timolo Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam, Mam audi 1.6 AHL z gazem (6lat). Zauważyłem brak mocy przy przyspieszaniu, od ok. 4000 tys obrotów dopiero czuć jak idzie do przodu a do tych 4000tys tak jedzie jakby nie chciał. Na gazie i PB jest identycznie. Wymienione wtryski gazu, świece, kable, kopułka, wszystkie filtry wraz z wymianą oleju. nawet na postoju przy samym gazowaniu zbierają mu się te obroty tak jakby nie chciały. Widziałem film z gazowania identycznego silnika na forum wrzucony przez forumowicza i całkowicie inaczej reaguje na pedał gazu. mój jest tak jakby przymulony. Na VAG nie wykrywa żadnych błędów. Jakieś sugestie ?
Szlagi95 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Uroki 1.6 Trzeba trzymać obroty by jakoś szedł do przodu.. Mam podobnie w swoim aucie. Przy wyprzedzania redukcja do 3 biegu i jakoś idzie wtedy...
timolo Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Moze i masz racje ale mialem okazje sie przejechac takim samym silnikiem tylko o rok mlodszym i calkowicie inaczej sie zbieral, moze i gaz po 6 latach zrobil swoje.. A co myslicie o wycieciu kata i wstawieniu zwyklej rury ? Wysłane z mojego P6000 5.0 01 przy użyciu Tapatalka
woytazz Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Najlepiej wytłucz kata z oryginalnej puchy i ją zostaw . Co do mulenia silnika to sprawdź błędy. I w przypadku AHL'a możesz sprawdzić klapki w dolocie, mogą wpływać na przyspieszenie. Mój po ogarnięciu klapek, wyczyszczeniu przepływki i przepustnicy jest nie do poznania jak na 1.6.
nike166 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Najlepiej wytłucz kata z oryginalnej puchy i ją zostaw . Co do mulenia silnika to sprawdź błędy. I w przypadku AHL'a możesz sprawdzić klapki w dolocie, mogą wpływać na przyspieszenie. Mój po ogarnięciu klapek, wyczyszczeniu przepływki i przepustnicy jest nie do poznania jak na 1.6. O jakim ogarnięciu klapek mówisz? Co tam się z nimi dzieje dokładnie ?
woytazz Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 U mnie winny był jedynie przewód od podciśnienia - przetarł się delikatnie. Jednak podobno często padają tam membrany w siłowniku. Warto zdjąć osłonę i sprawdzić, czy siłownik pracuje przy dodawaniu gazu. Tutaj masz schemat: Siłownik to numer 2. U mnie przetarł się przewód numer 19 . Jeśli chcesz zerknąć czy dobrze pracuje siłownik zdejmij osłonę (16) - jest na zatrzask i dodawaj gazu patrząc czy pracuje.
nike166 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 ok dzięki jutro sprawdzę Panowie, sprawdziłem właśnie ten siłownik i po zdjęciu klapki nr 16 nic nie pracuje przy dodawaniu gazu, ani drgnie. Przy zgaszonym silniku tylko zmienia położenie i po odpaleniu też zmienia w to samo za każdym razem. Czy to znaczy, że jest uszkodzony ? Pomoże ktoś ? Pomoże ktoś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się