Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik zgasł i nie odpala - prawdopodobnie panewka ?


imr_pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,

robiłem dziś logi na 3 biegu od 1800 - 6800 obr . Wracając na chwilę zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju , poźniej było słychać dziwne odgłosy z pod maski przy 2000 - 3000 obrotów - metaliczny dzwięk. Dojechałem na parking - silnik pracował normalnie tylko ten odgłos pomiędzy 2000-3000 obr. Po zaparkowaniu silnik zaczął się telepać , nierówno pracować po czym zgasł. Później zapalił jeszcze raz pracując nierównomiernie , zgasł i ponownie już nie zapala. Rozrusznik przestał kręcić. Silnik do remontu ./ wymiany ??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej jest? Mogła się pompa oleju posypać, oleju nie dostarczała no i się zatarło.

olej jest , po odpaleniu trze i po chwili gasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza.

jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza.

jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach

przytarty nadaje się do remontu czy lepiej słupek z mniejszym przebiegiem ? , mój ma 280000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok , w poniedziałek holowanie do mechanika i oględziny dołu silnika.

Mój do dzisiejszego poranka tez palił od strzała , pociagnolem dwa razy do odcięcia na logach i przytrło któraś panewke na amen . Zastanawiam się czy bawić się w szlif wału jeśli będzie się do tego nadawał i nowe panewki czy kompletne bfb z niskim przebiegiem wrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelicz koszta i jak nie będzie dużej różnicy w to wrzucaj słupek.oryginał to oryginał


i oczywiście zanim wrzucisz nowy słupek to czyszczenie smoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok

osobiscie nie znam ani nie slyszalem zeby cos sie z dolem stalo w 1.8t

zawsze gora dostawala w dupe, jesli u ciebie jest ok to bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przytarło panewkę to pierwszeco to byłby brak ciśnienia na wolnych obrotach i ewentualnie różne hałasy i stuki zmieniające się z obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

cały słupek czy dół silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę.

Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp

Tylko ze to wszystko koszta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę.

Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp

Tylko ze to wszystko koszta...

czyli wychodzi lepiej calosc z mniejszym przebiegiem a głowicę sprzedać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech to obejrzy mechanik. Szukanie drugiego słupka to tez loteria przed zadaniem uszkodzeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem szukam slupka BFB ale jest on nie osiagalny a dawac za sam slupek 3500 to jest jakas masakra plus montarz i inne pierdulki wyjdzie ponad 6 tys

z montazem ok 4000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mówię że lepiej robić swój silnik pod warunkiem że się da, niż kupić inny a i tak czynności serwisowe czy mały remont trzeba zrobić.

Edytowane przez skubiszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

się porobiło 8tys km po zakupie..... 500 do wymiany oleju , ale przebieg 280000 to i wywalić się miał prawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...