Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Female Body Inspector - RS/S4 Look 2.0 TDI 350HP@680Nm/NOS/19cali/Ceramika/Gwint KW V3/Recaro/LED Navi/Audio Bose/Webasto


FBI

Rekomendowane odpowiedzi

Stary, ty chyba nie wiesz do kogo piszesz.. Ten koleś to największy wymiatacz w grubych tuningach pięknych fur, weź poprzeglądaj sobie jego wątki es-y, RS-y, GTr...Wiec on na pewno ma Ahnung o czym pisze! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo czekamy i czekamy na filmik jakiś bo fakt faktem wykresy są dla tunerów i nie musisz wrzucać ale skoro dajesz propozycję modyfikacji klekotów a nawet nie wrzucasz filmu jak Twój jedzie lub przynajmniej wykresu to trochu dziwna sprawa.. Masz jakiś warsztat hamownie kto by to stroil? Twoj wozek kto stroil bo czytałem wątek ale nigdzie nie doczytałem ? Może mi umkło coś ;), złosliwy nie chcę być pytam z ciekawości bo jestem ciekawe jak to jedzie przy 350 taki klekot po prostu, fot spod maski też nie wrzuciłeś a to chyba żaden problem cyknąć co tam jak jest poskładane itp? . Pozdrawiam.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, ty chyba nie wiesz do kogo piszesz.. Ten koleś to największy wymiatacz w grubych tuningach pięknych fur, weź poprzeglądaj sobie jego wątki es-y, RS-y, GTr...Wiec on na pewno ma Ahnung o czym pisze! :)

Witaj, nie obchodzi mnie kim on jest i co ma:), pisać może każdy swoje brednie i wciskać swoje, Modyfikacje samochodow kórym się "chwali" są banalnie proste, nie jara mnie to.

To mój temat o 2.0 dieslu a nie benzynowych V8 , więc nikt go tutaj o opinie nie prosił i o sranie w nim.

Apropo niemieckiego to znam.

Jeżeli chodzi i filmy zdjecia itd, to pisałem, że auto jest w trakcie nowych modyfikacji, samochod miał 350@680nm na paliwie i ponad 400 na NOS,

Niestety za grubo upalałem ten motor, nie dokońca zapewniajać mu odpowienie parametry pracy.

Widziałęm tutaj modyfikacje po 270KM, powiem tak do 300KM jest banalnie prosto, każdy koń wyżej to walka z fizyką i termiką.

Pozatym FWD paliło cały czas opony lub zwrywało przyczepnosc, więc decyzja zapadła na quattro, uporanie się z problemami warunków pracy tak wykręconego motoru.

Przy okazji temat idzie bardziej w 400+KM wyłącznie na paliwie, a to już nie jest piaskownica.

Wszystko robię sam, samochod stoi i czeka aż wszystko będzie zrobione.

Wiem, ze chcielibysie juz widzieć jak to goni lub ogladać na zlotach. mogę zapewnić że auto ciągnie do 270Km/h i to szybciej niż 400HP 2.0 TFSI

Co do modyfikacji silników dla was, nikogo nie zmuszam, jeżeli ktoś chce to modifikuję jego silnik.

Hamownia i strojenie to najmniejszy problem.

Wszystko wykonuję w nim sam, i wszystkie błędy muszę rozwiązywać sam.

Nie jestem człowiekiem typu 30 zdjeć dziennie o swoim samochodzie i co to w nim nie ma, kazdy kto w nim siedział i widział wie ile wkładu w nim jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie pamiętasz jakie czasy były mniej więcej 100-200 bo mając dłuższy czas taka moc i choć raz nie zmierzyć jakie ma osiągi to szczyt lenistwa chyba. Ten 2.0tfsi to chyba warszawskie konie musiał mieć albo sporą nadwagę ;))

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie pamiętasz jakie czasy były mniej więcej 100-200 bo mając dłuższy czas taka moc i choć raz nie zmierzyć jakie ma osiągi to szczyt lenistwa chyba. Ten 2.0tfsi to chyba warszawskie konie musiał mieć albo sporą nadwagę ;))

Nie napisałem konkretnie o żadnym samochodzie z 2.0 TFSI tu nie chodzi o cięzar, on tylko "zabiera" część mocy, myslicie ze im wiecej mocy będziecie mieli tym szybciej silnik pojedzie, to błędny tok rozumowania, od tego jak szybko silnik osiąga swoja moc a tym samym predkosc maksymalna zalerzy wyłącznie od wysokosci momentu i jego wykoszystania.

