Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

51 minut temu, KoJ@K napisał:

@Trewor87 a co powiesz na temat tych helperów? W teorii nie można, a w praktyce jak najbardziej ? :naughty:

Jeszcze nie założył gwintu a Ty już mu helepery wyciągasz :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu dobrze radze, co by roboty nie musiał powtarzać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, KoJ@K napisał:

Poprostu dobrze radze, co by roboty nie musiał powtarzać :naughty:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Trewor87 napisał:

Ale tu dyskusja o zawieszeniu :D Cieszę się że paczka dotarła, powiem szczerze że foto kartonu jest dla nas istotne :D My widzimy tylko nowe, świeżo poskładane, a tu widzę że on bardzo dobrze znosi transport. Temat sprężyn. Czy to MTS-Technik, czy Eibach Pro-Street-S, czy KW - wszystkie mają dokładnie taki sam układ sprężyn. A wręcz to będą niemal takie same sprężyny, bo we wszystkich trzech opcjach produkcja to Eibach.

Z przodu masz nakrętkę hexaCOIL, która powinna wyeliminować problem zapieczonej nakrętki, ale i tak zalecamy prysnąć czymś powierzchnię nagwintowaną. Najlepiej suchym smarem (PTFE) ;)  Liczę na fajne fotki po montażu! :) I niech się sprawuje.

 

A smyczka to taka moja wrzutka do paczki dla forumowego kolegi ;)

Będą oczywiście fotki z montażu jak i po montażu :) Co do helperów niech się właśnie jeszcze Trewor wypowie bo ja osobiście nie mam pojęcia czy zostawiać czy jednak wyciągnąć jak radzi KoJ@K :-)  A jeszcze jedna rzecz ,dolną regulacje skręcać na maxa od razu i regulować potem tylko gorą nakrętką hexaCoil ? :)

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pozostawił helpery. Zakres regulacji z przodu jest na tyle duży że raczej nie będzie problemu że przód jest za wysoko. Dolny bracket na początek na maxa bym wkręcił. Ogólnie jest to ciekawe rozwiązanie, pozwalające na manewrowanie wysokością bez wpływu na napięcie sprężyny, jednak ja bym to traktował jako drugie w kolejności do szukania prawidłowego ustawienia ;) Szczególnie że przód jest dobrze dostępny, można to ogarnąć w każdej chwili, małym nakładem pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Trewor87 napisał:

Ja bym pozostawił helpery. Zakres regulacji z przodu jest na tyle duży że raczej nie będzie problemu że przód jest za wysoko

Ja mam w połowie regulacji z przodu także ten tego:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FroS-t napisał:

Ja mam w połowie regulacji z przodu także ten tego:kox:

Wkładam tak jak jest :decayed: Najwyżej będę robił jeszcze raz i wtedy przyznam że mogłem słuchać kolegi KoJ@k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko pomysł podsunął :wink: 

Przyznam, ze podoba mi sie wlasnie ta opcja kombinowania i ustawiania wysokosci bez strat "komfortowych", a teraz mi jeszcze powiedz jak jest rozwiązana sprawa tylnych regulacji? Jest na imbusa 10/12mm czy tylko poprzez nakrętki ? I jak sprawa samego gwintu - drobny czy gruby ? Jesli mozna to poprosze o fotke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, KoJ@K napisał:

Ja tylko pomysł podsunął :wink: 

Przyznam, ze podoba mi sie wlasnie ta opcja kombinowania i ustawiania wysokosci bez strat "komfortowych", a teraz mi jeszcze powiedz jak jest rozwiązana sprawa tylnych regulacji? Jest na imbusa 10/12mm czy tylko poprzez nakrętki ? I jak sprawa samego gwintu - drobny czy gruby ? Jesli mozna to poprosze o fotke :)

Gwint na tylnej regulacji ma taki sam skok i średnicę jak na przedniej kolumnie :) Na tylnej regulacji jest imbus :-) 28379240_1934824683257875_79035473558010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, danielstol napisał:

