BoskiMario Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2015 Witam Jestem po wymianie dwumasy i kompletu sprzęgla. Wszystkie drgania ustały, teraz jest naprawde przyjemnie. U mnie dwumas nic nie tłukł i nie stukał. Auto drżało, a przy obrotach w zakresie 1200 pojawialy sie dodatkowe wibrace. Dodam jeszcze, ze na sprzegle przy wyzszych obrotach wyczuwalna byla tarka. Pozdrawiam
mara4 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zapchany Katalizator przyczyną wypadania zapłonu
BoskiMario Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 No właśnie całkiem możliwe że kat też już przypchany. Na razie sondy nie pokazują niczego niepokojącego, chyba, że coś żle mierze
hiubik Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Podepnę się pod temat, mam te same objawy 1800-2000 obr/MN czuc takie dziwne drgania, ale tylko i wyłącznie w tym zakresie, świece nowe przewody zapłonowe nowe, ale mi prawa druga sonda siada, albo tez jest już zapchany kat. Ktoś wycinał już katy z tym silnikiem ? Podobno można wyłączyć katy w ecu, czy to prawda ? jeśli tak, co do tego jest potrzebne ?
soul87 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Może to dwumas? Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
hiubik Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Ciezko mi powiedziec, mam akurat Multitronica.
soul87 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 To nie zmienia postaci rzeczy. Masz tam dwumas
hiubik Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Tak wiem że mam, ale o ile z ręczną skrzynią jest możliwość sprawdzenia dwumasu, o tyle z multi jest już gorzej
caliberrr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam. Ktos rozwiązał problem z wypadajacymi zapłonami?
Kruk_89 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 to nie ma jednego rozwiązania każdy może mieć z innej przyczyny.
caliberrr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Na wolnych obrotach wywala czasami na trzecim cylindrze. Świece świeżo wymienione na nowe. Zamieniałem przewody, bez zmian.
caliberrr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nie ma checka, czuc ruch kabiny przy wypadaniu, na vagu sprawdzałem w blokach 14,15,16.
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 to się nie da tego tak wprost zdiagnozować może ci styki nie łączą jak u mnie to było, a może gniazda zaworów się zużyły i głowice do remontu, ale to raczej lpg je wykańcza a ty jeździsz na benie. ile masz wypadań np na 1min? to tylko na 3 garze ci wypada tak?
Banan Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Sprawdził bym jeszcze wtryskiwacz beznzynowy na tym cylindrze.
caliberrr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Mam tez instalacje lpg. To samo jest na pb i na lpg. Nie sa to regularne wypadania, czasami zero a nieraz z kilkanascie na min. Wiekszość jest na trzecim ale i od wielkiego dzwonu pokaze na dwojce. O jakich stykach mowisz?
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 kostka którą się wpina do wtrysku często nie łączą tym bardziej że masz lpg to ktoś ci zrobił bałagan z kablami PS. popraw profil w takim razie
caliberrr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 http://www.fotosik.pl/zdjecie/8cfdc70b3a387d4a Zaraz poprawimy:) Mozesz mi powiedziec od czego jest ten zgrubiony przewod nad pokrywa zaworow?
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 jeżeli myślę o tym o który ci chodzi to zapewne od cieczy chłodzącej. a po co ci to wiedzieć? nie chodzi ci czasem o to że drga cały czas 1
caliberrr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Od spodu tego weża są krople oleju, jest chyba nieszczelny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się