Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z silnikiem


orzełek1910

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko że kolega Envin pisał że po odpaleniu z wydechu czuć spalonym płynem , więc to by wskazywało na spalanie płynu chodzącego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręki nie dam sobie uciąć ale wydaje mi się że to płyn bo taki intensywny zapach aż zatyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to uszczelka to polecam kupić ten produkt.Cena śmieszna, działanie potwierdzone na aucie brata z uszkodzoną uszczelką. Widziałem nawet taniej ,to tylko przykładowa aukcja.

http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-100ml-i5819940479.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagranie z odpalenia rano...

https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBNE84NnJBY3c5ajQ/view?usp=docslist_api

Nie śmierci bardzo płynem ale tak jakoś dziwnie może trochę bardziej benzyną..

Edytowane przez Envin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dymi tak po długim postoju, to ewidentnie wskazuje na "przepalenie" płynu chłodniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak sądzę miejmy nadzeję ze to tylko uszczelka pod głowicą a nie coś bardzej poważnego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup ten proszek jak kolega wyzej radzi. z poczatku mowie moj bez katow na minusowej temperaturze dymi tak samo ale po chwili zmienilem zdanie jak zobaczylem kleby dymu :( na pocieszenie dodam ze kolor nadwozia chyba najlepszy jaki moze byc w b6 chorowalem dlugo na taki a niestety kupilem inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dzięki za pocieszenie :) Nie wiem jeszcze kiedy się za to weźmiemy, żeby zdjąć głowice itp. Ale jak się okaże, że blok to chyba bd myślał nad 1.8 BEX nie wiem jeszcze na ile się by to opłaciło i czy możliwa zmiana na 1.8t ale wydaje mi się, że jeśli się da to bd bardziej pewna opcja bo mniej problematyczne są a ASN kupić silnik cały, żeby był dobry to 5000 tys trzeba dać a i tak pewności nie ma, że bd dobry tak samo jak nie chce mi się bawić w szukanie anglika, żeby z niego wytargać silnik... Ehhh mam dość już tego samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BB też bym tak zrobił , ale uwierz mi że ten silnik jak się psuje potrafi nieźle wyczyścić portfel . Choćby same turbiny , zwory DV, czujniki EGT itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z moim szczęściem by tak zaraz było.... Panowie a znacie kogoś kto robił taki SWAP na 1.8 t ? Dużo roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko dziwię się Audi, że skonstruowali coś takiego jak 3.0 ASN mając w magazynach dopracowany silnik 2.7T... z charakterystykami dużo ciekawszymi niż wolnossąca konstrukcja:

2.7T (słabszy wariant):

wykres_27.568.jpg

3.0

wykres_24.461.jpg

Że niby nowych norm emisji nie spełniał?

Bzdura, silnik o kodzie BES spełniał już nowoczesną (na tamte czasy) normę EU4 :whistling:

Zresztą, w A6 2.7T był równolegle oferowany z 3.0 aż do zakończenia produkcji generacji C5


Dla A4 B6 nie zdecydowali się na taki krok, dziwne...

EDIT:

Wydaje mi się, że jedynym powodem wprowadzenia nowej, wolnossącej konstrukcji i zaniechania montowania wersji uturbionej w B6 było obniżenie masy pojazdu i zarazem walka z rozłożeniem mas przód/tył - 3.0 waży z osprzętem niecałe 170kg a 2.7BiT ok. 200kg

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.7 był zarezerwowany w A4 B5 dla wersji S4 i RS4, do A4B6 wpakowali V8 w wersji S4 , dla klienta bardziej wymagającego był właśnie ASN, taka polityka firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ofercie mieli też 2.7T 230KM/310Nm (jego wykres zamieściłem powyżej), który osiągami (w serii) nie zagrażałby 340-konnemu V8... dziwna ta polityka :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak kolego Envin ogarnąłeś temat.Co z silnikiem?Wymiana,naprawa czy swap?

Edytowane przez sQbaniutki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak kolego Envin ogarnąłeś temat.Co z silnikiem?Wymiana,naprawa czy swap?

Głowice zostały odebrane dziś, koszt zaskakująco niski bo 400 zł za obydwie, powiedzieli że praktycznie poza standardową wymiana uszczelniaczy Spr. Szczelności i planowaniem nie trzeba było nic robić. Ktoś w Szwecji robił remont tego silnika i kupił 2 nowe oryginalne głowice silnik 2003r głowice i wszystko co w nich 2009 !! Ale ktoś źle poskladal pomijając że wszędzie sylikon to zatarty jeden wałek rozrządu ssący i pęknięte pierścienie uszczelniające na wałku do nastawnika faz. Zobaczymy jak BD po złożeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...