diablatko63 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam proszę o pomoc mam bardzo duży problem mianowicie grzeje mi się moje audi stoję przy odpalonym silniku temperatura trzyma 90stopni kiedy rusze dochodzi do 130 grzeje się proszę o pomoc nie wiem jakie są przyczyny obieg w chłodnicy jest olej jest a samochód przy przejechaniu kilkaset metrów rośnie do 130 pomocy!!
kubunia Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Może układ zapowietrzony lub uszczelka pod głowicą puszcza albo niesprawny zaworek w korku. Jak temperatura skoczy to sprawdź węże od chłodnicy czy nie są twarde jak kamień. Płynu nie ubywa?
hak64 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 nie wiem jakie są przyczyny obieg w chłodnicy jest olej jest a samochód przy przejechaniu kilkaset metrów rośnie do 130 pomocy!! Oczekując pomocy najpierw podaj jakieś informacje. Na forum trudno o wróżki i jasnowidzów, a ty nie napisałeś nawet czy poziom płynu chłodniczego jest w normie, czy nie ma wycieków, czy włącza się wentylator chłodnicy, czy wszystkie węże są gorące, a może któryś jest zimny? Bez tych informacji można tylko gdybać na temat przyczyn.
diablatko63 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) nie wiem jakie są przyczyny obieg w chłodnicy jest olej jest a samochód przy przejechaniu kilkaset metrów rośnie do 130 pomocy!! Oczekując pomocy najpierw podaj jakieś informacje. Na forum trudno o wróżki i jasnowidzów, a ty nie napisałeś nawet czy poziom płynu chłodniczego jest w normie, czy nie ma wycieków, czy włącza się wentylator chłodnicy, czy wszystkie węże są gorące, a może któryś jest zimny? Bez tych informacji można tylko gdybać na temat przyczyn. Wszystkie węże są gorące chłodnica też obieg wody jest płyn w chłodnicy może troszkę zeszło ale nie dużo wentylator się włącza normalnie wycieków też nie ma i słyszałem od 4mechanikow że to jednak uszczelka co mnie bardzo zasmucilo bo wydatek to ponad 800 euro węże są miękkie Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez diablatko63
kwiator Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jeżeli węże miękkie, płynu nie ubywa to może czujniczek dokonał żywota.
hak64 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Wszystkie węże są gorące chłodnica też obieg wody jest płyn w chłodnicy może troszkę zeszło ale nie dużo Znowu trzeba pytać. Gdzie zeszło? Wywaliło przez korek, silnik spala płyn, czy płyn dostaje się do oleju!? Dla poprawnej diagnozy wszystko ma znaczenie. Nie chce ci się dokładnie opisać problemu, to odstaw wóz do mechanika i płać za wymianę wszystkiego, co tylko będzie potrafił uzasadnić. słyszałem od 4mechanikow że to jednak uszczelka co mnie bardzo zasmucilo bo wydatek to ponad 800 euro węże są miękkie Węże są miękkie - to nie powinno być objawem przepalonej uszczelki. Jak sprawdzałeś te węże na pracującym , czy wyłączonym silniku? Przepalona uszczelka pod głowicą powoduje, ze ciśnienie spalin dostaje się do układu chłodzenia i gotuje oraz wywala płyn przez korek zbiorniczka wyrównawczego, ale węże są wtedy twarde (ciśnienie spalin). Jeśli takie sprawdzenie zrobisz na wyłączonym silniku, to w układzie nie będzie już ciśnienia i węże będą miękkie.
diablatko63 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Sytuację opisze jeszcze raz przy odpalonym silniku i postoju temperatura silnika ma 90 stopni wentylator się zalancza węże są miękkie przy otwartym korku kiedy dodaje troszkę gazu i ponownie zalaczy się wentylator wywala płyn na zewnątrz przy zamkniętym korku węże są twarde jak odkrecam korek widzę że aż się w zbiorniku wyrownwczym gotuje temperatura rośnie do 130 wtedy jak przejade 200 metrów termostat wymienialem w kwietniu na oryginalny audi samochód nie kopci nie widziałem wody w oleju stan oleju taki jaki był wody w chłodnicy raczej nie ubyło i nie wiem jaką jest przyczyna zagotowania się wody i temperatury 130 może ten opis pomoże w szukaniu przyczyny z góry dziękuje
hak64 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zrób test na obecność CO2 w płynie chłodniczym (nie jest to drogie). To pozwoli wykluczyć, lub potwierdzi uszkodzenie uszczelki pod głowicą, bądź samej głowicy (mikropęknięcia). Nie żebym był upierdliwy, ale przy odpalonym silniku i postoju temperatura silnika ma 90 stopni wentylator się zalancza węże są miękkie przy otwartym korku kiedy dodaje troszkę gazu i ponownie zalaczy się wentylator wywala płyn na zewnątrz przy zamkniętym korku węże są twarde jak odkrecam korek widzę że aż się w zbiorniku wyrownwczym gotuje temperatura rośnie do 130 wtedy jak przejade 200 metrów termostat wymienialem w kwietniu na oryginalny audi W tej treści tylko ty jesteś w stanie ustalić, co autor miał na myśli?! Dla kogoś kto to czyta, brak znaków interpunkcyjnych powoduje, że tekst jest praktycznie niezrozumiały. Sorry kolego, ale nie mam czasu doszukiwać się sensu w twoich postach...
gregor2208 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jezeli uszczelka jest ok to obstawialbym pompe wody... Kiedy byla wymieniana? Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się