Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ściąganie auta na prawą stronę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć koledzy,

Niedawno kupiłem B8 Avant. Auto było sprawdzone w ASO przed kupnem. Przy jeździe próbnej ściągało na prawo. Chłopaki w ASO stwierdzili, że to wina opon (sparciałe gumy). Oczywiście sprawdzili ciśnienie i zawieszenie. Audi miało jedną małą szkodę na prawym tylnym błotniku. Po wymiane opon na nowe Dunlop 205 60 16 problem pozostał. Pojechałem na geometrie, mechanik stwierdził, że kąty są dobre (leciutkie odchyłki w granicach normy), zero przekoszenia i sprawdził jesze raz zawieszenie: wszystko ok. Auto dalej zjeżdża na prawo. Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?

Edytowane przez pawelodz
Opublikowano

Sprawdź końcówki drążka może krzywy? Wahacze też pooglądaj. A co mówi diagnosta jak mówisz mu że ściąga. Nowe gumy , ciśnienie ok to zostaje tylko zawias a to jego broszka.

Opublikowano

Dianosta twierdzi, że zawieszenie jest ok. A czy lekkie zużycie może powodować takie problemy?

Opublikowano

Lekkie zużycie czego? Opon, zawieszenia bo nie kumam. Jeśli zawieszenie jest ok to może był kiedyś dzwon i auto jest zwichrowane. Dlatego ucieka.

Opublikowano

Lekkie zużycie czego? Opon, zawieszenia bo nie kumam. Jeśli zawieszenie jest ok to może był kiedyś dzwon i auto jest zwichrowane. Dlatego ucieka.

To czy auto jest proste na dobrej maszynie (Hunter) można w sumie wyczaić. Patrząc po odległościach osi od siebie po obu stronach będzie widać czy gdzieś nie ucieka...

Sam przed kupnem auta sprawdzałem go na Hunterze i precyzyjnie można było sprawdzić odległość osi, rozstaw kół i kilka innych parametrów.

Opublikowano

No dobra sprawdzałeś i jakie były efekty było proste czy uciekało ? Chodzi mi o to czy kupiłeś z tak zwaną ukrytą wadą , a czy coś się stało potem czyli jakaś wpadka np.w dziurę ?

Opublikowano

No dobra sprawdzałeś i jakie były efekty było proste czy uciekało ? Chodzi mi o to czy kupiłeś z tak zwaną ukrytą wadą , a czy coś się stało potem czyli jakaś wpadka np.w dziurę ?

To które sprawdzałem było proste i kupiłem. Tydzień temu byłem profilaktycznie na kontroli zbieżności i wyniki pokryły się z tymi sprzed zakupu (inne stacja, również maszyna Huntera).

Tylko jakie znaczenie w tym wszystkim ma mój przypadek? :-)

Opublikowano

Chodzi o lekkie zużycie tulejek wachacza, bo na pewno nie są mocno wybite. Tak jak już pisałem opony nowe, auto jest proste - sprawdzone. Ściągało od początku, myślałem, że wymiana opon wystarczy tym barszej, że w prawej był spory gwóźdź.

Opublikowano

Miałem podobny problem, okazało się że końcówka drążka była na pałę wrzucona. Wymierzyli mi chłopaki, ustawili geo i było ok;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...