soolek Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 ja do PL będe musiał prawdopodobnie na moich "kapciach zajechać w grudniu" i stąd moje pytanie.. ma ktoś odśnieżarkę do wynajęcia? :gwizdanie: Wystarczy pierwsza lepsza dokładka do zderzaka i masz już pług
FAFAL Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Panowie ale po co? Przecież nasze autostrady są dokładnie odśnieżane przez zawsze dobrze przygotowanych drogowców, którym żadne śniegi nie są straszne
SoMeS Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Panowie ale po co? Przecież nasze autostrady są dokładnie odśnieżane przez zawsze dobrze przygotowanych drogowców, którym żadne śniegi nie są straszne :polew: już chyba bardziej pewna będzie dokładka
KENOiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 miałem założyć 2tyg tamu ale, że się pogoda poprawiła więc dopiero dziś Bridgestone Blizzak 225/45/17
piotreki Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja tez dzisiaj zalozylem dopiero UG 7+ na 15 i mam pytanie jakie dac cisnienie w oponach 195/65/15 Na 16 w letnich mam jak na naklejce we wszystkich po 2,4 bara a tu do tego rozmiaru nie wiem Podpowie ktos?
A-rek Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 jakie dac cisnienie w oponach 195/65/15 2,2 bedzie ok
KENOiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 przyjmuje się, że w zimie zwiększa się o 0,2 bara od zalecanego przez producenta aby skompensować zmiany temperatury zimą
Piechol Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 jakie dac cisnienie w oponach 195/65/15 2,2 bedzie ok to ile do 205/55/16?
KENOiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 jakie dac cisnienie w oponach 195/65/15 2,2 bedzie ok raczej 2,6 jeśli pompuje teraz ponieważ gdy temp. spadnie ciśnienie też spadnie.[br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 21:24_________________________________________________ jakie dac cisnienie w oponach 195/65/15 2,2 bedzie ok to ile do 205/55/16? musisz sprawdzić w instrukcji ile zaleca producent do tej wielkośći i dodać 0,2 tak to się odbywa "Dlaczego kompensacja odbywa się akurat o 0,2 bara? Wynika to z pewnego rodzaju uśrednienia zakresu zimowych wahań temperatury w naszym klimacie."
Piechol Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 raczej 2,6 2,6 do 15" to do 18" ze 4 chyba... [br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 21:29_________________________________________________ musisz sprawdzić w instrukcji ile zaleca producent do tej wielkośći i dodać 0,2 tak to się odbywa ja mam niby 2,2 przód a 2,0 tył ale dałem wszystkie 2,2 i jest ok... nie przesadzajmy... :gwizdanie:
KENOiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 opisałem co i jak wyżej po prostu przeczytaj a ktoś jeździ na 18 w zimę? :gwizdanie: a 2,6 tyczyło się 16 tak na marginesie mój błąd
A-rek Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 2,6 do 15" to do 18" ze 4 chyba... ja mam niby 2,2 przód a 2,0 tył ale dałem wszystkie 2,2 i jest ok... nie przesadzajmy... dokladnie tak a jesli pojezdzisz troszke zima na suchym asfalcie z wiekszymi predkosciami i opony sie juz nagrzeja to co zrobisz z cisnieniem w oponach? bo wiadomo ze cisnienie sie zwiekszy pod wplywem temp.
Piechol Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 opisałem co i jak wyżej po prostu przeczytaj a ktoś jeździ na 18 w zimę? :gwizdanie: a 2,6 tyczyło się 16 tak na marginesie mój błąd np. Somes planuje to jeszcze mi powiedz ile zapakowałeś do swoich zimowych 17" i koniec OT
KENOiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 opisałem co i jak wyżej po prostu przeczytaj a ktoś jeździ na 18 w zimę? :gwizdanie: a 2,6 tyczyło się 16 tak na marginesie mój błąd np. Somes planuje to jeszcze mi powiedz ile zapakowałeś do swoich zimowych 17" i koniec OT podziw dla Somesa jak sprawdze to Ci powiem mi pakował wulkanizator [br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 21:40_________________________________________________ 2,6 do 15" to do 18" ze 4 chyba... ja mam niby 2,2 przód a 2,0 tył ale dałem wszystkie 2,2 i jest ok... nie przesadzajmy... dokladnie tak a jesli pojezdzisz troszke zima na suchym asfalcie z wiekszymi predkosciami i opony sie juz nagrzeja to co zrobisz z cisnieniem w oponach? bo wiadomo ze cisnienie sie zwiekszy pod wplywem temp. zwiększy się dlatego właśnie jakieś mądre głowy wyliczyły że daje się więcej 0,2 bara by skompensować te wszystkie zmiany temp. zewnętrze i wewnętrzne, to nie mój wymysł
Bulczas Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Od wczoraj na zimowych bucikach Conti Winter ts810 205/55 R16, zobaczymy jak sie spisza..
boberek Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 ja tez od środy na zimówkach Kleber Krisalp HP 205/55/16
letallec Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja od poniedziałku na zimoweczkach Dunlop SP WINTERSPORT 3M 205/55/16
jasam Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Już od ponad 2 tygodni śmigam na Firestone 205/60/15 a z letnich swoich i kolegi takie coś sobie do ogródka zrobiłem :oklaski:
Grado Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Zmieniłem w dni tego pierwszego śniegu na zimowe buciki.. Nokian 195/65/R15 PS. Oczywiście w celu pobawienia się na jednym z pól w celu sprawdzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się