Wkładam tak jak jest :decayed: Najwyżej będę robił jeszcze raz i wtedy przyznam że mogłem słuchać kolegi KoJ@k :)

Troszke może przesadziłem że w połowie, tu masz fotke jak było

54ujwo.jpg

ale od tego czasu i tego zdjęcia skręciłem 1cm w dół więc jakis tam obraz masz, na spokojnie przodu to starczy a starczy, no a dupe to odrazu na maksa kręć:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, FroS-t napisał:

Troszke może przesadziłem że w połowie, tu masz fotke jak było

54ujwo.jpg

 

ale od tego czasu i tego zdjęcia skręciłem 1cm w dół więc jakis tam obraz masz, na spokojnie przodu to starczy a starczy, no a dupe to odrazu na maksa kręć:decayed:

U mnie z racji małego koła 18 9.5 J póki nie wymienię na 19 10 J  chyba będzie trzeba bardziej skręcić :kwasny: 

27624734_1756559287766572_81420412229816

22069333_921932897960784_435675368620294

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufff to super, ze z tulu jest imbus :cool1:

Jak zalozysz narazie 18' to bedziesz musial dac troszke wyzej niz @FroS-t a nie nizej :cool1: mo chyba,  ze bedzie szuracz :naughty: jestes pewny, ze chcesz felgi 4x10J ? Zeby przod jakos pomiescic to gleba bedzie musiala byc spora, spas, no i raczej twarde odboje, a wtedy nici z komfortów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, danielstol napisał:

U mnie z racji małego koła 18 9.5 J póki nie wymienię na 19 10 J  chyba będzie trzeba bardziej skręcić :kwasny: 

Nie sądze, na zime mam 18, nic nie kręciłem do góry na zimę i jest ok, zobacz sobie u mnie, tam mam gdzies fotki z zima na pokładzie:) z tym ze masz 9,5, założysz gwint to zoabczysz jak jest i bedziesz sobie krecił w ta i we wta:decayed:

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KoJ@K napisał:

 jestes pewny, ze chcesz felgi 4x10J ? Zeby przod jakos pomiescic to gleba bedzie musiala byc spora, spas, no i raczej twarde odboje, a wtedy nici z komfortów :decayed:

No u Piotrka @suppapeter na 9,5j jest 215 opona i tak skręcone ma auto że naprawde ciezko się jezdzi na codzień:)

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na info po montażu, bo sam się napaliłem na tego gwinta :)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej myślałem o 19 cali tutaj na tył 10 J a przód oczywiście mniej :decayed: 8.5 czy 9 J :wink: Teraz przy 18 9.5 J i et40 z przodu mam 5 mm od zwrotnicy i na równo rant z nadkolem więc chyba spoko :-) Tył 9.5 J et40 z dystansem 15 mm lekko wystaje poza nadkole. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Więc rano wróciłem z delegacji i nie mogłem nawet spać po trasie :mellow: Cały czas po głowie chodził gwint MTS od @Trewor87 który czekał 3 tyg na montaż :decayed: Więc zabrałem się do roboty i w kilka godzin ogarnąłem temat. Montaż bezproblemowy, wszystko pasuje itp.Regulacja dzięki nakrętce hexacoil bajeczna. Tył odrazu dałem na maxa jak pisał @FroS-t i była dobra decyzja, ale jazda testowa i zdziwienie co do komfortu jazdy :wink: normalnie byłem zaskoczony że gwint może być tak komfortowy!! :banan:na szybko zdjęcia, na weekendzie zrobię kilka fajnych fot to wrzucę ? 

28947062_1966183743455302_30138925320506 28828104_1966186573455019_3383709181507929087215_101848253987798_433797634258789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet na taki ujowym zdjęciu widać że jest dużo lepiej[emoji106]

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...