muszka76 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 mam założone nowe wtryskiwacze i od zamontowania samochód kopci na czarno i po przejechaniu ponad 1000 km postanowiłem sprawdzić kodowanie i okazało sie,ze komputer zapamietał stare kody. może ktoś napisać jak samemu wprowadzić kody ,które spisałem z kołnierzy na nowych wtryskach?Jestem na wakacjach i nie mam dostepu do jakiegoś magika wiec chce to zrobic sam za pomoca VCDS
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Wujek Google podrzucił mi coś takiego : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_%28BKS/BMK/BUN%29#Injector_Quantity_Adjustment_.28IMA.29_and_Injector_Voltage_Adjustment_.28ISA.29
muszka76 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 po przetłumaczeniu na polski troche to jest bełkot bo napisane jest tak: Zapłon włączony Silnik wyłączony [Wybór] [01 - Silnik] [Adaptacja - 10]Kanał 071: IMA-ISA Wart Cylinder 1 Kanał 072: IMA-ISA Wart Cylinder 2 Kanał 073: IMA-ISA Wart Cylinder 3 Kanał 074: IMA-ISA Stosunek cylinder 4 kanał 075: IMA- ISA Wart Cylinder 5 Kanał 076: IMA-ISA Wart Cylinder 6 [Test] [save] [Done, Go Back] Włączyć zapłon, odczekaj 10 sekund i ponownie włączyć zapłonu. Wartości powinny być zapisywane teraz, proszę sprawdzić je poprzez dwukrotne sprawdzanie wartości adaptacyjnych. wiec o co chodzi z tym zapłonem?Kiedy właczyc ,a kiedy wyłączyć zapłon , a moze włączyć silnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się