Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezkie odpalanie 1Z ponizej 30 stopni


Mesus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. :)

Mam problem z odpalaniem mojego zeciora a mianowicie chodzi o to ze jak jest auto nagrzane bo stalo na słońcu to odpala idealnie i nie ma zadnego problemu, ale problem pojawia sie jak jest tak okolo 20 stopni zewnetrzej, juz musi znacznie dluzej pokrecic a jak jest okolo 30 to wszystko gra :/ Ponad to w klimatroniku zanim odpale silnik w kanale 51 jak pokazuje 30-35 to jest spoko jak jest ponizej 30 to ten problem wystepuje, nie wiem co to ma wspolnego ale chyba ma skoro temperatury tak na niego dzialaja.

Sprawdzalem nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i nigdzie nic nie wykryłem poza jednym przewodzie w baku i jest on chyba od odpowietrzania a ja mam go luznego nie wiadomo czemu.

Czujnik temperatury cieczy wymieniony na Ori.

Na pompie nic nie widac zeby sie gdzies pocila takze chyba nie lapie nie szczelnosci.

Ma ktos moze pomysl co jeszcze mozna sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze musi chyba z 8 razy obkrecic wałem... ale czy gdyby byla zla dawka paliwa badz kat to gdy ma 30 stopni odpala od kopa a jak ma 20 stopni to juz by mial problem ? dawka sprawdzana-bylo 3,3. Kąt wtrysku byl sprawdzany i pokazuje 53...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz vaga i sprawdź wskazania czujnika płynu chłodzącego oraz temperatury paliwa.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze musi chyba z 8 razy obkrecic wałem... ale czy gdyby byla zla dawka paliwa badz kat to gdy ma 30 stopni odpala od kopa a jak ma 20 stopni to juz by mial problem ? dawka sprawdzana-bylo 3,3. Kąt wtrysku byl sprawdzany i pokazuje 53...

1 dawka startowa ma wpływ na uruchamianie silnika znajduje się na kanale 5,

podałeś dawkę paliwa z kanału 1, która jest ok 3,3 mg/R

2 sprawdź czy nie cofa się paliwo

3 może pompa wtryskowa już swoje przeszła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój 1Z w poprzednim aucie też tak robił, tzn jak bylo tak 15-20st jak ciepły palił i jak świece grzaly to też. Do posprawdzania wszystko i do ustawienia. Po ustawieniu się pompa rozciekla więc uszczelnil i od nowa ustawiał. Teraz niema problemów z odpalaniem, bo auto w rodzinie zostało.

Edytowane przez dawidg2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi sie kojarzy to zetory maja ori duza dawke rozruchowa. Ciekawi mnie jak z kompresja. Ale i tak najprawdopodobniej wyglada mi to na pompe... Zawsze moze jeszcze cofać sie paliwo. Spotkałem sie kiedys z przypadkiem ze rozgiełdała sie uszczelka przy filtrze paliwa i wtedy ciężko palil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, sprawdź uszczelki przy filtrze paliwa, było z tydzień temu w "Będzie pan zadowolony" że coś z zrobili z uszczelką przy filtrze i auto nie odpali bo układ zapowietrzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zawsze jest problem tylko z pierwszym odpaleniem po dluzsyzm postaju, np po nocy. Jak juz zapali i zaraz go zgasze to pali na dotyk, czyli tak jakby sie paliwo cofało, wymieniłem juz wszystkie przewody paliwowe na nowe tylko jeden w baku mnie martwi, chyba jest od odpowietrzenia a ja mam go luzem nie wiadomo czemu.. Filt paliwa mam podmieniony na inny, w ktorym jest tylko wejscie i wyjscie a powrot jest zrobiony od razu do baku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody wimieniales na przezroczyste? Jak tak to przed pierwszym odpaleniem podnies maske i wez kogos do pomocy. Niech on kreci a ty patrz czy babelki nie ida. Nie wiem dokladnie ale wydaje mi sie ze jest jakis zaworek ktory puszcza w jedna strone (chyba w baku?) ktory jak sie zepsuje powoduje takie wlasnie zapowietrzanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak myslale ze najpierw sciagne bak i zobacze skąd ten przewod o ktorym pisalem wyzej... musze sie za to zabrac w najblizszych dniach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Mesus pisałeś, że wymieniłeś czujnik temperatury cieczy, masz może numer tego czujnika, albo ktoś z kolegów może posiada? Chodzi oczywiście o zetorka :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ja wymienialem na Ori a kupilem go w salonie VW, moze znajde gdzies papiery zamowienia to podam, jak ogarne czemu tak nie chce odpalac to dam znac, poki co brak czasu na cokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...