FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 51 minut temu, KoJ@K napisał: @Trewor87 a co powiesz na temat tych helperów? W teorii nie można, a w praktyce jak najbardziej ? Jeszcze nie założył gwintu a Ty już mu helepery wyciągasz
KoJ@K Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Poprostu dobrze radze, co by roboty nie musiał powtarzać
FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 5 minut temu, KoJ@K napisał: Poprostu dobrze radze, co by roboty nie musiał powtarzać
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Trewor87 napisał: Ale tu dyskusja o zawieszeniu Cieszę się że paczka dotarła, powiem szczerze że foto kartonu jest dla nas istotne My widzimy tylko nowe, świeżo poskładane, a tu widzę że on bardzo dobrze znosi transport. Temat sprężyn. Czy to MTS-Technik, czy Eibach Pro-Street-S, czy KW - wszystkie mają dokładnie taki sam układ sprężyn. A wręcz to będą niemal takie same sprężyny, bo we wszystkich trzech opcjach produkcja to Eibach. Z przodu masz nakrętkę hexaCOIL, która powinna wyeliminować problem zapieczonej nakrętki, ale i tak zalecamy prysnąć czymś powierzchnię nagwintowaną. Najlepiej suchym smarem (PTFE) Liczę na fajne fotki po montażu! I niech się sprawuje. A smyczka to taka moja wrzutka do paczki dla forumowego kolegi Będą oczywiście fotki z montażu jak i po montażu Co do helperów niech się właśnie jeszcze Trewor wypowie bo ja osobiście nie mam pojęcia czy zostawiać czy jednak wyciągnąć jak radzi KoJ@K :-) A jeszcze jedna rzecz ,dolną regulacje skręcać na maxa od razu i regulować potem tylko gorą nakrętką hexaCoil ? Edytowane 1 Marca 2018 przez danielstol
Trewor87 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Ja bym pozostawił helpery. Zakres regulacji z przodu jest na tyle duży że raczej nie będzie problemu że przód jest za wysoko. Dolny bracket na początek na maxa bym wkręcił. Ogólnie jest to ciekawe rozwiązanie, pozwalające na manewrowanie wysokością bez wpływu na napięcie sprężyny, jednak ja bym to traktował jako drugie w kolejności do szukania prawidłowego ustawienia Szczególnie że przód jest dobrze dostępny, można to ogarnąć w każdej chwili, małym nakładem pracy.
FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 55 minut temu, Trewor87 napisał: Ja bym pozostawił helpery. Zakres regulacji z przodu jest na tyle duży że raczej nie będzie problemu że przód jest za wysoko Ja mam w połowie regulacji z przodu także ten tego
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 2 godziny temu, FroS-t napisał: Ja mam w połowie regulacji z przodu także ten tego Wkładam tak jak jest Najwyżej będę robił jeszcze raz i wtedy przyznam że mogłem słuchać kolegi KoJ@k
KoJ@K Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Ja tylko pomysł podsunął Przyznam, ze podoba mi sie wlasnie ta opcja kombinowania i ustawiania wysokosci bez strat "komfortowych", a teraz mi jeszcze powiedz jak jest rozwiązana sprawa tylnych regulacji? Jest na imbusa 10/12mm czy tylko poprzez nakrętki ? I jak sprawa samego gwintu - drobny czy gruby ? Jesli mozna to poprosze o fotke
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 33 minuty temu, KoJ@K napisał: Ja tylko pomysł podsunął Przyznam, ze podoba mi sie wlasnie ta opcja kombinowania i ustawiania wysokosci bez strat "komfortowych", a teraz mi jeszcze powiedz jak jest rozwiązana sprawa tylnych regulacji? Jest na imbusa 10/12mm czy tylko poprzez nakrętki ? I jak sprawa samego gwintu - drobny czy gruby ? Jesli mozna to poprosze o fotke Gwint na tylnej regulacji ma taki sam skok i średnicę jak na przedniej kolumnie Na tylnej regulacji jest imbus :-)
FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 46 minut temu, danielstol napisał: Wkładam tak jak jest Najwyżej będę robił jeszcze raz i wtedy przyznam że mogłem słuchać kolegi KoJ@k Troszke może przesadziłem że w połowie, tu masz fotke jak było ale od tego czasu i tego zdjęcia skręciłem 1cm w dół więc jakis tam obraz masz, na spokojnie przodu to starczy a starczy, no a dupe to odrazu na maksa kręć
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) 48 minut temu, FroS-t napisał: Troszke może przesadziłem że w połowie, tu masz fotke jak było ale od tego czasu i tego zdjęcia skręciłem 1cm w dół więc jakis tam obraz masz, na spokojnie przodu to starczy a starczy, no a dupe to odrazu na maksa kręć U mnie z racji małego koła 18 9.5 J póki nie wymienię na 19 10 J chyba będzie trzeba bardziej skręcić Edytowane 1 Marca 2018 przez danielstol
KoJ@K Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Ufff to super, ze z tulu jest imbus Jak zalozysz narazie 18' to bedziesz musial dac troszke wyzej niz @FroS-t a nie nizej mo chyba, ze bedzie szuracz jestes pewny, ze chcesz felgi 4x10J ? Zeby przod jakos pomiescic to gleba bedzie musiala byc spora, spas, no i raczej twarde odboje, a wtedy nici z komfortów
FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, danielstol napisał: U mnie z racji małego koła 18 9.5 J póki nie wymienię na 19 10 J chyba będzie trzeba bardziej skręcić Nie sądze, na zime mam 18, nic nie kręciłem do góry na zimę i jest ok, zobacz sobie u mnie, tam mam gdzies fotki z zima na pokładzie z tym ze masz 9,5, założysz gwint to zoabczysz jak jest i bedziesz sobie krecił w ta i we wta Edytowane 1 Marca 2018 przez FroS-t
FroS-t Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, KoJ@K napisał: jestes pewny, ze chcesz felgi 4x10J ? Zeby przod jakos pomiescic to gleba bedzie musiala byc spora, spas, no i raczej twarde odboje, a wtedy nici z komfortów No u Piotrka @suppapeter na 9,5j jest 215 opona i tak skręcone ma auto że naprawde ciezko się jezdzi na codzień Edytowane 1 Marca 2018 przez FroS-t
K4rol81 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Czekam na info po montażu, bo sam się napaliłem na tego gwinta Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka 1
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 Raczej myślałem o 19 cali tutaj na tył 10 J a przód oczywiście mniej 8.5 czy 9 J Teraz przy 18 9.5 J i et40 z przodu mam 5 mm od zwrotnicy i na równo rant z nadkolem więc chyba spoko :-) Tył 9.5 J et40 z dystansem 15 mm lekko wystaje poza nadkole.
DanielMod Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 Witam! Więc rano wróciłem z delegacji i nie mogłem nawet spać po trasie Cały czas po głowie chodził gwint MTS od @Trewor87 który czekał 3 tyg na montaż Więc zabrałem się do roboty i w kilka godzin ogarnąłem temat. Montaż bezproblemowy, wszystko pasuje itp.Regulacja dzięki nakrętce hexacoil bajeczna. Tył odrazu dałem na maxa jak pisał @FroS-t i była dobra decyzja, ale jazda testowa i zdziwienie co do komfortu jazdy normalnie byłem zaskoczony że gwint może być tak komfortowy!! na szybko zdjęcia, na weekendzie zrobię kilka fajnych fot to wrzucę ?
tazzi Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Popieram przedmówce teraz to wygląda jak powinno!
rrrudy25 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Nawet na taki ujowym zdjęciu widać że jest dużo lepiej[emoji106]Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się