Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z silnikiem


orzełek1910

Rekomendowane odpowiedzi

i co nie sypało ci błędu z tego powodu?

Z powodu pękniętych pierścieni? Nie było błędu a objaw był taki jak niby zużyte te zaworki przeciw zwrotne ciepły silnik zgaszony na kilka min i przy odpaleniu grzechotka delikatna... I powiedział że nigdy się nie spotkał żeby te zaworki o ile wg jego takowe są powodowały takie grzechotki tylko zawsze te pierścienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty nie wiem czy czytales moje posty w generalny remont ASN dokładnie jest tak jak mówisz mi też grzechotało przez własnie wałek ale mi komp wywałał błedy, dodatkowo walek byl uszczerbiony zaraz za pierscieniem ktorego z reszto brakowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty nie wiem czy czytales moje posty w generalny remont ASN dokładnie jest tak jak mówisz mi też grzechotało przez własnie wałek ale mi komp wywałał błedy, dodatkowo walek byl uszczerbiony zaraz za pierscieniem ktorego z reszto brakowało

Oczywiście, że temat śledziłem od początku do końca ale trudno mi powiedzieć czemu u Cb był błąd a u mnie nie może przez to że nie było tego pierścienia u Cb w ogóle ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne tak dodatkowo byl uszczerbiony zaraz za pierwszym pierscieniem teraz az milo zapalic te auto nie ma tratatata :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że jak odbiorę swoje to też bd taki zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie brało duzo płynu, grzał sie, jak odpalalem klime na HI to jeszcze szybciej sie grzał, na co2 wykazalo uszczelke, wymienilem uszczelke(sladow na niej zadnych nie bylo zeby przepuszczała) pompe wody, rozrzad, glowice tez okazały sie szczelne, pojezdzilem ok 1000km i znowu zaczal brac plyn 4-5cm ubylo, wczesniej przejechaniu 60km dolewalem 1,5L, dzis robiłem co2 to wykazało 700g co2 , wrocilem wlaczylem klime na HI na max i odrazu 3/4 plynu wywalilo mi ze zbiorniczka, potem wlaczylem na LO i nie wywalało juz płynu, wydaje mi sie ze to blok wiec sprzedaje tą pijawke za grosze.

Edytowane przez Łukasz Pliszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy też miał podobne objawy tylko w a6 ale motorownia ta sama.Po przekladce drugich glowic,rozrządu i odwiedzeniu nastu warsztatów dał sobie spokój i zrobił swapa na 2.7 bit z programem na ok 300 kucy. Powiem tylko że względem 2.7 ASN nie jedzie! Aha skrzynia została ta sama tiptronic 5 biegowa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN ważne jest by wszystko w ASN grało jak należy. Ja po ogarnięciu swojego motora nie narzekam (odpukać) osiągi jak dla mnie spoko, czego się czepne to dolewanie oliwy <_< i obecnie czujnik poziomu oleju domaga się wymiany lub przeczyszczenia. Wiadomo BiT jest bardziej rozwojowy. Mocniejsza wersja 250KM lub po programie połyka ASN-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN ważne jest by wszystko w ASN grało jak należy. Ja po ogarnięciu swojego motora nie narzekam (odpukać) osiągi jak dla mnie spoko, czego się czepne to dolewanie oliwy <_< i obecnie czujnik poziomu oleju domaga się wymiany lub przeczyszczenia. Wiadomo BiT jest bardziej rozwojowy. Mocniejsza wersja 250KM lub po programie połyka ASN-a.

Tak jak wspomniałem był to 2.7 300KM, jak jeździ seria nie wiem bo nigdy nie miałem okazji sprawdzic.Przestrzegę tylko wszystkich przed mechanikami - paprakami, tu była akurat taka sytuacja że kiedy już zapadła decyzja o sprzedaży silnika w części i po zdjęciu głowic okazało się że na dwóch garach były przedmuchy, a rozrząd i głowice wymieniane były z miesiąc wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN

Oj, mylisz się... jako, że w A4B6 nie oferowano 2.7BiT to posłużę się porównaniem czasów przyspieszeń A6C5 z tymi motorami, dla równowagi i uproszczenia wziąłem pod lupę wersje quattro:

2.7 230KM man: 7,1s

2.7 230KM tip: 8,2s

3.0 220KM man: 7,6s

3.0 220KM tip: 8,7s

0,5s przewagi ma 2,7 nad 3.0 paląc przy tym w trasie 0,3/0,5l (man/tip) więcej na 100km/h wg. danych producenta :hi: Dla jazdy po mieście różnica jest ciut większa, wzrasta do 1,5l

A 250-konne wersje 2.7 wypadają oczywiście lepiej:

2.7 man: 6,8s

2.7 tip 7,4s

Spalanie pozostało na tym samym poziomie co w wersji słabszej.

http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/1998_02_a6_c5_27t.pdf

http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2003_03_a6_c5_27tquattro.pdf

http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2003_03_a6_c5_30_30quattro.pdf

Jestem więc przekonany, że dla A4 po wszczepieniu mu 2.7 byłyby analogiczne różnice.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie masz pan racje ja pisząc to posłużyłem się własnym zestawem i książkowo niby jest 6,9 s. a6 2,7 jest prawię 110 kg cięższa od a4 3.0 więc mając ten silnik w a4 czas by był ciut lepszy ;) (jeżeli obie mają Q)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...