Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje pierwsze Audi 1.8t BEX KUATRO ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi A4 B6 2003 BEX 140 KW

oczywiście w KUATRO Avant

Nalatane od nowści 220 000 i dalej działa;)


Długo nie jeżdżę ale jestem pozytywnie zaskoczony cóż może za twarda zawiecha. Na chwilę obecną rozkmniniam co można porobić na tym sprzęcie i zastanawiam się nad ewentualnymi zmianami które można zastosować choć czuję że będzie ich niewiele.

Specyfikejszons:

Nadwozie

- poprawki /zaprawki lakieru może po jakimś czasie detail w postaci jakiejś powłoki

- wycieraczki nano

- polerka lamp

- konserwacja drzwi klapy maski "VAVOLINE ML 550" - zrobione na dniach

- felgi 235/45/17 - poszukuje dojazdówki / propozycje dla quattro?

- tylna tablica podświetlona led'em

- ramki forumowe ;) - za***iste!

Podwozie

- konserwacja "vavoline body" - w najbliższych dniach
- konserwcja profili zamkniętych oraz nadkoli "VAVOLINE ML 550" - zrobione na dniach

- zmiana koloru zacisków z brudnego na czerwień/ srebrny - propozycje?

- dokupiona płyta pod silnik i skrzynię oryginał

Wnętrze S-Line

- standardowo RNS-E angielska/ bez map - dorobić mapki choć trzeba samemu walczyć bo na forum nie każdy chce pomóc;)

- podłączony bluetooth - taki już zakupiłem

- czarna podsufitka

- szyby przód elektyka tył korbkotronic

- przyciemniane szyby tył z klapą

- półskóra

Silnik

- zrobiona uszczelka pokrywy zaworów

- nowe świece

- filtr K&N

- filtr powietrza węglowy olej MANNA i olej motula 8100

- płukanka silnika PROTEC'a

- filtr oleju MANN

- ucieka olej !! / przy lewym intercoolerze opaska była luźna ale ok 1l oleju poszło na 6000 tys km. zobaczymy co dalej.

- na zimę wymiana oleju w skrzyni oraz na dyfrach

- wymiana czujnika położenia wału padł po 5k km czyli po tygodniu od zakupu;) za 25zł oryginał

- montaż LPG - w LPG techu w ich głównej siedzibie "tak tak kryptoreklama" jestem pozytywnie zaskoczony kulturą pracy silnika bo nic nie czuć benzyna / gaz.

Z dodatków to:
- tampomat

- w planach coming home

- zabezpieczenie anty

- może kamerka w klapie tył

Więcej grzechów nie pamietam a żadnego nie żałuję bo Audi chodzi perfekcyjnie prowadzi się dobrze i chicho nawet przy 200km/h. Przesiadłem się z golfa IV 1.9tdi 115km i jest pozytywniea quattro nie żałuję!

PS. Auto zakupione od handlarza z DSW i szczerze polecam. Zero problemów co najważniejsze prawdomówny! A dzis się to ceni. Książka potwierdzona w serwisach za granicą bo auto jest z Dojczlandu.

Foty:

t2465153_821587861-10-1080x720-18-t-190- t2465152_821587861-9-1080x720-18-t-190-k t2465151_821587861-8-1080x720-18-t-190-k
t2465150_821587861-7-1080x720-18-t-190-k t2465149_821587861-6-1080x720-18-t-190-k t2465148_821587861-5-1080x720-18-t-190-k
t2465147_821587861-4-1080x720-18-t-190-k t2465146_821587861-3-1080x720-18-t-190-k




20 sierpnia 2015 roku pańskiego wykonałem płukankę silnika. Ponieważ udało mi się przejechać około 9500km w ciągu 3 miesięcy postanowiłem zabrać się za to sumiennie:|

- płukanka LM
- filtr oleju filtrona 25zł + 4 litry oleju GULF 5w40 za 70zł
- środek do czyszczenia silnika

Całość przebiegła średnio sprawnie tym bardziej że nie posiadałem odpowiednich narzedzi do podwieszenia silnika. Najpierw zalałem płukankę do starego oleju - czarny jak w dieslu;) 15 minut pracy póżniej
sposzczenie oleju auto na podnośnik a reszta przepisowo. A więc:
1. Sanki w dół

2. Micha w dół nagaru i syfu było pod dostatkiem (płukanka robi swoje)

3. Czyszczenie srodkiem do mycia silników miski oraz spodu silnika ponieważ na sciankach także znajdował się gruby nalot nagaru jak w kominie w zakładowej palarni.

