pawelwor Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Wybaczcie, że jeszcze zaśmiecam temat, ale czy jest tutaj ktoś kto by pomógł w sprawdzeniu przed kupnem E61 530xi w automacie? Auto jest koło wawy.
soolek Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 www.mautoczesci.pl lub http://acs-serwis.pl/ Sprawdzone serwisy BMW w Warszawie.
Flyer Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 soolek, w Raszynie ogarną też wymianę oleju w skrzyni? Jeśli nie, to gdzie?
mojeA4 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Przypilnuj, zeby odpowiednia ilość oleju wlali do skrzyni
skovroon Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Flyer - Paweł w MrMotors Ci wymieni na pewno
soolek Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 soolek, w Raszynie ogarną też wymianę oleju w skrzyni? Jeśli nie, to gdzie? Nie wiem. Osobiście z nich nie korzystałem nigdy, ale opinie co do fachowości mają bardzo dobre. Gorzej z czasem podobno. Podejrzewam, że raczej to zrobią. Ewentualnie poszukaj jakiegoś serwisu skrzyń biegów, bo w automacie się chyba dynamicznie wymienia olej - dobrze kojarzę?
instruktor83 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Co tu tak ucichło? A4 już sprzedana?:-) jest coś w zamian:-)
Flyer Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Co tu tak ucichło? A4 już sprzedana?:-) jest coś w zamian:-) A4 stoi, nie jeżdżę nią praktycznie... Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to zostanie w klubie, ale w innych rękach na początku 2016 Co później nie wiem... albo kupię drugie mniejsze auto, albo po prostu odłożę kasę na kolejne 4 kółka. E61 na razie śmiga bez problemów. Padło mi tylko radio - wyszykuje tylko 2-3 stacje radiowe, co ciekawe stało się to podczas zmiany opon na zimowe Czasami wyskakuje mi też błąd lewarka skrzyni. Jedna obserwacja - chciałem na przyszły sezon zmienic opony z run flatów na normalne, ale jak założyłem nowe zimówki (zwykłe), to kompletnie zmieniłem zdanie... auto na run flatach prowadzi się o wiele lepiej. Jest sztywniejsze, stabilniejsze, układ kierowniczy jest dużo czulszy w użytkowaniu... jestem mocno zdziwiony
mojeA4 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 W moim temacie pisałem o module antenowym, moze to byc to, normalna przypadłość w e61, w spojlerze, gdzie masz 3 światło stop jest ten moduł, odkręc go i sprawdź czy pod nim nie ma wody Objawy: mało fal radiowych łapie i centralny coraz słabiej działa z pilota Ja to wczoraj ogarnalem, nowy moduł i programowanie kolczyków pomogło
Ogi Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Dobre letnie opony nie run flat i bedzie sie rownie dobrze prowadzic a komfort o wiele wiekszy, runflaty to straszne g.....
Flyer Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Doradzi ktoś jak najlepiej poradzić sobie z wyeliminowaniem klapek? Bo wiem, że są już różne rodzaje zaślepek na rynku. Pierwotnie miałem założyć nowy kolektor, ale jednak koszt jest spory.
Roboform550 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Na racingforum ktoś kiedyś sprzedawał zestawy do usuwania. http://www.racingforum.pl/Zalepki-kolektorlw-ssAecych-NOWOAe-t128317.html
soolek Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 mautoczesci albo auto classic raszyn. Na pewno Ci to ogarną albo przynajmniej powiedzą co kupić.
mojeA4 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 http://www.aditech.net.pl/index.php/kategoria/zaslepki-kolektorow Tu kupowałem, polecił mu stronkę DZIADEK jak jeszcze był na forum
Flyer Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Powiem Wam, że jestem pod wrażeniem jak to auto poradziło sobie ze śniegiem. Obawiałem się zimy, ale na dobrej nowej zimówce jest naprawdę super. Miałem stromy wyjazd z garażu, zaśnieżony i auto wyjechało bez żadnego problemu. Tak samo na świeżym śniegu i błocie pośniegowym - auto jest absolutnie przewidywalne, prowadzi się pewnie, DTC działa znacznie lepiej niż ESP w Audi. Dodam, że mam 245 na zimę
Carlos* Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Powiem Ci ,że ja też jestem bardzo miło zaskoczony zachowaniem na śniegu, myślałem że będzie tragedia a jest bardzo dobrze. Opony Pirelli Sottozero III o szerokości 245 u mnie sprawdzają się rewelacyjnie a DTC jak pisałeś działa dużo lepiej niż ESP. Ja po krótkim teście na śniegu jestem bardzo zadowolony
Flyer Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Jako ciekawostka - czasami wyjeżdżam z biura razem z kumplem, on S3 8P stock 60k przebiegu, na suchym do 100 nasze auta idą równo, wczoraj w błocie pośniegowym też
Carlos* Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Chyba kumpel ma letnie opony w tym S3
soolek Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Chyba kumpel ma letnie opony w tym S3 Albo nie ogarnia manuala... To manual? Dużo można zgubić na zmianie biegów. Co do zimy i RWD, to najwięcej narzekają właśnie Ci, którzy nigdy nie mieli okazji tego sprawdzić w praktyce.
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Manual, na suchym traci właśnie na zmianie biegów. To żadne miarodajne przejazdy, trzebaby pewnie zrobić ich z 5+. A z tym błotem pośniegowym... to oczywiście był też czarny asfalt, bo na czystym śniegu to wiadomo, że nie byłoby co porównywać Panowie, z innej beczki... zastanawiam się nad 19" na lato. Ktoś poleci jakieś fajne koło? Bo kompletnie nie jestem w temacie kółek do BMW Podobają mi się klasyczne wieloramienne stylingi z M5 e60/61, ale chętnie kupię cos aftermarketogwego w ludzkiej kasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się