Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Mam audi a4 b6 1.9tdi sedan. Z tyłu poprzedni właściciel założył nowe sprężyny KYB oraz nowe amortyzatory Bilstein. Z przodu są orginalne amortyzatory i prawdopodobnie zmienione sprężyny. Kolory przednich sprężyn to zielony pomarańczowy pomarańczowy. Mam felgi 16 na oponach 215/55 i prześwit nad tylnym kołem jest idealny natomias z przodu za duży. Przód stoi sporo wyżej niż tył i bardzo brzydko to wygląda. Chciałbym to naprawić, skorygować. Co radzicie mi zrobić? mogł by mi ktoś rozszyfrować przednie sprężyny? Zawieszenie w wlepce 1BA Edytowane 10 Lipca 2015 przez wrclaguna
jacek70 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Kolory zielony pomarańczowy pomarańczowy to 5 kategoria wagowa zawieszenia 1BE/1BV w dodatku z B7.
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Właśnie przód stoi mi o prawie 3cm wyżej niż tył. Na kołach 16 i oponach 215/55 z tyłu mam prześwit od opony do błotnika około 7cm czyli raczej tak powinno być a przód patrzy w góre i jest prześwit nad kołem koło 10cm. Czyli co radzisz? zmienić przednie na jakie? i tylne KYB zostawić ?
Muskel1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Właśnie przód stoi mi o prawie 3cm wyżej niż tył. Na kołach 16 i oponach 215/55 z tyłu mam prześwit od opony do błotnika około 7cm czyli raczej tak powinno być a przód patrzy w góre i jest prześwit nad kołem koło 10cm. Czyli co radzisz? zmienić przednie na jakie? i tylne KYB zostawić ? Zobacz na wlepce kod wyposażenia jaki jest na przednią oś i bedziesz wiedział jakich szukać. Nie ma różnicy czy B7 czy B6. Edytowane 9 Lipca 2015 przez Muskel1
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Mam zawieszenie 1BA. Przód: OYJ, Tył: OJJ Czyli tył zostawić tak jak jest a przód zmienić? mogłby mi ktoś rozszyfrować bo nie wiem jakie oznaczenia u mnie powinny być? Edytowane 9 Lipca 2015 przez Patryk41
jacek70 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Tu sprawdź ale z tego co widzę to masz 2x 9 kategoria. Coś nie tak. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/ Edytowane 9 Lipca 2015 przez jacek70
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Tak mi też wyszło przód kategoria 9 i tył też. Im wyższa kategoria to tym stoi wyżej auto bo nie rozumiem?
Muskel1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Kolego na odwrót. Przód masz PR-1BA+0JJ; PR-1BR+0JJ , Kolory (od góry ) niebieski, pomarańczowy, różowy. NR. katalogowy 8E0411105BG
jacek70 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ale stoi bardzo wysoko. Ja na takich samych kołach mam szczelinę od góry opony do błotnika: góra 3,5 cm, dół 2cm.
Muskel1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ale stoi bardzo wysoko. Ja na takich samych kołach mam szczelinę od góry opony do błotnika: góra 3,5 cm, dół 2cm. Bo ma teraz nie te co trzeba założone. Jak założy te które powinny być, bedzie ok.