4. Przemyłem wszystko benzyną tak aby nie zachlapać korby (tylko sciany)

5. Miska wymyta i założona

6. Zdjęta pokrywa zaworów - wcale nie było lepiej
7. Mycie pokrywy i dokładne czyszczenie zakamarków blok było bielutki zero nagaru(?)
8. Załozyłem nowy filtr filtrona i wlałem nowy olej Gulfa przejechałem 50km
9. Spuściłem to co było w środku i olej znów czarny...
10. Załozylem nowy filtr knechta i olej:

Olej Synthoil High Tech 5W-40 I wszystko jest jasne bez przebarwień po prawie 1000km przebiegu.. WARTO;)

FOTKI:

http://www.directupload.net/file/d/4096/8eqc4z8w_jpg.htm"

http://www.directupload.net/file/d/4096/5a8q2yib_jpg.htm"

http://www.directupload.net/file/d/4096/akmtvm9d_jpg.htm"
http://www.directupload.net/file/d/4096/hathfxs7_jpg.htm"

http://www.directupload.net/file/d/4096/keiwo4e6_jpg.htm"

Edytowane przez sams0n
Opublikowano
Foty:

:eusathink:

Opublikowano

chętnie zobaczymy tego bexa

Opublikowano

pamiętam to autko, zwróciło moją uwagę... miałem jechać je oglądać, ale no coż, byłeś szybszy :) przy okazji, możesz przypomnieć nazwę sprzedawcy z serwisu jeśli kojarzysz?

Opublikowano

też ją pamiętam, mam identyczną tylko w 3.0

Opublikowano

Także myślałem nad 3.0 ale bardzo chwalą tutaj silniki 1.8t wiec uznałem co się trafi pierwsze to biorę - cena nie grała roli

Opublikowano

Quattro jak już :wink:

Opublikowano

Masz rację z Quattro się nie żartuje . :kox: Pozdrawiam Krosno.

Opublikowano

Masz rację z Quattro się nie żartuje . :kox: Pozdrawiam Krosno.

Nie chodzi o żarty tylko to twoje kuatro durnowato wygląda... no ale twoja broszka.

Opublikowano

Tak samo jak essi johnson zwłaszcza zaczynając z małej litery. Pewne rzeczy dla jednych są zabawne drugich rażą ot cała w tym filozofia. Dzięki za radę ale pozostanę przy swoim.

Opublikowano

Rób co chcesz... kuatro :facepalm:

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję jesteś wielkoduszny.

Opublikowano

ładniej dla oka wyglądało by KŁATRO :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Autko ładne, jak dla mnie wielki plus za to że Avant :)

A co do kuatro ... Co za różnica jak sobie kolega samsOn napisał w tytule? Mamy auto oglądać i nim oko cieszyć [emoji14] a mi się ono podoba :)

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Dzięki chłopaki KŁATRO też by dobrze wyglądało;) bo jak napisał Joziek79 najważniejsze jest to że ktoś o nie dba a mnie śmieszy forumowe - "tylko brakuje quattro" każdy kupuje to co chce i na co go stać. Ja byłem zmuszony wydać wiecej kaski na ten napęd chociaż jestem jego zwolennikiem i przeciwnikiem jednocześnie. Najważniejsze aby oceniać co w nim zmienić albo podpicować jeśli komuś się tylko tytuł nie podoba to rozumiem że auto jest idealne;)

Opublikowano

ładnie się prezentuje i to najważniejsze :thumbup1:

pomyśl o czyszczeniu michy i smoka pompy oleju

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź. Jedna rzecz mnie drażni że zalałem go motulem Xclean FE 8100 5w30. Powoduje to że właściwości tego oleju może i coś tam oczyszczają lub wypłukują lecz przy wysokich obrotach tzn autostradowych mocno się spala. Na chwilę obecną mało będę jeździć ale przed zimą planuje powyższcze czynności. Mam w pn umawiam się na sprawdzenie ciśnienia oleju.

Opublikowano

KOLEGO JAK BYŚ MYŚLAŁ NAD ZMIANĄ TEGO BEX TO DAJ ZNAĆ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...