barlit177 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Mam grzechoty w silniku po dodaniu gazu. na wolnych obrptach jest ok. zauwazylem tez ze roznie reaguje na pedal gazu. raz ciagnie w miare fajnie a nie raz tak jak by ja troche zamuliło i pozniej rusza dopiero. Co to moze byc? https://www.youtube.com/watch?v=0Mjpks4gCvQ Edytowane 27 Lipca 2015 przez barlit177
Gutterman Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Kolektor dolotowy, w srodku sa klapki ktore własnie tak klepia, jak bys odłaczył wezyk podcisnienia od gruszki na kolektorze to powino przestac
barlit177 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 A moglys podlas jakies foto co odlaczyc? Specjalista od silnikow nie jestem i nie chciałbym czegos popsuć ;-) da się to jakos naprawić?
Gutterman Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) http://www.directupload.net/file/d/4084/quxrtzug_jpg.htm Jak odłaczysz kostke od tej gruszki to powinno przestac. Czy da sie naprawic? Przez wymiane kolektora, ktory jest drogi, a uzywany nie da pewnosci ze nie bedzie taki sam. U mnie samo sie zepsuło i samo sie naprawiło wiec nic wiecej nie pomoge. Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Gutterman
nike166 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ta gruszka jest wymienna i da się to odkręcić i te klapki wyjąć, robiłem to ale nic konkretnego nie pomogło raczej.
barlit177 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 A jak odlacze ten kabel i odpalę silnik żeby sprawdzić to nic się nie stanie z silnikiem? W sensie czy nic sie nie popsuje? Faktycznie sprawdziłem i to od tego ;-) i teraz mam takie pytanie. Jak mogę to naprawić? I co ewentualnie moze sie poprawic jak to zrobie poza denerwujacym grzochotaniem? ;-)
viruslu63 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Podłączam się pod pytanie, mnie też drażnią dźwięki dochodzące z dolotu... Jak to naprawić? Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
Gutterman Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Jedyna opcja to wymiana kolektora
viruslu63 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Ok, wymiana całego kolektora... Ale co z tą gruszką przy kolektorze się mogło stać, że tak stuka na obrotach? Z AHL-a od np: passata podejdzie kolektor?
Gutterman Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Nie z samą gruszka tylko z klapkami w kolektorze
woytazz Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) W większość przypadków za wadliwe działanie (jeśli "wajcha" ruszającą klapkami jest cala) odpowiedzialna jest membrana w tej gruszce Edytowane 11 Września 2015 przez woytazz
barlit177 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 ja swoja sprzedałem więc mnie już nie drażni. teraz szukam a6 c5 2.4-2.8 manual sedan? Może coś ktoś wie?
Kejsi Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Co wy gadacie, nie grzechocze żadna Gruszka, membrana tylko klapy, wystarczy ta cała gruszke z membrana wyjąć jak to nazywacie i wyjąć klapy z kolektora, tam jest jeden taki plastik który wydłuża kolektor ssący w zależności od obrotów i takie pierścienie które usstywniaja te klapy żeby właśnie nie klepały, wystarczy wyjąć i rozgiac i trochę pobawic się w mechanika kaskadera xd jutro wstawię zdjęcia jak to zrobiłem :-D W weekend nawał pracy.. Edytowane 1 Października 2015 przez Kejsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się