Szalony Władek 0 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam Potrzebuje pomocy ropa dostaje się do oleju i to bardzo dużo, z 10 mechanikow stwierdzilo ze to wtryski , wtryski faktycznie lały zostały zregenerowane ale to problemu nie rozwiazalo dalej to samo auto dobrze pali nie kopci nie daje zadnych oznak ze cos jest nie tak , co to może być pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Domyślam się że to silnik na pompo wtryskach ? Jeżeli tak ,to podejrzane w pierwszej kolejności są uszczelniacze pompek, ew. wyrobione ich gniazda, następnie pompa tandemowa Edytowane 13 Lipca 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Władek 0 Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Wlasnie nie to sa zwykle wtryski to jest auto z 96 r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 W takim razie wtryski na stół probierczy do sprawdzenia, w tych silnikach nie ma innej możliwości dostawania się napędu do oleju, jak lejące wtryskiwacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Zbadaj sprężanie bo najwyrazniej pierścienie do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Władek 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Sprezanie było sprawdzane jest dobrze może to pompa daje za male ciśnienie i wtryski przez to leja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Kolego uzupełnij profil jak mozesz. Ja tez bym sprawdził wtryski na poczatek, nie kosztuje to duzo. Spreżanie jak sprawdzałeś, to jakie wartosci wyszły? Na zimnym czy ciepłym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golun 0 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Pozwolę sobie odświeżyć temat. Pacjent ATJ. Przybywało mi oleju, ale w porę wyłapałem i zmieniłem uszczelniacze pompek. Gniazda już trochę wyrobione, więc zostały przeszlifowane. Po naprawie zrobiłem 50-70 km i znowu przybyło 3cm na bagnecie. Dzień po wymianie, z rana, ciężko palił (ok 5s kręciłem zanim zaskoczył). Moc jest i nie kopci. W poniedziałek pójdzie vacum pompa do sprawdzenia. Jakieś inne opcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Tak z ciekawości znasz prawdziwy przebieg? ze masz takie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golun 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Prawdziwego przebiegu nie znam. Na liczniku 340k km. Sprowadzony z Niemiec w 2010 r z przebiegiem 250k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się