400KM 2.0 TFSI niewiem dokładnie ale raczej nie ma wiecej niż 500nm, ja na paliwie ma 680NM nie mowiąc o NOS, z tym że ja z racji mniejszej mocy zostane objechany po 280Km/h chyba ze odpale NOS, ale skrzynie w TDI nie pozwalaja przekroczyc 300Km/h, pracuje własnie nad zwiększeniem obrotów z 5tyś do 5500RPM

Czasy nie były mierzone bo sytuacja ktora nastąpiłą nie była zaplanowana, wszystko miało być filmy czasy itd, ale własnie przeskoczenie kilku warznych kwesti, dało o sobie znać szybciej niż myślałem, inaczej temat by nie powstał jeszcze. ale wszystko ma swoje dobre strony. Myślę, że przyszły rok o ile będzie czas autko będzie robiło wyniki,

z Ciekawostek seryjnie 3.0 Biturbo 310KM się bardzo ładnie objeżdzało z tego co pamiętam 3,5 TDI bmw tez odpadło przy 240.

Na wiecej nie było okazji.

Pamiętam jedynie, że bez NOS od 0 do 80km/h zero trakcji z pełnym butem, 80-220 bardzo szybko 230-250 ze smakiem i 250-270 mniej wiecej tak jak

200KM od 160-200km/h a pamietam to dobrz bo miałęm długo 200KM:)

Edytowane przez FBI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było jak piszesz to by 3.0tdi ~320ps 680nm dawało radę 340 ps benzynie a nie ma najmniejszych szans i dostaje totalne baty.. niuton w dieslu a w benzynie to całkiem inne niutony. Ścigałeś się z takim tfsi czy tylko wywnioskowałeś po niutonie? I owszem moc ma dużo zwłaszcza przy większych prędkościach ale wraz z niutonem. 300ps 400nm będzie jechało o wiele gorzej jak 350ps 400nm ;). z tych co wymieniłeś to raczej żadni przeciwnicy bo ani mocowo biturbo nie jest zbliżone i tym bardziej wagowo . Najlepiej było by sie ustawić z czymś co ma wagę podobną i moc bo słabsze i cięższe auta raczej bez problemów się objeżdza. Drugi przykład klekot 3.0tdi w a5 240ps 500nm przegrywa z 2.0t 250ps 380nm wagowo +50kg na niekorzyść a5 ale 120nm to tylko papier. No i 3.0tdi trzyma moment do końca pod maską a 2.0tdi raczej nie ma tej cechy przynajmniej nigdy nie widziałem takiego :) Pozdrawiam.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było jak piszesz to by 3.0tdi ~320ps 680nm dawało radę 340 ps benzynie a nie ma najmniejszych szans i dostaje totalne baty.. niuton w dieslu a w benzynie to całkiem inne niutony. Ścigałeś się z takim tfsi czy tylko wywnioskowałeś po niutonie? I owszem moc ma dużo zwłaszcza przy większych prędkościach ale wraz z niutonem 300ps 400nm będzie jechało o wiele gorzej jak 350ps 400nm ;). z tych co wymieniłeś to raczej żadni przeciwnicy bo ani mocowo biturbo nie jest zbliżone i tym bardziej wagowo . Najlepiej było by sie ustawić z czymś co ma wagę podobną i moc bo słabsze i cięższe auta raczej bez problemów się objeżdza. Drugi przykład klekot 3.0tdi w a5 240ps 500nm przegrywa z 2.0t 250ps 380nm wagowo +50kg na niekorzyść a5 ale 120nm to tylko papier. Pozdrawiam.

Wiesz, że gdzieś dzwoni ale.. :) to wszystko zależy jak w tym 3.0 tdi 680NM jak długo jest ten moment bo może byc w zakresie 500rpm a potem bedzie masakrycznie spadał i bezyna go objedzie bo w benzynie z racji wiekszej ilosci obrotow moment jest bardziej stabilny np osiągniety 500nm przy 4tys to przy 7tys bedzie 480 takze duza stabilnosci,

Dłubniete benzyny i seryjne diesle bedzie zawsze na korzyść benzyny chyba ze bedzie słabsza no to ją wreszcie diesel objedzie.

ALLLLEEE.

W moich silnikach w konfiguracji wyscigowej, zakres pewnej wartosci momentu utrzymuje się do max RPM.

np u mnie i jest to jeden z niewielu silnikow na świecie moc silnika rośnie do max RPM gdzie normalnie silnik konczy osiągać moc duzo przed odcinką nie wykożystujac pełnego zakresu.

Apropo nie ma czegosc takiego jak "inne niutony"

Pozdrawiam

Edytowane przez FBI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że po zakuciu silnik inaczej pracuje :) i można pozwolić na więcej właśnie w górnym zakresie. Będę odwiedzał temat zobaczymy co się uda wykrzesać z tego 2.0tdi i liczę wtedy na filmy 100-200 i jakiś drag fajny. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra poczytałam.....

