Przemek Radzikowski 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Witam, posiadam Audi A4 jak w temacie , auto gdy jest zimne pali bezproblemowo gdy się rozgrzeje i wskazówka temperatury cieczy wskazuje 90 stopni zaczynają się cyrki. Auto nie chce odpalić trzeba długo kręcić rozrusznikiem i po chwili odpala , była wymieniona pompa w baku , teraz odebrałem auto z warsztatu po wymianie uszczelek na wtryskiwaczach (chyba dobrze napisałem ) i dalej jest to samo. Wymieniona była chłodnicza paliwa , na komputerze zero błędów ... może macie jakaś rade bo już nie bardzo chce pogrążać się w jeszcze większe koszta. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc i dobra rade. Pozdrawiam Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Pewnie paliwo się cofa, jakiś zaworek, może np w okolicach baku nie domaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xork 1 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 ajm nie ma pompy w baku , co sie może zepsuć w chłodnicy paliwa? od czego sie zaczeło czy nie przypadkiem od naprawy czegoś innego? Uklad chłodzenia paliwa sprawdziłbym, czy własciwie wężyki są podpięte. i czy działą pompka elektryczna. Sprawdz jaka temperature ma paliwo gdy temp.płynu chłodzącego osiagnie to 90C . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Pompy paliwa w baku nie mają VP zaś PD mają. Kolego do sprawdzenia jest kąt synchronizacji rozrządu,poczytaj sobie o tym to bedziesz wiedział,niestety bez kompa ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xork 1 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) to mam wyjatkowego ajm'a bez pompy w baku wg " 1.9-Liter TDI Enginewith Pump Injection(Pumpe Düse)Design and Function" paliwo zasysane jest przez "tandem pompe" pompa paliwa umieszczona bezposrednio za vacum pompą. No chyba ze ajm nie jest PD ... Edytowane 18 Lipca 2015 przez xork Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 W moim ajm jest pompa w baku. Podejrzewam że większość a4 w ajm takową posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Tak jak kolega wczesniej napisał silniki PD maja pompy w baku. Zrób logi statyczne najpierw zrób wszystkie grupy na zimnym silniku, nastepnie rozgrzej go do 90C i zrób je ponownie, grupy które mnie interesują :000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 wszystkie grupy loguj oddzielnie i nie dotykaj gazu, logi wstaw na vaglog.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Radzikowski 0 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam, jestem umówiony na wizytę u mechanika na podpięcie pod komputer , nasuwa mi się tak myśl może to niedorzeczne co powiem ale : kiedy rano wsiadam do samochodu i przekręcam zapłon , słychać wyraźnie ta pompkę w baku tak jakby zasysała paliwo a gdy silnik jest rozgrzany już jej nie słychać tak wyraźnie wręcz jak by nie działała. Gdy silnik trochę ostygnie i wskazówka temperatury cieczy spadnie powiedzmy na 60 stopni auto pali , kolega zasugerował mi żeby odpiąć ten czujnik i sprawdzić czy będzie odpalało normalnie niestety nic to nie dało. Po wizycie u mechanika postaram się opisać to co zdiagnozował ... Pozdrawiam Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 albo czujnik temp albo uszczelnienia pd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Radzikowski 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 albo czujnik temp albo uszczelnienia pd co jest to "pd" ? dzisiaj tez usłyszałem teorie o pękniętej głowicy... czujnik temp. ten z tylu silnika kolo grodzi był wymieniany (zielony kolor) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Pompowyryski to PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Widze ze jestes zielony więc troche ci pomoge. Procedura sprawdzenia czujnika temp cieczy vagiem: G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach:01-Engine: 007;17-Instruments: 003.pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej.1. pomiar na zimnym silnku*.*najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika.a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie.jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62.temperatury należy zanotować.b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2.wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a.jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku.a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury płynu chłodzącego [G62] - zazwyczaj poz. 4.temperaturę należy zanotować.b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - sprawdzamy odczyt z G2 - powinien być niemal identyczny jak ten z pkt. 2a.jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat.jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą]. Nastepnie zrób logi statyczne czyli na postoju na rozgrzanym silniku nie dotykając gazu, kazda grupe loguj ok 5-10s i oczywiscie kazda oddzielnie, interesują nas grupy 3,4,7,13,18,23. Jak to zrobisz zobaczymy czy wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klon58de 0 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 hmmm.... sprawdzić czujnik obrotów wału jak bedzie podpięty pod kompa. Niby takie nic ale też moze nie latać na rozgrzanym silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzbanbury 0 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Jak sugeruje sprawdzic kat wtrysku jesli masz dostep do vaga powinien byc ok 49-51 o ile sie ie myle. Widzialem tez na kilku forach ze przy problemie z cie plym silnikiem trzeba mu podniesc dawke paliwa startowa. Jesli sie myle niech ktos poprawi. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) W tym silniku nie ustawia się kąta wtrysku:) ustawia sie synchronizację wałka rozrządu Edytowane 29 Lipca 2015 przez machina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzbanbury 0 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Ale wtopa :-) hehe dobrze ze ktos czuwa :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, w silnikach na pompkach wałek synchro. A w silnikach na wtryskach ustawia się kąt wtrysku przez przestawienie pompy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się