sk8rudex Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Siemka Przymierzam się do wywalenie katalizatora, chcę go wybić i puchę zostawić. Tylko nie wiem co ze środkowym, zostawić, czy wspawać rurkę zamiast niego.. Zależy mi na świstaniu turbiny, nie chcę żeby było za głośno i jakiś wiejskich dźwięków.. Zostawiać środkowy czy wywalać?
goldi Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Nic nie wspawuj wybij ze środka i ciesz sie świstem turbiny wywaliłem wielu klubowiczom katalizatory w ten sposób i nikt nie narzeka
sk8rudex Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Dokładnie, chcę wybić katalizator, tylko nie wiem co zrobić ze środkowym zostawić go czy usunąć? Czy uzyskam jeszcze lepszy dźwięk czy będzie pierdziawa?
jacek70 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Zostaw środkowy , na wywalenie zawsze będzie czas.
sk8rudex Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Chciałbym uzyskać coś takiego jak na filmiku.. W komentarzu napisał, że wywalił tylko środkowy a reszta seria... Super to chodzi..
jacek70 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Metodą prób jest to do osiągnięcia. Nikt Ci nie zagwarantuje takiego dźwięku bo tłumik tłumikowi nie równy.
sk8rudex Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Wiem.. dlatego pytam, żeby zminimalizować ryzyko otrzymania jakiegoś pierdzenia.. chyba zaryzykuje i wytnę środkowy i wydłubie kata.. Środkowy tłumik też można wydłubać? Czy lepiej rurkę wspawać?
jacek70 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Środkowy to nie kat i nic w nim niema do wydłubywania.
sk8rudex Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Dobra jestem po wywaleniu kata (wybity środek) i ani trochę nie równa się z dźwiękiem na filmiku wyżej. Otrzymałem za to delikatnie metaliczny dźwięk, ale nawet mi się to podoba. Dobra do sedna. Powiedźcie mi jak wyrzucić środkowy tłumik, najlepiej jakby pokazał mi ktoś fotkę w jaki sposób ma to zrobione. Będę wdzięczny.
kafarek Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Może to robota końcówek wydechu ?
sk8rudex Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Tak i chromowane dają +15 decybeli.. ;-) czekam na propozycje wywalenia srodkowego ;-) Nabazgrane z BePiony
keicam217 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?
sk8rudex Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?Tak wywalone wszystko, został tylko końcowy. Podjechałem do tłumikarza i ogarnął wszystko.. Uzyskałem dźwięk taki jak na filmiku kilka postów wyżej. Tylko bez kata dochodzi taki metaliczny dźwięk powietrza z wydechu. Wybicie kata polega na wybiciu wkładu katalizatora z tego co się orientuje, jakimś dłutem czy prętem. Zamiast środkowego mam wspawaną rurke i przyspawany kawałek drugiej rurki aby podwiesić to na haczyku seryjnym, aby się nie ruszało i nic nie pękało. Świst słychać po puszczeniu gazu do 2.5 tys obrotow. Reszta brzmi jak całkowita seria, w trasie nic nie jest głośniej. W mieście przy spokojnej jeździe fajnie to słychać.Nabazgrane z BePiony
Lukasz eS. Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Nie chce zakladac nowego watku wiec zapytam tutaj bo jestm w tym kompletnie zielony. Co daje wywalenie katalizatora? Poprawia tylko dzwiek? Na jakiej zasadzie sie to odbywa? Wycina katalizator i spawa do tego rurke?
keicam217 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?Tak wywalone wszystko, został tylko końcowy. Podjechałem do tłumikarza i ogarnął wszystko.. Uzyskałem dźwięk taki jak na filmiku kilka postów wyżej. Tylko bez kata dochodzi taki metaliczny dźwięk powietrza z wydechu. Wybicie kata polega na wybiciu wkładu katalizatora z tego co się orientuje, jakimś dłutem czy prętem. Zamiast środkowego mam wspawaną rurke i przyspawany kawałek drugiej rurki aby podwiesić to na haczyku seryjnym, aby się nie ruszało i nic nie pękało. Świst słychać po puszczeniu gazu do 2.5 tys obrotow. Reszta brzmi jak całkowita seria, w trasie nic nie jest głośniej. W mieście przy spokojnej jeździe fajnie to słychać.Nabazgrane z BePiony Ok dzięki, też się za to biorę a potem program:D
sk8rudex Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Nie chce zakladac nowego watku wiec zapytam tutaj bo jestm w tym kompletnie zielony. Co daje wywalenie katalizatora? Poprawia tylko dzwiek? Na jakiej zasadzie sie to odbywa? Wycina katalizator i spawa do tego rurke? Możesz wybić katalizator - na zew. zostaje wszystko po staremu, możesz wspawać rurkę lub możesz zastosować strumienice. Wybicie katalizatora powoduje, że turbo lżej oddycha, mój był podobno w masakrycznym stanie. Wydaje mi się też, że samochód mniej kopci. Tłumikarz mówił też o negatywnym skutku wybicia, że spaliny mogą się cofnąć i rozwalić turbo, ale na forum dużo osób jeździ z wybitym i nie słyszałem o takiej przypadłości. Wydaje mi się, że może to być jakaś ściema.. Wydaje mi się również, że fura minimalnie lepiej się zbiera poniżej 2000 obrotów, ale może to tylko złudzenie. Ja u siebie wywaliłem kata, środkowy, egr (wstawiłem flansze) no i lekki chip na 143km. Póki co nie narzekam. Aha, podobno ze strumienicą nie ma tego metalicznego dźwięku po wywaleniu kata.. Edytowane 3 Października 2015 przez sk8rudex
Lukasz eS. Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Mam auto po chipie wlasnie. Zaintrygowales mnie tym tematem i tez sie wezme za wywalenie katalizatora
keicam217 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 . Ja u siebie wywaliłem kata, środkowy, egr (wstawiłem flansze) no i lekki chip na 143km To mój cel:D
C4NC3R Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Metaliczny dźwięk jest bo spaliny w puszcze po kacie wpadają rezonans - dlatego warto jest wspawać rurkę. A strumienice to do silników odrzutowych się stosuje, szkoda na to kasy
luty2502 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) A powiedz mi sk8rudex Jakie odczucia jak wycioles środkowy bo też się zastanawiam nad tym:) dźwięk się zmienił? odmulil się ? Dodam że też nie mam kata i jest po virusie Edytowane 18 Października 2015 przez luty2502
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się