oligotech Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Witam Myslalem o wymianie silnika na młodszy. Obecnie mam 2.0 CR CAGA z przebiegiem 270 tys. Jak uważacie czy silnik z 2014 z jakims małym przebiegiem pasuje jako zamiennik do CAGA?
adbur Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Z ciekawości - dlaczego wymieniasz? Dodatkowe pytanie co się psuło ( dwumas, turbo, wtryski...) przez te 270 tys? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
oligotech Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Witam Przy 190 tys padła pompa paliwowa i opiłki zniszczyły cały układ paliwowy( wtryski, zbiornik, itd). Po za tym nie mialem żadnych przygód. Doinwestowalem auto przez 2 lata jak użytkuje( PDC,servotronic, siedzenia, zawieszenie nowe, wydech, kierownica, wnętrze sline, zderzaki przód i tył! Itd). Moje przebiegi to 100000 rocznie wiec stwierdziłem ze czas na nowe serce ktore posłuży mi następne 3 lata pod warunkiem, ze kupie z małym przebiegiem. Zapomniałem dodać, ze mam nowa dwumase. Reasumując nie opłaca sie sprzedawać. Lepiej wymienić silnik i kochać auto dalej.
Michael_1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 A po co wymienia jak nic się nie dzieje?
oligotech Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Bo nie wierze w żywotność powyżej 3000000 km. Znajomy ma 315 tys i samochod stoi u mechanika cały czas.
wrclaguna Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 U mnie kiedys zajechało auto po 370 tys. km az nie mogłem uwiezyc w jakim to było stanie
oligotech Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Moje auto wyglada jak nowe biorąc pod uwagę stan lakieru oraz stan techniczny. Co do silnika mysle ze czas na wymianę. Pomóżcie mi w tej kwestii!
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 czyli sumując, myślicie że obecne 2.0 TDI na CR poprawione nie przejadą bezawaryjnie więcej jak 300k ? mamy w robocie parę 2.0 TDI z przebiegami powyżej 200k i na razie latają jeszcze bez problemów, ale niestety leasing się kończy i będą nowe brane tak się zastanawiam gdzie to "premium" :/ ja rozumiem, że kupując nowe z salonu klient liczony jest max na 60 miesięcy i 200k po czym ma wrócić po nowe, a jak pokazują słupki audi rok do roku sprzedaje coraz więcej nowych, ale nie oszukujmy się audi po 5 latach dalej wygląda świeżo i dobrze i myślę że gro użytkowników mogło by jeździć dalej w teorii "bezawaryjnie" i chwalić markę, bo przecież rynek częsci zamiennych też ma się dobrze i nabija producentom kasę sam rozglądam się za B8 z roczników 2010-2011 z przebiegami ok 200k , bo już mi się B6 znudziło i w grudniu mu strzeli 13 lat , ale jego największa zaleta dalej jest taka że AVF się nie chce popsuć a na blacie mam ponad 290k i nic nie wskazuje by coś się miało dziać w najbliższym czasie...więc nie mam kompletnie ciśnienia na zmianę, choć B8 w Sline wygląda naprawdę świeżo i chętnie bym taką kupił. BTW. nikt na forum nie sprzedaje B8 tylko i wyłącznie z quattro z motorem 2.0 ? 3.0 odpada, bo za dużo jezdze w mieście, a mialem okazję trochę posmigać 3.0 239KM z 2010 w tipie i spalanie jest na poziomie 13-14 ;/ dlatego przy takim spalaniu w mieście lepsze 2.0 TFSI bo spalanie podobne, a wrażenia nie gorsze, może to nie V6 ale ucha nie wkurza, za to na trasy tylko 3.0 tdi pozdro
lukas309 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 do 2.0 tfsi dolicz jeszcze olej ktory musisz przy wiekszych przebiegach nie dolewac tylko tankowac
szuwx Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
adbur Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Z ciekawości- jeździsz autem od nowości lub znasz hustorię auta? Jeśli tak to opisz proszę usterki- zawieszenie , dwumas, turbo, wtryski, opiłki pompy paliwa lub inne- generalnie koszty i przybliżony przebieg przy naprawie usterek.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
szuwx Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Z ciekawości- jeździsz autem od nowości lub znasz hustorię auta? Jeśli tak to opisz proszę usterki- zawieszenie , dwumas, turbo, wtryski, opiłki pompy paliwa lub inne- generalnie koszty i przybliżony przebieg przy naprawie usterek.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Auto kupiłem przy przebiegu 140000, nic poważnego nie było wymieniane wcześniej. Mi padły łożyska przód przy ok. 200000km. Po kolejnych 20 padł czujnik dpf. Tylko u mnie 80% to trasy. Jak dla mnie auto bezobslugowe.Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się