Roboform550 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Źle....patrzysz tylko na korekty... Może jestem bardziej wprawiony niż Ty ale tylko okno 33 i linia mnożnika nic więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Źle....patrzysz tylko na korekty... Może jestem bardziej wprawiony niż Ty ale tylko okno 33 i linia mnożnika nic więcej... No na pewno jesteś bardziej wprawiony bo robisz to zawodowo Ja dopiero próbuję. Czyli mam patrzeć tylko na korekty lambda i na ej podstawie później zmodyfikować mnożnik? Kurcze nie bardzo chyba zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Robek to samo mówi co ja Michał podczas jazdy i korekcji mnożnik patrzysz na 33 kanał bo on w danym momencie pokazuje skład mieszanki. A 32 kanał obserwujesz tylko po przejechaniu min 70 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 tak właśnie zrobię... tylko czasu trochę dorwę Witam. Dziś udało się "rozkodować" te moje wtryski. Są to hany czerwone ale mają opcję zmiany/wykręcenia dyszy, czyli takie hany gold z czerwonym napisem, logiem hany i podpisem STAG. Pytanie jest takie czy przy mojej mocy 150KM wykręcić te dysze i zrobić z red green-y czy zostawić z dyszami "wydajność dyszy 2,4mm - od 30 do 40KM na cylinder (1-1,2bar)"? http://www.directupload.net/file/d/4088/eirkf7f3_jpg.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zmienić dysze i będzie lepszy zapas i wtedy wtryskiem nie będą pracować na granicy zapetlone. Będziesz mógł dać wtedy mniejszy mnożnik przyjętym samym ciśnieniu na parowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A nie będzie zalewało go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) nie bedzie :Dtylko trzeba dobrze ustawic mnoznik:D i bedzie git:D Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez tomekb7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 to pewnie w najbliższych dniach spróbuję je wykręcić i zestroić na nowo. Obecnie mapa wygląda tak: http://www.directupload.net/file/d/4091/vvehleyn_jpg.htmale szarpnięcia zdarzają się podczas lekkiego przyspieszania (tak 3-4 razy na 5 km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 moze znikna te szarpniecia jak zmienisz te wtryski bo baredzo wysoki mnoznik jest mask to 1.4 powinno byc. a te szarpniecia sa podczas przyspieszania na 5 biegu cze podczas plynnej jazdy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 nawet podczas płynnego przyspieszania np. po zmianie biegu z 2 na 3 albo wyżej 1/3 wciśniętego pedału gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 i w dolnych pariach obrotow to masz czy w gornych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 w dolnych partiach, tak do 3000 potem jest spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 a na benzynie tez wystepuja te szarpania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie na benzynie nic nie szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 no to trzeba zrobic te wtryski na zielone i potem odnowa kalibracje tak zeby mnoznik byl nie wiekszy niz 1.4 na poczatku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dysze wykręciłem, poszła autokalibracja, mnożnik poszedł sporo w dół. Szarpania do końca nie pozbyłem się zauważyłem że występuje jak dodaje gazu ciągnąc na biegu tak od ok. 1500 obrotów. Jak przyspieszam od 2000 raczej nie zdarzają się szarpnięcia. Mapka po autokalibracji, przejechaniu ok. 10km i lekkiej korekcie mnożnika: http://www.directupload.net/file/d/4092/mhamow3t_jpg.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) no juz lepiej cisnienie wez jeszcze na 1.3 i zzjezdzaj mnoznikem tak zeby zielona pokrywala sie z niebieska mnoiznikiem od 10 ms zjedz mnoznikiem ponizej 1 i patrz na korekt na 33 kanale .o 2ms do 9ms jest jeszcze bogato mozesz dac mnoznik kilka oczek nizej . patrz zeby mapy sie pokrywaly ze soba. michal a co ty za parownik masz tam ? Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez tomekb7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Pracownik Aleks Shark 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Michał sprawdź jeszcze jedna rzecz czy podczas jazdy na 3 przy pełnym bucie nie spada ci ciśnienie na reduktorze. Maksymalny spadek powinien wynosić 0.3 bar. Wiec jeśli masz ustawione 1.3 bara to przy pełnym bucie powinno być maks 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal008 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Było tak że przy max bucie ciśnienie znacznie spadło, ale przy zwykłym dynamicznym przyspieszeniu ciśnienie spada ok 0,2 bara nie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się