Wszystko fajnie ale chamstwa nie znoszę .

Braku szacunku dla czyjejś wiedzy tymbardziej.

To taki wyznacznik pewnego poziomu, który trzyma to Forum.

Czekamy z niecierpliwością na wykresy, filmy itd. wtedy będzie wiadomo czy mamy o czym rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra poczytałam.....

Wszystko fajnie ale chamstwa nie znoszę .

Braku szacunku dla czyjejś wiedzy tymbardziej.

To taki wyznacznik pewnego poziomu, który trzyma to Forum.

Czekamy z niecierpliwością na wykresy, filmy itd. wtedy będzie wiadomo czy mamy o czym rozmawiać.

Nieco offowo...

W temacie weryfikacji tuningu i szeroko pojętej kultury, to przypomniał mi się pewien art prawiący o nauce i pseudonauce:

http://reasonspawn.blogspot.com/2014/09/teoria-naukowa-i-pseudonauka.html

"Otóż musisz wszystko, co zrobiłeś – od podstawowego pomysłu, badania „tła”, hipotezy, metody badawczej i analizy z konkluzją – zakomunikować publicznie [...]

Chodzi o to, aby dać wszelkie informacje innym badaczom, naukowcom. Pozwolić im na powtórzenie badań, ocenę, krytykę analizy i konkluzji, sprawdzenie Twoich metod. Zarówno Twoja konkluzja jak i hipoteza muszą być gotowe do zmiany pod wpływem nowych faktów, krytyki i wkładu innych badaczy."

w pełni życzliwie dedykuję te słowa (jak i cały artykuł) Autorowi wątku :hi:

:)

Apropo nie ma czegosc takiego jak "inne niutony"

Racja. Niuton to jeden z fundamentów (składników) mocy, a moc jest jednym z czynników (obok wagi, oporów, przełożeń skrzyni etc. max RPM) decydujący o osiągach auta (przyspieszenie, v-max). Oczywiście dużo do powiedzenia ma też krzywa mocy, ale również ona zależy on ilości Nm w danym zakresie RPM.

W każdym razie to nie bezpośrednio niutony odpychają auto, a moc (ściślej - moc na kołach), która osiągana jest min. dzięki niutonom.

Prawdopodobnie koledze piszącemu o "innych niutonach" chodziło o fakt, że benzyniaka wkręca się wyżej, a jak wiadomo obroty też decydują o rozwijanych max. mocach (a więc i o osiągach) i z tego powodu skrótowo się mówi, że w benzynie może być mało niutonów a mimo to osiągi ma porównywalne z dieslem o tej samej mocy (pomimo, że ten drugi ma ogromną ilość Nm).

To w duuużym skrócie.

PS. Bryka konkret, jedynie tylne lampy i brewki to nie moje klimaty :wink:

Jakie masz średnie spalanie? :decayed:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylecę trochę z innej beczki... Ten grill z pionowym chromem to seria czy sam nad tym pracowałeś? Widzę już nie pierwsze B7 z takim grillem i bardzo mi się on podoba, jednak chciałem wszystko w oryginale, a w serwisie powiedzieli że w B7 nic takiego nie występowało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Wreszcie jakiś normalny gość :)

Tak ten grill to moj wlasny projekt z przed 2 lat, jest to ori S4 B7 zrobiony na wyglad z B8

tzn podwojny chrom pionowy.

Widziałem wiele Sline z pojedynczymi.

Co do kultury na forum, nie ja rozdmuchałem tutaj 2 strony bzdur,

To jest temat o "Moje Audi"

A nie warsztat czy temat o tuningu gdzie dyskutuje się o tym co sie robi a co nie,

W moim rozumieniu tutaj prezentuje się co się ma i to wszystko.

Może nie tutaj powinienem napisać, że wykonuje modyfikację, jest to dla mnie poprostu hobby.

Jestem prekursorem takich modyfikacji w PL, i narazie nie widzę koniecznosci pisania o tym prac naukowych.

Kiedy przed ponad rokiem wchodziłem z tym silnikiem na 270KM 370KM z NOS spotykałem sie z krytyką(żę sie nie da itd") wielu podobnych wszechwiedzących polskich "wynalazców" podobnych jak ten człowiek od V8 który chwali się czyjąś wiedzą i pomysłami.

Swoj cel osiągnołem.

Poszedłem na 350 - 444 z NOS cel osiągnąłęm, - Te pewne osoby mnie unikaja... bo to przecież najmocniesze 2.0 TDI w PL

Teraz idę na 400 - 500 Z NOS - będzie hardcore i cel osiągnę, może nie do strzału bo koszta olbżymie, ale będę miał coś jedynego swojego.

