Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[2.4 BDV] Drgania silnika / karoserii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem po wymianie dwumasy i kompletu sprzęgla. Wszystkie drgania ustały, teraz jest naprawde przyjemnie. U mnie dwumas nic nie tłukł i nie stukał. Auto drżało, a przy obrotach w zakresie 1200 pojawialy sie dodatkowe wibrace. Dodam jeszcze, ze na sprzegle przy wyzszych obrotach wyczuwalna byla tarka. Pozdrawiam

Opublikowano

Zapchany Katalizator przyczyną wypadania zapłonu

Opublikowano

No właśnie całkiem możliwe że kat też już przypchany. Na razie sondy nie pokazują niczego niepokojącego, chyba, że coś żle mierze :)

Opublikowano

Podepnę się pod temat, mam te same objawy 1800-2000 obr/MN czuc takie dziwne drgania, ale tylko i wyłącznie w tym zakresie, świece nowe przewody zapłonowe nowe, ale mi prawa druga sonda siada, albo tez jest już zapchany kat.

Ktoś wycinał już katy z tym silnikiem ? Podobno można wyłączyć katy w ecu, czy to prawda ? jeśli tak, co do tego jest potrzebne ?

Opublikowano (edytowane)

Może to dwumas?

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Ciezko mi powiedziec, mam akurat Multitronica.

Opublikowano

To nie zmienia postaci rzeczy. Masz tam dwumas

Opublikowano

Tak wiem że mam, ale o ile z ręczną skrzynią jest możliwość sprawdzenia dwumasu, o tyle z multi jest już gorzej

Opublikowano

Witam.

Ktos rozwiązał problem z wypadajacymi zapłonami?

Opublikowano

:dontknow: to nie ma jednego rozwiązania każdy może mieć z innej przyczyny.

Opublikowano

Na wolnych obrotach wywala czasami na trzecim cylindrze. Świece świeżo wymienione na nowe. Zamieniałem przewody, bez zmian.

Opublikowano

cheka masz przy tym wypadaniu?

Opublikowano

Nie ma checka, czuc ruch kabiny przy wypadaniu, na vagu sprawdzałem w blokach 14,15,16.

Opublikowano

to się nie da tego tak wprost zdiagnozować może ci styki nie łączą jak u mnie to było, a może gniazda zaworów się zużyły i głowice do remontu, ale to raczej lpg je wykańcza a ty jeździsz na benie. ile masz wypadań np na 1min? to tylko na 3 garze ci wypada tak?

Opublikowano

Sprawdził bym jeszcze wtryskiwacz beznzynowy na tym cylindrze.

Opublikowano

Mam tez instalacje lpg. To samo jest na pb i na lpg. Nie sa to regularne wypadania, czasami zero a nieraz z kilkanascie na min.

Wiekszość jest na trzecim ale i od wielkiego dzwonu pokaze na dwojce.

O jakich stykach mowisz?

Opublikowano

kostka którą się wpina do wtrysku często nie łączą tym bardziej że masz lpg to ktoś ci zrobił bałagan z kablami

PS. popraw profil w takim razie :exclamation:

Opublikowano

jeżeli myślę o tym o który ci chodzi to zapewne od cieczy chłodzącej. a po co ci to wiedzieć? nie chodzi ci czasem o to że drga cały czas :eusathink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Od spodu tego weża są krople oleju, jest chyba nieszczelny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...