Jędrulawawa 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 wywalić się miał prawo Te silniki są wyjątkowo żywotne. Ale jak dbasz, tak masz. Ten silnik wymaga oleju 5W50 a nie ten szajs który lałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 wywalić się miał prawoTe silniki są wyjątkowo żywotne. Ale jak dbasz, tak masz. Ten silnik wymaga oleju 5W50 a nie ten szajs który lałeś ,,szajs'' zalał poprzednik , z wlepek od dłuższego czasu taki był lany , sądziłem że przy tym przebiegu taki ma być , nie żałowałbym na 5litrach oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jutro jadę jak będzie miejsce na placu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ? zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40 Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez koziol1172 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ? zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40 Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ? zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40 Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km a pamiętasz jaki był interwał wymiany oleju u poprzednich właścicieli(la) auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu..... co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ? zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40 Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km a pamiętasz jaki był interwał wymiany oleju u poprzednich właścicieli(la) auta? 10k km No to odrazu napisz co tam ci wykryl bo ciekawy jestem auto u fachowca , diagnoza w piątek najwcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 przy takim interwale to nawet 10W40 nie powinien mu zaszkodzić ciekawe w takim razie jak wygląda smok pompy oleju chyba że był u poprzedników notorycznie pałowany....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrulawawa 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Koledzy normalnie cud moj silnik zyje . No to fajnie. I może już nie jeździj do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 hehe ostatnio tylko pare razy sie zdarzyło grunt że motor żyje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 standard w 1.8t u mnie przy 198 tyś. pojawił się słynny komunikat Öldruck autko na lawetę, sanki i miska w dół i oczywiście smok zapchany tak przy okazji jak to jest z tym olejem, teraz mam 5w40 LM a koledzy wyżej mówią o 5w50, który lepszy do tego silnika bo akurat zbliża mi się termin wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 poczytaj temat olejowy bo to ogólnie temat rzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Koledzy normalnie cud moj silnik zyje . proponuje szukac oliwy z wysokim TBNem motul 5w30 jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 no to fajnie że motor żyje .jak widać czyszczenie smoka powinno być pierwszą czynnością serwisową po zakupie. Dobrze pisałem że 10W40 do Poloneza się nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Na bank przytarta panewka. Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna. Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Tylko ze to nie byl moj temat ja sie tylko przylaczylem bo mialem bardzo podobna sytuacje http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329777-problem-z-silnikiem-cisnienie-oleju/#entry4587471 jak na razie ZTM daje radę.,Tak jak w pewnej reklamie ''ograniczenia i limity nie interesują mnie'' sport za autobusami i tramwajami , piwko bez obaw o poranek. remont na duży plus. Jutro prawdopodobnie diagnoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Bedzie dobrze mowie ci koleg imr_pl czy już coś wiadomo?? czekam na diagnozę , fachowiec składa inny silnik i muszę poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem czekam na info od mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się