Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 tak ma byc podlaczone podcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wloczykij555 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 U mnie wygląda to zupełnie inaczej. Mam o jeden wąż ciśnieniowy więcej oraz elektrozawór w zupełni innym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcio86 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja mam identycznie i wszystko hula.... Na zdjęciu są widoczne dwa przewody podciśnienia tylko jeden jest schowany bardziej.... 3 przewodów się chyba nie bardzo da tam wpiąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja mam identycznie i wszystko hula.... Na zdjęciu są widoczne dwa przewody podciśnienia tylko jeden jest schowany bardziej.... 3 przewodów się chyba nie bardzo da tam wpiąć... wloczykij ma adr'a inna, gruszke, inny elektrozawor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wloczykij555 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Przymierzam się do montażu tych klapek ale trochę nie wiem jak ten wąż wody ściągnąć. Tam jest jakaś inna obejma na końcu - jak to ściągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cazki do sciagania obejmy, te dzyndzle co wystaja musisz mocno nacisnac i schodzi jak guma z uja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Szydlik Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam mam pytanie czy ktoś z was usunął całe te ustrojstwo zaślepił kolektor i wężyk ciśnieniowy do gruszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Nie. To bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat2 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam na sprzedaż taki kompletny kolektor. Kupiłem silnik ADR i razem z nim był właśnie ten kolektor. A ja mam ten starszego typu bez zmiennej długości. wszystko tam działa elektrozawory i gruszka jest ok sam sprawdzałem. Cena do negocjacji http://olx.pl/oferta/kolektor-ssacy-1-8-adr-apt-CID5-IDdkOu5.html Myślałem założyć to u siebie ale nie mam tego gdzie podłączyć a i też nie wiem czy w porównaniu z moim zwykłym była by jakaś odczuwalna różnica. Ktoś robił już coś takiego ? Orientuje się ktoś czy kolektor metalowy pasuje zamiennie zamiast kolektora takiego czarnego plastikowego ? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez mat2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wloczykij555 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Udało mi się zamontować te klapki. Niestety po odpaleniu siłownik znowu przeskakiwał na skrajną pozycję i się nie ruszał. Coś mnie tknęło i wypiąłem jeden z wężyków podciśnienia. EUREKA - zaczął działać normalnie. Zdębiałem trochę bo przecież ten wężyk nie był tam dla hecy. Tak czy siak zakleiłem go taśmą izolacyjcną i zostawiłem jeden króciec elektrozaworu otwarty. Klapki się przekręcają aż miło ale muszę wydedukować po kiego grzyba tam ten wężyk. Żeby przeprowadzić operację musiałem odpiąć wąż wody, tak jak mówił uszolek. Trochę płynu mi zleciało więc dolałem. Domyślam się jednak, że w układzie powstał bąbel powietrzny. Muszę to jakoś odpowietrzyć czy "samo się zrobi"? Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Wloczykij555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ja nic nie odpowietrzalem i jest si nic sie nie grzeje, pojezdzisz wlaczysz dmuchawe samo sie odpowietrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Szydlik Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Witam ogólnie to już poradziłem sobie z ta gruszka ale dalej na ssaniu ma nie równe obroty i podczas jazdy nie równo przyspiesza ogólnie silniczek po remoncie na kompie nic nie wykrywa przeplywke czyściłem wszystkie wężyki pod ciśnieniowe sprawdziłem hmm dziwna sprawa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szustek Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam mam pytanie czy jest jaki zestaw uszczelek do tej gruszki kolektora gdyż na pracującym silniku wyraźnie słychać jak jest zasysane lewe powietrze do kolektora ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_nsz Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Od dłuższego czasu miałem problemy z gruszką. Analizowałem powyższy temat i temat związany z silnikiem 2.0ALT. I mam dwa spostrzeżenia, które można odebrać za herezje niepodparte o dowody naukowe jednak może ktoś się skusi na własną odpowiedzialność . 1. Ominięcie gruszki jest możliwe i nic złego się nie dzieje z silnikiem tzn. odpala, pracuje równo, jeździ, nie wyskakują błędy. Wyciągamy sprężynę z gruszki, zaciągamy opaską zaciskową (trytką) pozycję otwartą dla klap kolektora, zaślepiamy przewód podciśnienia zaworka elektromagnetycznego idącego do "gruszki, koniec". 2. Aby się pozbyć całkowicie problemów z klapami i gruszką można zainstalować kolektor ssący z silnika ADR o oznaczeniu 058133206D. Wszystko pasuje p&p, oczywiście należy pamiętać aby zostawić podłączony zaworek elektromagnetyczny. Silnik pracuje równo, nie wyskakują błędy, jest znacznie żywszy od 0-100. Jestem w fazie testowania tego zestawienia. Obecnie negatywnych stron tej zmiany nie znalazłem. Witam panowie.A jak taka zmiana kolektora ssącego ma się do A6??Motor ten sam biedne 125 koni.Po obrazkach wnioskuję że zespół regulacji napędu tak samo u mnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor1990dzn Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 panowie gruszka z alt podchodzi do arg?? panowie gruszka z alt podchodzi do arg?? z tego co widzialem to jest to ten sam kolektor... pytam zeby sie upewnic U mnie jesli chodzi o ta gruszkę zmieniłem. Audi 4b6 ale ona ma pęknięte oczko i nie ciągnie choć jesli przesuwam ramieniem to słychać ta gumę z gruchy ale jeszcze zastanawiam sie czy czasem nie jest to wina tez zaworka czy on aby napewno chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 mam silnik apt, czy podejdzie gruszka z jakiegoś innego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekf0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Może ktoś pomoże w doborze węży podciśnienia do gruszki? Mam urwane cięgienko ale przy gazowaniu nawet się ono nie porusza więc wnioskuję że oprócz pęknięcia cięgna mam walnięte węże albo membranę na gruszce? Nie mam chwilowo samochodu pod ręką a nigdzie nie mogę trafić naprawionej gruchy na sprzedaż... Samo cięgno jestem w stanie naprawić ale widzę, że u mnie jest dodatkowy problem - wężę albo membrana. Jeśli membrana to grucha do wywalenia ale jeśli węże puszczają powietrze to może uda się uratować. Stąd moje pytanie jakie węże powinienem kupić? Jaka średnica? Jak one są montowane, na wciska wchodzą i tak się trzymają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodu2083 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Dzis montowalem to u siebie. Przewody do podcisnienia 4 - ja akurat dzis to robilem i zalozylem 3.2 ale troche przyciasne sa. Nie ma tam zadych opasek. Zakladasz przedwod i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radexxx Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witam Mam dosyć nietypowy problem z gruszką. Gdy obroty rosną ramię otwiera klapy i natychmiast je zamyka mimo utrzymywania wysokich obrotów. Czy jest to wina elektrozaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Witam Mam dosyć nietypowy problem z gruszką. Gdy obroty rosną ramię otwiera klapy i natychmiast je zamyka mimo utrzymywania wysokich obrotów. Czy jest to wina elektrozaworu? Mikro dziura w membranie w środku gruszki bądź padnięty elektrozawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się