pawelodz Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Cześć koledzy, Niedawno kupiłem B8 Avant. Auto było sprawdzone w ASO przed kupnem. Przy jeździe próbnej ściągało na prawo. Chłopaki w ASO stwierdzili, że to wina opon (sparciałe gumy). Oczywiście sprawdzili ciśnienie i zawieszenie. Audi miało jedną małą szkodę na prawym tylnym błotniku. Po wymiane opon na nowe Dunlop 205 60 16 problem pozostał. Pojechałem na geometrie, mechanik stwierdził, że kąty są dobre (leciutkie odchyłki w granicach normy), zero przekoszenia i sprawdził jesze raz zawieszenie: wszystko ok. Auto dalej zjeżdża na prawo. Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Edytowane 15 Lipca 2015 przez pawelodz
jacek70 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Sprawdź końcówki drążka może krzywy? Wahacze też pooglądaj. A co mówi diagnosta jak mówisz mu że ściąga. Nowe gumy , ciśnienie ok to zostaje tylko zawias a to jego broszka.
pawelodz Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Dianosta twierdzi, że zawieszenie jest ok. A czy lekkie zużycie może powodować takie problemy?
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Lekkie zużycie czego? Opon, zawieszenia bo nie kumam. Jeśli zawieszenie jest ok to może był kiedyś dzwon i auto jest zwichrowane. Dlatego ucieka.
azure Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Lekkie zużycie czego? Opon, zawieszenia bo nie kumam. Jeśli zawieszenie jest ok to może był kiedyś dzwon i auto jest zwichrowane. Dlatego ucieka. To czy auto jest proste na dobrej maszynie (Hunter) można w sumie wyczaić. Patrząc po odległościach osi od siebie po obu stronach będzie widać czy gdzieś nie ucieka... Sam przed kupnem auta sprawdzałem go na Hunterze i precyzyjnie można było sprawdzić odległość osi, rozstaw kół i kilka innych parametrów.
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 No dobra sprawdzałeś i jakie były efekty było proste czy uciekało ? Chodzi mi o to czy kupiłeś z tak zwaną ukrytą wadą , a czy coś się stało potem czyli jakaś wpadka np.w dziurę ?
azure Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 No dobra sprawdzałeś i jakie były efekty było proste czy uciekało ? Chodzi mi o to czy kupiłeś z tak zwaną ukrytą wadą , a czy coś się stało potem czyli jakaś wpadka np.w dziurę ? To które sprawdzałem było proste i kupiłem. Tydzień temu byłem profilaktycznie na kontroli zbieżności i wyniki pokryły się z tymi sprzed zakupu (inne stacja, również maszyna Huntera). Tylko jakie znaczenie w tym wszystkim ma mój przypadek? :-)
pawelodz Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Chodzi o lekkie zużycie tulejek wachacza, bo na pewno nie są mocno wybite. Tak jak już pisałem opony nowe, auto jest proste - sprawdzone. Ściągało od początku, myślałem, że wymiana opon wystarczy tym barszej, że w prawej był spory gwóźdź.
Janis Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Miałem podobny problem, okazało się że końcówka drążka była na pałę wrzucona. Wymierzyli mi chłopaki, ustawili geo i było ok;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się