ksiadz99 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Kiedy jade to wszystko jest ok. problem zaczyna sie gdy probuje zakrecic kierownica na obrotach jalowych na parkingu. wtedy chodzi bardzo ciezko. jak wdepne gaz i dam mu te przykladowo 1,5-2 tys, jest ok. nic nie piszczy, zadnych zgrzytow. pasek napiety. pomozcie bo jestem zielonych w tych temtach.
Dev Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 płyn jest w układzie? jak jest to prawdopodobnie pompa poszła sie pierd.... kochać
ksiadz99 Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 plyn jest lekko nad min, ale niczym nie przypomina koloru zielonego.. ktos pisal o jakims wezu wysokiego cisnienia z zaworkami za kosmiczne pieniadze. potraficie przyblizyc ten temat? czy takie rzeczy wychodza na vagu ? kolega ma i moge sie podpiac..
Dev Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 widocznie płyn juz do wymiany z vag-a nic nie wyjdzie
ksiadz99 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 ok zmienie ten plyn... koszt niewielki i zabawy tez duzo nie ma wiec sprobowac warto. podejrzewam ze nie byl zmieniany od nowosci. sa jakies wytyczne co jaki czas wymieniac plyn?
domjenick Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 zalej nowy plyn,odpowietrz i zobaczysz czy sie poprawi,jesli plyn przypomina kolor kawy z dodatkiem mleka,to zapowietrzony uklad i sie pieni-odciagnij plyn strzykawka,zalej nowy-napisz co sie zmienilo
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 na bank pompa do wymiany.Też to juz przerabiałem
domjenick Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 ja w b5 tez,ale moja do tego jescze warczala jak wiertara z udarem...
slaweq Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Zacznij od wymiany płynu i przepłukaj układ przynajmniej raz 2 litry płynu będą Ci do tego potrzebne
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 ok to jutro lece do intercarsu po 2l febi.. zobaczymy, napisze po wymianie co i jak tez sie łudziłem,że to pomoże ale skończyło sie na wymianie pompy :gwizdanie:
ksiadz99 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 na bank pompa do wymiany.Też to juz przerabiałem miales takie same objawy? Zacznij od wymiany płynu i przepłukaj układ przynajmniej raz 2 litry płynu będą Ci do tego potrzebne ok jutro lece do intercarsu po 2l zielonego febi i zobaczymy
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 na bank pompa do wymiany.Też to juz przerabiałem miales takie same objawy? tak miałem
ksiadz99 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 nie pocieszasz mnie zmieniles na ori czy jakis zamiennik? dlugo juz na tym jezdzisz?
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 nie pocieszasz mnie zmieniles na ori czy jakis zamiennik? dlugo juz na tym jezdzisz? zamiennik i jak narazie 2 rok spokój
rikardo Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 nie pocieszasz mnie zmieniles na ori czy jakis zamiennik? dlugo juz na tym jezdzisz? Płyn FEBI jest rzadszy w porównaniu z oryginalnym płynem i nie wiem czy ci pomoże. Sam miałem identyczny problem wymieniłem na febi ale zaczęła huczeć pompa zmieniłem na oryginalny chwilę było ok poczym problemy po 2 miesiącach wróciły. W rezultacie musiałem wymienić pompę wspomagania zainwestowałem w ZF-a i zalałem oryginalnym olejem do wspomagania i jak narazie działa OK.
ksiadz99 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 ok.. myslalem ze febi oryginalnie leja, moj blad
rikardo Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 ok.. myslalem ze febi oryginalnie leja, moj blad Febi to zamiennik kosztuje około 20 zł a oryginał 36 zł nie twierdzę, że jest gorszy po prostu moja pompa miała już dość. Jedno jest pewne febi zmienił kolor na taki bursztynowy natomiast olej oryginalny cały czas jest koloru zielonego.
Dev Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 zalej LHM-em do cytryny jest lepszy od ori i o niebo lepszy od Febi
radzisz22 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 mialem kiedys podobny problem w zime wspomaganie nie dzialalo jak sie rozgrzalo to wszystko bylo ok i jeszcze bylo lekkie pukniecie przy skrecie jakby wspomaganie nie dzialalo po poknieciu zaczelo walnieta byla maglownica-przekladnia wymienilem i wszystko jest na cycuś)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się