Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nieprawidłowy kąt wtrysku paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podobno mam zły kąt wtrysku paliwa . Silnik ciezko pracuje .Mechanika mam umówionego na wtorek i czy smiało moge do wtorku jeżdzic bez żadnych konsekwencji?

Opublikowano

podobno mam zły kąt wtrysku paliwa . Silnik ciezko pracuje .Mechanika mam umówionego na wtorek i czy smiało moge do wtorku jeżdzic bez żadnych konsekwencji?

co sie dzieje i skad wiesz ze jest zły.....

Opublikowano

w sumie nic sie nie dzieje .rano ładnie pali , nie kopci , tylko dzwiek silnika nie podoba sie MAGICZNEMU mechanikowi . auto kupiłem 4 dni temu i po prostu jestem przewrażliwiony .

Opublikowano

jak rano pali ładnie to kąt wtrysku zapewne jest git....

logi by wiecej powiedzialy....

Opublikowano

fakt faktem pasek rolka i wszystkie płyny są do wymiany i może przez to silnik chdzi twardo .Acha tak przy okazji , jestem nowy i czy oznaczenie B5 AFN napisałem dobrze ........ moje autko to AUDI A4 1.9 TDI 1997 r. automatyczna skrzynia biegów 110 KM

Opublikowano

B5 AFN napisałem dobrze

to ja napisałem... a ty masz w profilu zle bo masz AFNa nie AVG

Opublikowano

serdeczne dzieki ,troche sie kręce , mysle ze mi to przejdzie !!! hahahahahah[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 13:17_________________________________________________jezeli chodzi o logi (tzn kody błedów) nie wiem czy o to chodzi ..... to wyszło mi bład 00550-kontrola startu wtrysku i 00575-czujnik cisnienia w rurze rozgałezien...

Opublikowano

serdeczne dzieki.pozdrawiam[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 20:06_________________________________________________problem rozwiązany u mechanika . miałem kąt wtrysku przestawiony o 3 stopnie . Teraz wszystko gra .

Opublikowano

fajnie by było jakbys pokazał 00BS zebysmy mieli jakis podgląd i ty zebys wiedzial ze napewno juz jest git :wink4:

Opublikowano

jak dawałem autko mechanikowi to mu nic nie wspominałem o złym kącie wtrysku , bo auto szło ogólnie na wymiane pasków i płynów . na koniec roboty sam mi o tym powiedzial ze kąt wtrysku był przestawiony. udokumętowania nie mam , ale róznice słysze

Opublikowano

ile zapłaciłeś za ustawienie tego wtrysku?

Opublikowano

100 zł

przeciez nic nie powinienes zaplacic.

skoro miales wymieniany m.in. pasek rozrzadu, regulacja kata wtrysku jest juz zawarta w usludze wymiany paska :cool1:

Opublikowano

widocznie mnie wychu......... , ale i tak spoko bo autko chodzi jak trzeba.nastepnym razem bede ostrozniejszy. tzn najpierw cena potem robota , a tym razem było na odwrót DOBRZE JEST JAK JEST. to jest moje pierwsze auto i człowiek za niewiedze musi płacic .nastepnym razem bedzie lepiej.

Opublikowano

Witam skoro mowa o AFN no to się podłączę otóż niedawno ustawiałem kąt wtrysku no i ustawiłem sobie tak jak widać na załączniku 49* no i mam pytanie dlaczego na skali wyświetla mi 49* / 138* z tego co kojarzę to jest temperatura ale niech mi ktoś powie czego to jest temperatura i dlaczego wyświetla mi aż 138* :/

Padł mi jakiś czujnik czy coś nie tak zrobiłem??

Oczywiście posiadam AFN 110KM 97r

http://img543.imageshack.us/img543/1536/k261twtrysku.jpg

k261twtrysku.jpg

Opublikowano

jesli dobrze pamiętam jest to temperatura paliwa, jak się mylę niche ktoś mnie poprawi

Opublikowano

49 czy 51 to różnica widoczna tylko na kompie, w czasie użytkowanie nie zauważysz najmniejszej róznicy

Opublikowano

temp paliwa w logu 000 jest podawana w skali 0-255 a nie w stopniach C, temp przemnożoną na stopnie masz w logu 007, masz kąt prawidłowo ustawiony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...