Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czasem muli powyżej 3 tysięcy, ale nie zawsze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tematów podobnych była masa. Ale dokładnie takiego samego nie spotkałem i być może komuś się to przyda.

Problem polega na tym, że auto powyżej 3 tysięcy obrotów często jest zmulone i praktycznie nie ciągnie mimo gazu w podłodze. Pytanie co to może być? Turbina była regenerowana rok temu i czasem autko pięknie ciągnie... Czy może być to zawór n75?

Wiem, że to troche wróżenie z fusów ale chciałym mniejwięcej określić co to może być? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Zrób logi, przyczyn może być wiele.

Opublikowano

Postaram się zrobić logi...

Czy ten zawór n75 gdyby był walnięty to auto zawsze by było zmulone? U mnie czasem autko ładnie się zbiera, ale np. na autostradzie ciężko się rozpędzić powyżej 150km/h a rozpędzanie auta od 120km/h w góre trwa nienaturalnie długo.

Opublikowano

a jak można sprawdzić zawór n75 czy jest sprawny w 100% ? bo ta podmiana z egr się nie opłaca bo mi się to robi może z raz na tydzień.

bo turbo miałem czyszczone autko targa ładnie a czasami zdarzy się ze wpada błąd z przeładowania

a mechanik na chwile podłączył komputer przegazowywał auto i mówił że najprawdopodobniej n75 nie nadąża z ciśnieniem i czasami przeładowuje

Opublikowano

Pojechałem autem w trase na Słowacje, razem ok 300km. Po przegonieniu auta zauważyłem poprawę, auto ładnie idzie nawet do 3,5-3,7 tys. obrotów ale potem przytyka go i raczej nie przyślpiesza. Miał ktoś z was podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Nie chce narazie ryzykować z rozbieraniem zaworu n75, jeśli to może być np. to "zapiekanie sie kierownic" turbiny bądź coś innego?

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Pomysł jest jeden: zrób logi i załóż temat w odpowiednim do tego dziale.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a mam takie pytanie czy

kierownice jak sie troszke klinują to pomoże im coś jak autko pochodzi mi w grupie 011 w BS ??

Opublikowano

a powiedz mi jeszcze duża jest różnica w tym jak bym sam wyczyścił łopatki a dał do zakładu regenerującego na czyszczenie ?

Opublikowano (edytowane)

Różnica jest taka że czyszcząc sam:

-nadenerwujesz się ze śrubami które są umęczone od temperatury oraz korozji, przez to łatwo się obrabiają (bez porządnych kluczy nie podchodź)

- zaoszczędzisz którąś tam stówkę

- powierzchnię na krążku w którym są łopatki możesz spolerować i nagar tak się nie nawarstwia -> wystarczy zwykła wiertarka albo "akku" i końcówka z miękkiego drutu na trzpieniu (sam tym sposobem czyściłem swoją suszarkę i poszło szybko i bezboleśnie) a na końcu papier ścierny.

- wywalić przy okazji katalizator (wytłuc go z puszki) to pozwoli turbinie "odetchnąć" i nie będzie się tak zapychać nagarem, kolejnym aspektem to świst turbiny który będzie głośniejszy :)

Oddając auto do mechanika lub zakładu w którym regenerują turbiny to:

- nie ubrudzisz się i nie będziesz się denerwował przy jej demontażu

- musisz zapłacić -> oczywista oczywistość :decayed:

- wszystkie elementy zostaną wypiaskowane a co za tym idzie w materiale zostaną zrobione "mikro" nierówności, które nagar chętnie uzupełni :wink:

Gdybyś sam sie podjął czyszczenia to tutaj masz tutorial: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199

Jakbyś miał problem z rozpołowieniem "strony gorącej" turbiny to pisz bo mam dość skuteczny sposób jej rozpoławiania, ja i kilka osób z forum zrobiły jak napisałem i bez żadnych większych problemów rozpołowiły turbinę.

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...