Endrio Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Liczę, że nie pisze tego zbyt pochopnie Czy zakończyłem moją przygodę z szuraniem (przynajmniej na jakiś dłuższy czas) to się okaże, ale wymieniłem turbinę na używkę i jak ręką odjął. Przynajmniej u mnie nie było czarów, choć zdarzały się momenty nadziei, gdy mechanik miał wziąć do regeneracji za 400 zł ??? zaczęło wszystko działać prawidłowo, ale jakiś czas i problem powrócił, wtedy już po lekturze forum powziąłem decyzję, że kupię używaną i sam wymienię, pierwsze podejście miałem w grudniu, niestety zabrakło narzędzi i musiałem odpuścić, miałem popuszczone śruby oprócz 2 szt. i wtedy po skręceniu tez dziwna sprawa, od razu po tym i przez dwa miesiące turbina się nie rozłączała, choć szuranie pojawiło się znowu troch wcześniej. Różne tematy, różne przypadki, to jeszcze wymieniłem pompę vacum ( należało się bo luźny kruciec był), zawór N75, akumulator podciśnienia i wężyki. Były momenty, że przestawało, turbiny nie rozłączało, ale czarów nie ma A tak to wygląda dzisiaj po wymontowaniu
krzychuziom Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Odświeżam temat, ten sam problem , sporadycznie szarpanie autem i ten dźwięk, pompki ok , egr czysty , jakoś czas temu blad taki jak na fot. Ale dawno już go nie bylo, silnik 2.0 tdi BPW Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez krzychuziom
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Błąd ze scrrena mówi o przeładowaniu . Przyczyną może być zacinająca się zmienna geometria w turbosprężarce, albo nieprawidłowa praca elektrozaworu N75, spowodowana choćby zabrudzeniem filterka znajdującego się na nim : Co do poszarpywania BPW ( i nie tylko ) przy delikatnym przyspieszaniu w okolicach 2k RPM, to sprawa jest rozwiązana od kilku lat , a link do tematu masz w siódmym poście tego tematu. Tylko że nie wszystkim zawarte tam informację trafiają do zdrowego rozsądku i nawet nie próbują go zastosować w praktyce Wolą najpierw wydać kupkę szmalu niż zacząć od prostych rzeczy Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez piotrsob1
krzychuziom Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Tylko z kad ten dźwięk ? We wrześniu trasa 2500 km A więc troszkę się martwię, imbus w pompie już wymieniony ;)
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Który dźwięk ? Bo w tym temacie wałkują się już dwa oddzielne i niezależne symptomy . Jeden to praca przepustnicy podczas czkawki w okolicach 2k RPM ( to ona daje efekt obcierania metalu o metal ), a drugi to stany nieustalone wynikające z ze zbyt wolnej reakcji regulacji zmienną geometrią turbiny podczas schodzenia z obrotów, po zdjęciu obciążenia z silnika
krzychuziom Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 U mnie jest ewidentnie obcieranie jak metal o metal
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 27 minut temu, krzychuziom napisał: U mnie jest ewidentnie obcieranie jak metal o metal Jak EGR i przepustnica nie zgłaszają błędów to po założeniu kryzy z otworem 9mm na 95% problem poszarpywania i odgłosów " ocierania metal o metal " zniknie ...
krzychuziom Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 oki będzie chwila to zaślepię i zobaczymy najtańsza opcja
kudi111 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Też mam panowie ten sam problem ocierania w 1.9 brb. Problem pojawił się jakieś pół roku temu, od tego czasu zmieniłem rozrząd, kompletne zawieszenie wyczyscilem egr, auto było na sprawdzeniu wydechu czy to nie to gdzieś ładuje o podłogę ale nic z tego, przy mocniejszym przyspieszaniu słychać jakby coś ocieralo i też niewiem co dalej z tym robić. Błędów żadnych nie mam
krzychuziom Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 zaślepka w zaznaczone miejsce ?
kudi111 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Czym to najlepiej zaślepic? Troche nie jestem w temacie
krzychuziom Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6970093355
piotrsob1 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 3 godziny temu, krzychuziom napisał: zaślepka w zaznaczone miejsce ? Tak. 1 godzinę temu, krzychuziom napisał: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6970093355 + otwór 9mm na środeczku ....
krzychuziom Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 egr zaślepiony jak na razie wszystko git a dawałeś uszczelkę ? czy sama blaszka ?
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) U mnie kryza siedzi bez uszczelek i połączenie jest szczelne. Jak by sadziło spalinami to załóż jak najcieńsze, najlepiej metalowe uszczelki. P.S. Ciekawe co tam słychać u założyciela tematu, ile osprzętu już wymienił i jakie z tego są efekty Ale patrząc na jego ostatni post to chyba odpuścił temat i jeździ dalej szarpiącym autem Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez piotrsob1
sonic88 Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 Wtam, dołącze sie do tematu. Mam podobne objawy jak opisane tutaj w temacie i chciałbym najpierw spróbować rozwiązać to przez zaślepienie EGR. Pytanie czy wystarczy zaślepić w jednym miejscu? Bo są na allegro dostępne takie oto zestawy Zestaw zaślepek EGR TDi AUDi SEAT SKODA VW FORD 6749631064 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 20 zł - Zestaw zaślepek EGR TDi AUDi SEAT SKODA VW FORD (6749631064). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Nie wiem czy iść w w jedną blaszkę czy w taki zestaw?
kamil-vag Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 Wystarczy w jednym miejscu, przy zaworze EGR. Takie pełne zaślepienie wywali błąd, z tego co pamiętam @piotrosb rozwiercił na środku dziurkę (7-9 mm) i jeździ bez błędu i nie ma objawów szarpania...
sonic88 Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) W dniu 23.09.2019 o 11:29, kamil-vag napisał: Wystarczy w jednym miejscu, przy zaworze EGR. Takie pełne zaślepienie wywali błąd, z tego co pamiętam @piotrosb rozwiercił na środku dziurkę (7-9 mm) i jeździ bez błędu i nie ma objawów szarpania... A taka blaszka 1,5 mm ile wytrzyma? Trzeba ją co jakiś czas wymienić? Edytowane 25 Września 2019 przez sonic88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się