Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 10.03.2024 o 13:34, Turbo1990 napisał(a):

Cześć wszystkim. Mam do kupienia zaciski z A6 C7 Bi Turbo  które siedziały na tarczy 330mm pytanie do was czy to te same zaciski które można ładować do A4 B8 pod tarcze 356mm ? Cena która wołają to 800 zł 

JEFG6023.JPG

MMQI5850.JPG

MTGM1910.JPG

UNWA4500.JPG

@Dev zerkniesz czy to ta same zaciski co lecą pod 356 w B8 ?Ponoć  siedziały na tarczy 330 mm w A6 C7 Bi Turbo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

8 minut temu, Turbo1990 napisał(a):

@Dev zerkniesz czy to ta same zaciski co lecą pod 356 w B8 ?Ponoć  siedziały na tarczy 330 mm w A6 C7 Bi Turbo. 

 W C7 nie było nigdy tarczy 330mm z przodu, jeśli to z C7 to jest to 356

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@H4mm3R Gość który sprzedaje tak stwierdził. Zaciski po zdjęciach wyglądają identycznie jak pod 356mm wieć to pewnie to tylko pomyłka sprzedawcy . Dzieki wielkie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po ostrym traktowaniu hamulcy pojawił się taki błąd. Skasowany i nie wrócił na drugi dzień. Podejrzewam że płyn się zagotował, pytanie z jakiego to odczyt czujnika ? 

20240317_162851.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy był płyn hamulcowy ostatnio wymieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po takim komunikacie raczej nigdy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł swap 356/330 i nowy plyn sl6. Potem było kilka ostrych hamowań. Pytanie gdzie jest czujnik temp

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Dev napisał(a):

Po takim komunikacie raczej nigdy :decayed:

Tego samego dnia co wymiana na 356

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Kiedy był płyn hamulcowy ostatnio wymieniany?

Tego samego dnia przy swapie. Pytanie gdzie jest czujnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A SWAP kiedy? Pewnie czujnik poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał(a):

A SWAP kiedy? Pewnie czujnik poziomu.

Wczoraj był swap rano z wymianą plynu, litr ate sl6 przepompowaliśmy, stan na maxa jest. Potem próba zbyt ostra zapewne. Na desce brak błędów, poprostu dziś z nudów podłączyłem vcds i był ten błąd. Zastanawia mnie gdzie jest czujnik. Mowa o a6 c7 2018 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest w ABSie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dev napisał(a):

Czujnik jest w ABSie

W pompie ? Wiesz od ilu stopni taki błąd łapie? 

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojecia od jakiej temperatury wywala błąd

ale jeszcze raz musisz przelac płyn

najlepiej zrobic to przy uzyciu VCDSa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Kupiłem niedawno Audi A4 Allroad 2.0 TDI 177km z 2014 . Auto czeka na razie u mechanika na większy serwis , natomiast zauważyłem trochę tępe hamulce . Zamówiłem już przewody w oplocie , będzie wlany nowy płyn hamulcowy . Obecne hamulce nie są może jakoś złe , ale spodziewałem się czegoś lepszego . Auto ma tarcze 314 z przodu i 300 z tyłu.  Z lektury forum widzę że polecacie swap na 320 z 3.0 tdi z  przodu lub na 345 z S4 . 

Pytanie jest takie , czy zmiana z 314 na 320 z przodu rzeczywiście będzie zauważalna przy hamowaniu ?  Czy robić coś z tyłem ?  I ile to wszystko kosztuje ?

 

Pozdrawiam

Mateusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie 

Jakiej średnicy masz koła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi 18 cali oem Audi , opony 245/45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Mat1990 napisał(a):

felgi 18 cali oem Audi , opony 245/45

To zakładaj przód 356  i tył 330 z A6 c7. Juz b8 będzie to dobrze hamować a koszt klocków i tarcz nie jest jakiś astronomiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, audicoman napisał(a):

To zakładaj przód 356  i tył 330 z A6 c7. Juz b8 będzie to dobrze hamować a koszt klocków i tarcz nie jest jakiś astronomiczny.

Dzięki za odpowiedź . Ktoś ma może na sprzedaż taki komplet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno  , doczytałem na forum że podobno w B8 nie powinno się zakładać przewodów hamulcowych w stalowym oplocie bo pękają . Jak to możliwe , gumowe nie pękają a w oplocie już tak ?? Co to za aberracja . Może ktoś miał jakieś chińskie podróbki albo przewody zostały uszkodzone i na czas tego nie zauważono.   Ja już swoje  co prawda zamówiłem(Hel) , ale jeszcze mogę zwrócić .  Co robić , zwrócić i zamontować zwykłe nowe gumowe czy jednak zakładać w oplocie ???

Edytowane przez Mat1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...