Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wreszcie będzie wygodniej RAVAGLIOLI KPX337LWR do podnoszenia niskich fur wjechał na garaż ? spacer.png

  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano
2 godziny temu, DanielMod napisał:

Wreszcie będzie wygodniej RAVAGLIOLI KPX337LWR do podnoszenia niskich fur wjechał na garaż ? spacer.png

Looks clean. Me like it! 

Opublikowano

Dobry podnosnik ;) ile ma od dołu max ? z 10 cm?

Opublikowano
10 godzin temu, tomekhxc napisał:

Dobry podnosnik ;) ile ma od dołu max ? z 10 cm?

80 mm :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

O to dobry zawodnik ;)

Opublikowano

Ogień z d*py:good:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Na szybko podczas robienia logów 3 bieg żeby nie było że nie jeździ :decayed: 

 

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Ahhh, pięknie :drool3:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Oj nie będzie miał ten piec lekko.. myślał ze jak z macana wyskoczył to może pod jakiegos emeryta trafi i na pole golfowe będzie go woził, a tu hardcut na każdym biegu....:decayed::decayed:

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Słyszę AK-47 wplecione gdzieś w wydech ?

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Na edc16 czy na ori edc17cp44 to śmiga ?

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Pawel88ST napisał:

Na edc16 czy na ori edc17cp44 to śmiga ?

Postawiłem na EDC16 :) Wszystko działa włącznie z tempomatem , oczywiście da się połączyć EDC17CP44 z budą B7 , ale ja robiłem na EDC16. Niestety seryjna GTB2260VZK nie pozwala przekroczyć 330km i 740 Nm .. 

Edytowane przez DanielMod
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Jaka masz skrzynie biegow ?

Opublikowano

Temat czujnika obrotów walka jest ci znany rozumiem ;) banalne rozwiązanie a wielu na tym poległo ;) 

edc16 łatwiej , tymbardziej ze połowa czujników , zaworków itp w silniku CTB bo chyba taki masz nie jest potrzebna do pracy ;)  na hybrydzie miałem w b8 cduc - bliźniak 350 km 680 nm ( po co tak mocno katować sprzęgło ) jak będziesz szukał kogoś kto robi hybrydy to zobacz najpierw ile wychodzi mocy realnie w innych projektach , Żeby przekroczyć 400 trzeba całkowicie inny rdzeń zastosować , turbina wtedy nie jest plug&play jeśli chodzi o smarowanie , na tych standardowych polskich „hybrydach”dorzucisz max  30-40 km ;) 

 

Opublikowano
56 minut temu, Dev napisał:

Jaka masz skrzynie biegow ?

Cały swap Q mam z BKN 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Pawel88ST napisał:

Temat czujnika obrotów walka jest ci znany rozumiem ;) banalne rozwiązanie a wielu na tym poległo ;) 

edc16 łatwiej , tymbardziej ze połowa czujników , zaworków itp w silniku CTB bo chyba taki masz nie jest potrzebna do pracy ;)  na hybrydzie miałem w b8 cduc - bliźniak 350 km 680 nm ( po co tak mocno katować sprzęgło ) jak będziesz szukał kogoś kto robi hybrydy to zobacz najpierw ile wychodzi mocy realnie w innych projektach , Żeby przekroczyć 400 trzeba całkowicie inny rdzeń zastosować , turbina wtedy nie jest plug&play jeśli chodzi o smarowanie , na tych standardowych polskich „hybrydach”dorzucisz max  30-40 km ;) 

 

Tak temat odczytu wałka mi znany też chwilę myślałem jak zrobić i było dłubanie w sofcie , emulator itp testowałem kilka rozwiązań na początku ;-) Tak jak mówisz kilka czujników nie jest wogole potrzebne paliwowo dodatkowa pompa. Ekologia wyrzucona włącznie z chłodnicą spalin . Leży mi lekki wałek GTB25 jak pamiętam , myślałem coś najpierw na tym ogarnać moze jakie 2568 , potem widziałem Darkside ma GTD2872 niby w żeliwie i muszli VZK . Teraz też narodził się plan na S300V xd . Sprzęgło mam mocne jednomas custom ALU + tarcza i docisk Sachs Performance , na tyle ile dała seryjna VZK sprawdza się znakomicie zobaczymy dalej hehe przerabiałemtemat dwumasu w 2.0 TDI i od początku był pomysł na taki custom zamach :D spacer.png

Edytowane przez DanielMod
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

 

  • Pomoc techniczna 14
Opublikowano

Kufa ale potwór. :buhaha:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czekałem na aktualizacje tematu! jest moc!!

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oj jest moc, nie ma co :kox:

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...