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Czyli zmienić wszystkie czy te nowe kyb z tyłu zostawić? Im wyższa kategoria to tym auto stoi wyżej? mogłby mi ktoś to wytłumaczyć z tyłu mam około 6cm prześwitu miedzy oponą a brzegiem błotnika. Chciałbym żeby przód był delikatnie niższy. Czyli tylko przednie zmienić a tylne zostawić? Czy na tej kategori 9 samochód bedzie stał bardzo wysoko? Edytowane 9 Lipca 2015 przez Patryk41
Muskel1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Czyli zmienić wszystkie czy te nowe kyb z tyłu zostawić? Im wyższa kategoria to tym auto stoi wyżej? mogłby mi ktoś to wytłumaczyć z tyłu mam około 6cm prześwitu miedzy oponą a brzegiem błotnika. Chciałbym żeby przód był delikatnie niższy. Czyli tylko przednie zmienić a tylne zostawić? Czy na tej kategori 9 samochód bedzie stał bardzo wysoko? Jezeli założysz do siebie z wyższej kategorii wagowej auto bedzie wyższe. Jezeli założysz z niższej niż powinno być auto pójdzie w dół. Niestety sa to kombinacjje eksperymentalne na własną odpowiedzialność bo nie wiadomo jak się to wszystko będzie sprawowało, pomijając już kwestie wytrzymałość słabszych sprzężyn. Jak założysz takie, które sa przewidziane do Twojego auta bedzie wyglądało normalnie.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/ Edytowane 9 Lipca 2015 przez Muskel1
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Czyli jeżeli założe kategorie wagową 9 z przodu i tyłu to będzie równo przód i tył? Czyli jeżeli bym chciał przód delikatnie niżej to wtedy tył kategoria 9 a przód 8 dobrze rozumiem? Widze że rozumiesz to wszystko. Jak sądzisz lepiej jakby przód był delikatniej niżej czy jeżeli przód i tył równo? Szukam zdjęcia z kategoriami 9 bo chciałbym zobaczyć jak to wygląda ale nie moge nigdzie znaleźć Edytowane 9 Lipca 2015 przez Patryk41
Muskel1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Czyli jeżeli założe kategorie wagową 9 z przodu i tyłu to będzie równo przód i tył? Czyli jeżeli bym chciał przód delikatnie niżej to wtedy tył kategoria 9 a przód 8 dobrze rozumiem? Widze że rozumiesz to wszystko. Jak sądzisz lepiej jakby przód był delikatniej niżej czy jeżeli przód i tył równo? Szukam zdjęcia z kategoriami 9 bo chciałbym zobaczyć jak to wygląda ale nie moge nigdzie znaleźć B6 i B7 maja na oryginalnych sprężynach zawsze "wiszącą" pupe. Różnica między przodem a tyłem jest zawsze widoczna. Przód jest nieco większy prześwit. Nawet w 1BE i 1 BV. Poszukaj zdjęcia na mobile.de aut z Twoim silnikiem i wyposazeniem a zobaczysz jak w oryginale wyglądają różne zawiasy.
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 A jest moze jakas przewidywana przez ffabryke wysokosc auta np. od ziebi do błotnika??
Muskel1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) A jest moze jakas przewidywana przez ffabryke wysokosc auta np. od ziebi do błotnika?? Jest wysokość ogólna auta która wynosi dla poszczególnych wariantów 1428–1453 mm. Wątpię żeby w fabryce sugerowali sie miarą, o którą pytasz bo ze względu na wyposażenie, silnik i kóła jakie montowane są, musieliby mieć badzi ile wariacji. Zapytaj któregoś kolegi na forum, majacego identyczne auto, czy poda Ci wymiary od podłoża do krawedzi nadkola dla obu osi. Mierzone oczywiscie na środku nadkola. Edytowane 10 Lipca 2015 przez Muskel1
Patryk41 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 A jeszcze jedno pytanie Teraz mam sprężyny ( zielony pomarańczowy pomarańczowy) czyli od b7 od zawiechy 1BE. -- Kategoria wagowa 5 Ksążkowo powinienem mieć (niebieski pomarańczowy różowy) od b6 od zawiechy 1BA-- kategoria wagowa 9 ( 886-918kg) Mogłby mi ktoś wytłumaczyć? bo ja teraz uważam że te co teraz mam od b7 są słabsze ??
Muskel1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Kolory zielony pomarańczowy pomarańczowy to 5 kategoria wagowa zawieszenia 1BE/1BV w dodatku z B7. Pomyliles sie kolego. To co napisales to sa zielony i 3 pomaranczowe PR-1BE+0JE; PR-1BV+0JE, Kategoria wagowa 5, Nr. katalogowy 8E0411105EE A Ty Patryk41 popatrz dokladnie na te sprezyny jeszcze raz, bo chyba pomyliles sie w odczytywaniu kolorow. Nigdzie nie ma spezyn o kodzie 1 x zielony i 2 x pomaranczowy Edytowane 10 Lipca 2015 przez Muskel1
Patryk41 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 Sprawdziłem i mam 1 x zielony i 2 x pomaranczowy jakiej one są wagi? bo nie moge nigdzie znaleźć i porównać do tych które powinny być
Muskel1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Właśnie o to chodzi, ze takich nie ma. Przeszukałem ETKA i nie znalazłem takich. Zrób zdjęcie i wstaw tu. Edytowane 10 Lipca 2015 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się