leito Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam. Tak jak w temacie jakiś czas temu zauwazylem większe zużycie tarczy od strony pasażera. Po zakończeniu jazdy zacisk był dużo cieplejszy niż od strony kierowcy. Rok temu były wymieniane klocki i tarcze prowadnice wyczyszczone i przesmarowane. Ostatnio rozebralem hamulce ciężko było wyjąć jarzmo z zacisku. Kupiłem prowadnice z gumkami prowadzącymi na obie strony. Po wymianie zacisk lekko poruszał się w jarzmie. Klocki nie klinuja się w prowadnicach jarzma. Tłoczki po obu stronach wciskają się z podobną siłą za pomocą przyrządu. Hamulce działają równo nie ściąga samochodu podczas jazdy. Miał ktoś podobny problem?
Homiczek Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 iężko było wyjąć jarzmo z zacisku chyba na odwrót chciałeś napisać ? a co z płynem ? bo może już zgnuśniał i stąd ta nierównomierność albo jeździsz na krawędzi i często się ESP załącza - hamując pojedynczo jedno koło
Robero321 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Możliwe że masz jakiś syf w przewodzie który cześciowo zmiejsza prześwit przepływu płynu w przewodzie i tłoczek podczas pracy nie wraca tak jak powinien. Na jakimś zestawie hebli tak miałem i też na prawym. Moze też być coś z przewodem zagnieciony lub coś w tym rodzaju popatrz ewentualnie wymień elastyczny a z metalowego zlej troche plynu lub wymień caly tylko nie dopuść do zapowietrzenia pompy
leito Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 Możliwe, ze odwrotnie napisałem. Płynu nie wymieniałem. Po podłączeniu Vaga miałem błędy odnośnie dwóch czujników ABS, ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Ja nie mam ESP, jest jedynie EDS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się