i zobacz czy po dluzszym postoju bedzie jakas roznica Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
skotmen Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Witam, auto posiadam ok pol roku i kilka razy przytrafilo sie ze po wcisnieciu kluczyka silnik nie uruchomil sie, dopiero za 2-3 razem odpala. Moze zle go uruchamiam... a robie to w ten sposob ze naciskam kluczyk trzymajac juz wcisniety hamulec (automat), poroblem wystepuje tylko z rana na zimnym silniku. Co masz ma myśli że dopiero uruchomi się za 2-3 razem -czy kręci i nie odpala ??? czy naciskasz i nic się nie dziej ??? Edytowane 4 Września 2015 przez skotmen
Robberto Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Kreci i nie odpala Po kilku tygodniach obserwacji zauwazylem ze przed porannym rozruchem pompa ,ktora slychac po wlaczeniu zaplonu czasami pompuje kilkanascie sekund po czym wylacza sie i chyba to ma zwiazek z moim problemem poniewaz nigdy tak dlugo nie czekalem zeby uruchomic silnik, nie jest tak za kazdym razem ale powiedzmy na 5 uruchomien 1 raz tak sie dzieje, moze traz naprowadze Was na odpowiednia diagnoze
czwura Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam, auto posiadam ok pol roku i kilka razy przytrafilo sie ze po wcisnieciu kluczyka silnik nie uruchomil sie, dopiero za 2-3 razem odpala. Moze zle go uruchamiam... a robie to w ten sposob ze naciskam kluczyk trzymajac juz wcisniety hamulec (automat), poroblem wystepuje tylko z rana na zimnym silniku. Cześć. No i jaka była przyczyna trudnego rozruchu? Bo mam podobne objawy
Robberto Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Nic nie naprawialem, po prostu uruchamiajac silnik wlaczam zaplon czekam chwile ok 20-30 sek i wtedy uruchamiam, mysle ze mam problemy z odpiwiednim cisnieniem paliwa bo podczas tych 20-30 sek slychac jak pompa pompuje i wlasnie kiedy skonczy pompowac to dopiero uruchamiam Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
qlimazz Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Mam ten sam problem który nasila się zimą, żadnych błędów filtr paliwa wymieniany regularnie, gdy temp jest bliska zeru trzeba włączać i trzymać na zapłonie 2-3 razy zanim odpali, diagnozowałem problem u dwóch mechaników jeden z nich miał teorie że przyczyną może być wadliwy czujnik położenia wału korbowego ale brak pewności co do poprawy i cena oryginału zniechęciła mnie do wymiany, może to ciśnienie to dobry trop..
kriters2 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Czy udało się rozwiązać problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się