Skocz do zawartości
IGNOROWANY

quatro a fwd


rysiekw76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów

Przymierzam sie do zakupu A4 B7 i mam pytanie dotyczące zawieszenia a konkretniej czy są jakieś różnice miedzy zawieszeniami wersji quatro i FWD.

Do tej pory jeździłem A4 B5 (1998) FWD i zastanawia mnie czy duża jest różnica miedzy tymi wersjami i chodzi mi głownie o ceny elementów i czy jest ono tak samo wrażliwe konstrukcyjnie jak to moje stare cztero wachaczowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 i B7 zawieszenie z tyłu i z przodu jest takie samo dla quattro jak i dla FWD. A co do wielowahaczy to z przodu są prawie identyczzne jak w B5 (marginalne róznice)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 i B7 zawieszenie z tyłu i z przodu jest takie samo dla quattro jak i dla FWD. A co do wielowahaczy to z przodu są prawie identyczzne jak w B5 (marginalne róznice)

Dzieki za odpowiedź kolego jeśli można zapytać to po ile wachacze do B6 chodzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy czy chińskie gówno na dwa miesiące czy coś porządnego na lata

zwykle nie kupuje "chińskiego gówna " bo to wyrzucanie kasy w błoto wiec raczej interesują mnie porządne zamienniki o ile występują albo oryginały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 i B7 zawieszenie z tyłu i z przodu jest takie samo dla quattro jak i dla FWD. A co do wielowahaczy to z przodu są prawie identyczzne jak w B5 (marginalne róznice)

Z Twojego postu wynika, że zawieszenie tylne w FWD i quattro jest takie same. Chyba nie do końca.

Przednie w B6 i B7, quattro czy też FWD, jest prawie takie same jak w B5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojego postu wynika, że zawieszenie tylne w FWD i quattro jest takie same. Chyba nie do końca.

Przednie w B6 i B7, quattro czy też FWD, jest prawie takie same jak w B5.

To może niech kolega wytłumaczy jakie są różnice w zawieszeniu tylnym. Nie mówimy oczywiście o dyfrze, półosiach i piastach lecz o wahaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotkach widać, że różnią się. Identyczne nie są.

FWD:

dacar_20130226080220257.jpg

AWD:

DSCN1465.JPG

Więc nie jest prawdą, że FWD i AWD w A4 B6 ma takie same zawieszenie z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wrzuć taki dla FWD, wg tego co sprawdzałem to właśnie FWD... ale internetom nie można na 100% wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jeżeli mowa o zawieszeniu awd i fwd to pytanie czy jak kupię gwint z fwd b6/b7 to czy założę do quattro? mówię o tyle bo przód jest identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie gwinty do ośki mają szerokie sprężyny na tyle, pozostaje jeszcze kwestia wyższej kategorii wagowej w quattro (na tyle).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytlumaczcie, skoro Q ma węższe springi na tyle to jak takie sprężyny podchodzą do oski skoro ona ma to gniazdo szerzej? Przynajmniej tak rozumiem różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna ma kształt bryłki, popatrz na tanie gwinty do B6/7 FWD to zobaczysz o co kaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z etaki wynika że sprężyny i amory z tyłu są zawsze takie same (mówię o ori) - niezależnie czy FWD czy Q. Z resztą przy przekładce Q założyłem sprężyny z tyłu od FWD i poza tym że nisko usiadł nie było innych problemów.

Czy różnice o których mówicie dotyczą tylko gwintu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...