gigss Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam ja posiadam audi a4 b5 115KM a teściu 110 KM i chciałbym się dowiedzieć czy w tych 2 wersjach są 2 rodzaje baków ? ponieważ jechaliśmy autostradą i oboje mieliśmy już koncówkę paliwa bo nie było stacji paliw i kiedy znaleźliśmy to jemu weszło 61,5l a mnie 53 l a i u niego i u mnie wskazówka już była na ostatniej czerwonej kresce oraz 2 pytanie od czego zależy to kiedy auto wpadnie w tryb awaryjny przez turbo ? bo u mnie czasami na moment przekroczy cisnienie 2500 i wpadnie w tryb awaryjny a jak robiłem teściowi logi albo bratu to dużo częściej i często na dłużej przekracza cisnienie 2500 i autko nie wpada w tryb awaryjny
jospethe Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zależy jak tankujesz. Po zalaniu do pełna wciskasz pistoletem ten mały odpowietrznik , czarny pipek i sporo jeszcze wchodzi. Wtedy zaczyna syczeć i zasysać paliwo do zbiornika. Tak wejdzie jeszcze około 5 litrów. W 110 zbiornik ma 62 litry.
Hezen Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Tryb awaryjny silnik łapie gdy przez pewien czas zostanie przekroczone ciśnienie doładowania. Auto Twojego teścia ma inną mapę w ecu i tutaj jest główna różnica dlaczego w dolocie może być większe ciśnienie niż u Ciebie. Poza tym to są dwa różniące się silniki bo podejrzewam że masz AFN - ten silnik jest na wtryskach a teściu np. AJM który ma pompowtryski. Jeśli macie problemy z awaryjnym to należy się dowiedzieć czym jest spowodowany i to zrobić, bo przy wyprzedzaniu może się to źle skończyć. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się