I na tym chciałbym uciąć, zasyfianie tego forum, o nowosciach i postępach będzie na bierząco. Projekt 400+ w przyszłym roku.

Teraz raczej pojawią się rzeczy związane z nadchodzącą porą roku:)

Pozdrawiam



No dobra poczytałam.....

Wszystko fajnie ale chamstwa nie znoszę .

Braku szacunku dla czyjejś wiedzy tymbardziej.

To taki wyznacznik pewnego poziomu, który trzyma to Forum.

Czekamy z niecierpliwością na wykresy, filmy itd. wtedy będzie wiadomo czy mamy o czym rozmawiać.

Nieco offowo...

W temacie weryfikacji tuningu i szeroko pojętej kultury, to przypomniał mi się pewien art prawiący o nauce i pseudonauce:

http://reasonspawn.blogspot.com/2014/09/teoria-naukowa-i-pseudonauka.html

"Otóż musisz wszystko, co zrobiłeś – od podstawowego pomysłu, badania „tła”, hipotezy, metody badawczej i analizy z konkluzją – zakomunikować publicznie [...]

Chodzi o to, aby dać wszelkie informacje innym badaczom, naukowcom. Pozwolić im na powtórzenie badań, ocenę, krytykę analizy i konkluzji, sprawdzenie Twoich metod. Zarówno Twoja konkluzja jak i hipoteza muszą być gotowe do zmiany pod wpływem nowych faktów, krytyki i wkładu innych badaczy."

w pełni życzliwie dedykuję te słowa (jak i cały artykuł) Autorowi wątku :hi:

:)


Apropo nie ma czegosc takiego jak "inne niutony"

Racja. Niuton to jeden z fundamentów (składników) mocy, a moc jest jednym z czynników (obok wagi, oporów, przełożeń skrzyni etc. max RPM) decydujący o osiągach auta (przyspieszenie, v-max). Oczywiście dużo do powiedzenia ma też krzywa mocy, ale również ona zależy on ilości Nm w danym zakresie RPM.

W każdym razie to nie bezpośrednio niutony odpychają auto, a moc (ściślej - moc na kołach), która osiągana jest min. dzięki niutonom.

Prawdopodobnie koledze piszącemu o "innych niutonach" chodziło o fakt, że benzyniaka wkręca się wyżej, a jak wiadomo obroty też decydują o rozwijanych max. mocach (a więc i o osiągach) i z tego powodu skrótowo się mówi, że w benzynie może być mało niutonów a mimo to osiągi ma porównywalne z dieslem o tej samej mocy (pomimo, że ten drugi ma ogromną ilość Nm).

To w duuużym skrócie.

PS. Bryka konkret, jedynie tylne lampy i brewki to nie moje klimaty :wink:

Jakie masz średnie spalanie? :decayed:

Takie wypowiedzi swiadczą o człowieku ktory ma cos do powiedzenia, Dzięki.

Spalanie srednie 10, w trasie 8, z butem 14 srednio.

Edytowane przez FBI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

Śledzę Twój temat, bo mnie zaciekawił.

Przy takiej mocy pali Ci średnio 10 lt?

Kurcze, coś mało, bo tyle to pali mój BPW quattro .... ( zrobiony tylko na 170KM ).

Poza tym wygląd Twojego B7 mi się bardzo podoba ( nawet te tylne lampy są do przeżycia ? ).

Wątek będę śledził nadal.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna b7. pojeździłbym :decayed: spalanie rzeczywiście w porządku jak na taką moc. powodzenia życzę w dalszych modach i tylko pozytywnych komentarzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje B7 2.0TDI 170km (fabrycznie), quattro pali średnio 9.5l/100km. Skrzynia manual. Trasa 6.8 a z butem 11. Więc na tyle koni spalanie rzeczywiście stosunkowo małe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje B7 2.0TDI 170km (fabrycznie), quattro pali średnio 9.5l/100km. Skrzynia manual. Trasa 6.8 a z butem 11. Więc na tyle koni spalanie rzeczywiście stosunkowo małe :)

Zakres efektywnosci motoru zmienił swoje położenie, co owocuje dobrym spalaniem jak na tą moc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Spalanie srednie 10, w trasie 8, z butem 14 srednio.

Takie wyniki spalania to ja mam u siebie w dużo słabszym motorze, pogratulować :hi:


Zakres efektywnosci motoru zmienił swoje położenie, co owocuje dobrym spalaniem jak na tą moc

Coś w tym jest, bo koledze w Golfie GTI po zwiększeniu mocy do 270KM spadł przepał wachy.

Przy spokojnej jeździe :P

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...