Gość Daymoon Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 :wallbash:wszystko w aucie zrobiłem i nie ma ani jednego błedu na VAGINIE a tu kur@# licze ile mi spaliła i 19.6L na 100km wyszło....wity opadają. To normalne? Z tym że mówię że jeżdże z gazem w podłodze
Yelo Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Wszystko zależy od definicji gazu w podłodze. Mi 1.6 wciągnęło 16l, a silnik był w ok stanie, jak jechałem normalnie spalanie w normie...
domjenick Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 jakmasz ciezka noge-to zawsze zezre wiecej...ale prawie 20 ,moze masz dziure w przewodach....
Gość Daymoon Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 nie hu.... człona.....nie ma nieszczelności
Yelo Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Przy ostrym upalaniu w 2.8 można się liczyć z ~20l...
Gość Daymoon Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 i jeszcze mam quattro ale coś za dużo
Tytus Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Ale nie dziw się, masz prawie 3 litry w starej technologii, to nie FSI, poza tym różnie ludzie rozumieją z "gazem w podłodze"
Gość Daymoon Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 a czym to się różni od fsi? hmmmmm?
Tytus Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 a czym to się różni od fsi? hmmmmm? FSI to bezpośredni wtrysk paliwa, odpowiednik GDI chodzi o to że jak jeździsz autem "normalnie" to mniej pali, ale jak butujesz to pali tyle samo co jego odpowiednik z tradycyjnym systemem wtryskiwaczy.
Dev Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 podaj parametry z analizatora spalin co wskazuje sonda lambda?
Suli Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Nie pitolcie - to nie jest normalne. Mnie na trasie bierze ok 12 przy szleństwach o ok. 16 -18 po mieście na spokojnie i TO drugie NIE JEST CAŁKIEM NORMALNE Po zrobieniu całej elektroniki (VAG jest czysty) wszystko wskazuje na termostat - silnik jest permanentnie niedogrzany. To moja ostatnia nadzieja. :gwizdanie: Skontroluj sobie na bieżąco temperaturę na 49 albo 51 kanale klimatronik i się przekonaj.
Suli Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Czujnik temeperatury jest ok - przynajmniej wszystko na to wskazuje.
Suli Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 1. Brak błędu na VAG-u. 2. Spójność wskazań wskaźnika analogowego i wyświetleń na kilmatronik (uwzględniając poprawkę na czułość wskazań tego pierwszego), oraz z logów na VAG-u.
Dev Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Vag nie zawsze wskaże bład czujnika można go sprawdzic podczas jazdy jak sie zachowuje
Suli Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Vag nie zawsze wskaże bład czujnika można go sprawdzic podczas jazdy jak sie zachowuje Chyba lepiej niż robieniem na bieżąco logów w trakcie jazdy tego się nie da zrobić (oprucz fizycznego wyciagnięcia i rozbebeszenia połowy samochodu oczywiście )
adams78 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Vag nie zawsze wskaże bład czujnika można go sprawdzic podczas jazdy jak sie zachowuje Zazwyczaj wykaże, jeśli to czujnik. Chociaż prościej i taniej zacząć od wymiany czujnika, niż termostatu. Suli, za zimny silnik na bank za dużo chleje, ECU podaje wzbogaconą mieszankę. I turbiny dostają po d...e
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się